Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpie autem i strezla w gaznik na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
koksik 
witamy nowego


Wiek: 38
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 9
Skąd: Niegoszowice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-08-2008, 19:42   szarpie autem i strezla w gaznik na wolnych obrotach

Witam
Mam problem z mym autkiem objawy sa takie jak w temacie a mianowicie szarpie autkiem i strzela w gaznik cos na wolnych obrotach i jak jade na wysokim biego dopiero gdy mocno wcisne gaz i jade na wysokich obrotach objawy ustaja. wymienilem juz swiece przewody wysokiego napiecia kopulke i palec rozdzielacza. mechanik powiedzial zebym pomyslal o wymianie aparatu zaplonowego.czy ktos moze mi pomudz i podpowiedziec co mam zroboic ewenualnie powiedziec gdzie moge kupic taki aparat uzywany moze ktos z was ma nieznam sie zabardzo na tym ale ma on podcisnienie i modul!! moze ktos wie od jakiego innego auta muglbym zalozyc taki aparat ewentualnie sam modu! a i najwazniejsze autko o kturym mowa to fiat tipo 1,4 z gaznikiem.
  
 
 
togre 



Wiek: 37
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 18-08-2008, 20:06   

Jesli nie masz gazu to sprawdz w jakim stanie jest pompa paliwa, obok bagnetu oleju, zobacz czy dobrze tryska paliwo,
Jesli masz gaz to podstawowa rzecz stan puszki z filtrem powietrza, dolotu do niej, no i stan swiec w ktorych odleglosc od elektrody musi byc mniejsza...
_________________
:) Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr :)
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-08-2008, 21:58   

koksik, no to ci mechanik poleciał z grubej rury :) ja bym najpierw posprawdzał bardziej podstawowe rzeczy napisz dokładniej jaki masz silnik najlepiej typ napisz to łatwo ustalimy jak masz sterowany aparat zapłonowy czy podsinieniem z gaźnika czy przez digiplex. Mogły nawet popękać przewody podciśnieniowe ze starości ja bym od razu nie wymieniał pół ślinka jak to nie którzy mechanicy robią :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
koksik 
witamy nowego


Wiek: 38
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 9
Skąd: Niegoszowice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-08-2008, 23:19   

silnik jaki posiadam to 1,4 typ160 A1 000 benzyna +gaz gaznik TLDE weber.
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-08-2008, 09:21   

No więc wydaje mi sie że masz digiplexa. Tak czy siak zapłon nie będzie działa dobrze jeżeli któryś elementów jest uszkodzony, na dzień dobry obejrzeć czy kable od podciśnienie między digi a aparatem są całe, potem kabelki od elektryki (przy digiplexie), ktoś kiedyś zgubił masę na nim i mu wariował zapłon. Jak już masz głowę pod maska warto sprawdzić sobie podstawę gaźnika zawsze to wszystkim radzę bo to najczęstsza przyczyna nie równomiernej pracy gaźnika. Ogólnie strzały w gaźnik na LPG spowodowane są źle występującym momentem zapłonu (ale większość elektryki wymieniłeś) lub krytycznie złej mieszanki czasem bardzo złą kondycją, wręcz nieszczelnością zaworów. Na razie sprawdź sobie przewodziki. Może też tak być jak powiedział ci mechanik aparat szwankuje, choć wątpię bo mało co tam może się popsuć, a elementy zużywalne wymieniłeś. Dodam jeszcze że w układzie z digipleksem występują chyba znane i lubiane nam czujniki CPW I CPP (albo samo CPW już sam nie pamiętam) a one potrafią ostro namieszać jak są nie sprawne. Odnośnie tych czujników wystarczy że spiszesz sam skrót w szukajke i dostaniesz kilka postów.

** Dodano: 19-08-2008, 10:24 **
P.S: gdyby okazało sie że to aparat to daj ogłoszenie w dziale kupie na forum albo poszukaj w dziale sprzedam na pewno ktoś ma taki aparat i sprzeda ci w dobrej cenie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load