Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wycieraczkami w Tipo
Autor Wiadomość
ihihihi
witamy nowego


Wiek: 45
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 6
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 11-01-2005, 23:27   Problem z wycieraczkami w Tipo

Witam ponownie,
mam problem z wycieraczkami, na pierwszym i drugim przełożeniu wycieraczki czkają, tylko na jszybszej predkości chodzą normalnie. Proszę o pomoc.
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 12-01-2005, 01:01   

Problem dosyc latwy do rozwiazania!

Musisz zdjac podszybie, podnies klape i znajdz wkrety trzymajace podszybie. Zdejmij wycieraczki. Jak juz wyjmiesz wszystko zobaczysz silnik i mechanizm od wycieraczke. Najlepiej wyjmij caly mechanizm z silnikiem - 4 sruby na gumach go trzymaja.

Odkrec silnik, teraz jak juz masz to wszystko w rekach to zobaczysz taki plastik, zaslania on silnik i mechanizm skad wychodzi bolec. Dokladnie nie pamietam jak to wyglada. Jak bedziesz mial to w recach to dostaniesz sie do takiej kopulki w ktorej sa dwie blaszki. Te blaszki stykaja sie ze sciezkami, na takim kole plastikowym. Na tym kole jest bardzo duzo smaru! Nalezy oczyscic te sciezki po ktorych "wedruja" blaszki. Przez ten smar dochodzi do przerw w dostawie pradu do silnikai przez to sie tnie.

Thx Kamitchi za przypomnienie adresu, tu masz link do strony gdzie jest "fotoreportaz" na przykladzie alfy 155, bardzo podobnie jest jak w Temprze http://www.alfa155.com/15...pers/wipers.htm
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 12-01-2005, 14:13   

Tylko przy składaniu pamiętaj o wyjściowej pozycji silnika i ramion !! :D
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 12-01-2005, 14:38   

Chyba przy rozkręcaniu, bo jak sie porozkręca to trudno do tego dojśc jeśli wcześńiej się nie sprawdziło "jak to było"
Ja też mam przed soba ten problem więc bardzo dobrze że ktoś to napisał.

Miszko! Wpisz swój opis do Typowych usterek, bo myślę, że tu warto go jeszcze przedyskutować i nie chce go przesuwać.
Proponuję, aby takie twórcze sprawy umieszczać również na stronie www.
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 12-01-2005, 14:48   

miszko napisał/a:
Problem dosyc latwy do rozwiazania!

Musisz zdjac podszybie, podnies klape i znajdz wkrety trzymajace podszybie. Zdejmij wycieraczki. Jak juz wyjmiesz wszystko zobaczysz silnik i mechanizm od wycieraczke. Najlepiej wyjmij caly mechanizm z silnikiem - 4 sruby na gumach go trzymaja.

Odkrec silnik, teraz jak juz masz to wszystko w rekach to zobaczysz taki plastik, zaslania on silnik i mechanizm skad wychodzi bolec. Dokladnie nie pamietam jak to wyglada. Jak bedziesz mial to w recach to dostaniesz sie do takiej kopulki w ktorej sa dwie blaszki. Te blaszki stykaja sie ze sciezkami, na takim kole plastikowym. Na tym kole jest bardzo duzo smaru! Nalezy oczyscic te sciezki po ktorych "wedruja" blaszki. Przez ten smar dochodzi do przerw w dostawie pradu do silnikai przez to sie tnie.

Thx Kamitchi za przypomnienie adresu, tu masz link do strony gdzie jest "fotoreportaz" na przykladzie alfy 155, bardzo podobnie jest jak w Temprze http://www.alfa155.com/15...pers/wipers.htm






Ważna sprawa jeszcze bo to przerobiłem sam i po tej operacji mi napęd
smyka super .Mianowicie jak już otworzysz puszke ze stykami tak zwanymi blaszkami po umyciu bierzni blaszek najlepiej umyć benzyką ekstrakcyjną tą powierzchnie :arrow: następnie dogiąć te blaszki tzn tak żeby silnie dochodziły do bierzni tylko z czuciem żeby nie było :lol: poprostu troche je podciągnąć . Ja nie zrobiłem tego za pierwszym razem i drugi raz musiałem robić ale zrobiłem podniosłem po 3 podkładki żeby większośc ramion pasowała i jest bdb

Zabieg polece link od alfy 155 jest profesionalny
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 12-01-2005, 17:56   

Na www podalem w dziale "Zrob to sam" link do opisu ze strony Alfy
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-01-2005, 00:14   

miszko napisał/a:
Problem dosyc latwy do rozwiazania!

Musisz zdjac podszybie, podnies klape i znajdz wkrety trzymajace podszybie. Zdejmij wycieraczki. Jak juz wyjmiesz wszystko zobaczysz silnik i mechanizm od wycieraczke. Najlepiej wyjmij caly mechanizm z silnikiem - 4 sruby na gumach go trzymaja.

Odkrec silnik, teraz jak juz masz to wszystko w rekach to zobaczysz taki plastik, zaslania on silnik i mechanizm skad wychodzi bolec. Dokladnie nie pamietam jak to wyglada. Jak bedziesz mial to w recach to dostaniesz sie do takiej kopulki w ktorej sa dwie blaszki. Te blaszki stykaja sie ze sciezkami, na takim kole plastikowym. Na tym kole jest bardzo duzo smaru! Nalezy oczyscic te sciezki po ktorych "wedruja" blaszki. Przez ten smar dochodzi do przerw w dostawie pradu do silnikai przez to sie tnie.

Thx Kamitchi za przypomnienie adresu, tu masz link do strony gdzie jest "fotoreportaz" na przykladzie alfy 155, bardzo podobnie jest jak w Temprze http://www.alfa155.com/15...pers/wipers.htm


Dokladnie jest tak jak na tych zdjeciach. Jak pisalem na strym forum,..rozbieralem to wszystko, wraz z silnikiem na czesci nad morzem,..za pomoca kombinerek i srobokreta :D ...3 godziny pracy, ale teraz wszystko gania ja trzeba.
Przy okzaji warto przesmarowac na tulejkach silnik elektryczny,..bo u mnie z suchosci juz pracowac nie chcial.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load