|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z wycieraczkami w Tipo |
Autor |
Wiadomość |
ihihihi
witamy nowego
Wiek: 45 Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 6 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 11-01-2005, 23:27 Problem z wycieraczkami w Tipo
|
|
|
Witam ponownie,
mam problem z wycieraczkami, na pierwszym i drugim przełożeniu wycieraczki czkają, tylko na jszybszej predkości chodzą normalnie. Proszę o pomoc. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 12-01-2005, 01:01
|
|
|
Problem dosyc latwy do rozwiazania!
Musisz zdjac podszybie, podnies klape i znajdz wkrety trzymajace podszybie. Zdejmij wycieraczki. Jak juz wyjmiesz wszystko zobaczysz silnik i mechanizm od wycieraczke. Najlepiej wyjmij caly mechanizm z silnikiem - 4 sruby na gumach go trzymaja.
Odkrec silnik, teraz jak juz masz to wszystko w rekach to zobaczysz taki plastik, zaslania on silnik i mechanizm skad wychodzi bolec. Dokladnie nie pamietam jak to wyglada. Jak bedziesz mial to w recach to dostaniesz sie do takiej kopulki w ktorej sa dwie blaszki. Te blaszki stykaja sie ze sciezkami, na takim kole plastikowym. Na tym kole jest bardzo duzo smaru! Nalezy oczyscic te sciezki po ktorych "wedruja" blaszki. Przez ten smar dochodzi do przerw w dostawie pradu do silnikai przez to sie tnie.
Thx Kamitchi za przypomnienie adresu, tu masz link do strony gdzie jest "fotoreportaz" na przykladzie alfy 155, bardzo podobnie jest jak w Temprze http://www.alfa155.com/15...pers/wipers.htm |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 12-01-2005, 14:13
|
|
|
Tylko przy składaniu pamiętaj o wyjściowej pozycji silnika i ramion !! |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
mkaminski100
Wiek: 44 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 672 Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
|
Wysłany: 12-01-2005, 14:38
|
|
|
Chyba przy rozkręcaniu, bo jak sie porozkręca to trudno do tego dojśc jeśli wcześńiej się nie sprawdziło "jak to było"
Ja też mam przed soba ten problem więc bardzo dobrze że ktoś to napisał.
Miszko! Wpisz swój opis do Typowych usterek, bo myślę, że tu warto go jeszcze przedyskutować i nie chce go przesuwać.
Proponuję, aby takie twórcze sprawy umieszczać również na stronie www. |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-01-2005, 14:48
|
|
|
miszko napisał/a: | Problem dosyc latwy do rozwiazania!
Musisz zdjac podszybie, podnies klape i znajdz wkrety trzymajace podszybie. Zdejmij wycieraczki. Jak juz wyjmiesz wszystko zobaczysz silnik i mechanizm od wycieraczke. Najlepiej wyjmij caly mechanizm z silnikiem - 4 sruby na gumach go trzymaja.
Odkrec silnik, teraz jak juz masz to wszystko w rekach to zobaczysz taki plastik, zaslania on silnik i mechanizm skad wychodzi bolec. Dokladnie nie pamietam jak to wyglada. Jak bedziesz mial to w recach to dostaniesz sie do takiej kopulki w ktorej sa dwie blaszki. Te blaszki stykaja sie ze sciezkami, na takim kole plastikowym. Na tym kole jest bardzo duzo smaru! Nalezy oczyscic te sciezki po ktorych "wedruja" blaszki. Przez ten smar dochodzi do przerw w dostawie pradu do silnikai przez to sie tnie.
Thx Kamitchi za przypomnienie adresu, tu masz link do strony gdzie jest "fotoreportaz" na przykladzie alfy 155, bardzo podobnie jest jak w Temprze http://www.alfa155.com/15...pers/wipers.htm |
Ważna sprawa jeszcze bo to przerobiłem sam i po tej operacji mi napęd
smyka super .Mianowicie jak już otworzysz puszke ze stykami tak zwanymi blaszkami po umyciu bierzni blaszek najlepiej umyć benzyką ekstrakcyjną tą powierzchnie następnie dogiąć te blaszki tzn tak żeby silnie dochodziły do bierzni tylko z czuciem żeby nie było poprostu troche je podciągnąć . Ja nie zrobiłem tego za pierwszym razem i drugi raz musiałem robić ale zrobiłem podniosłem po 3 podkładki żeby większośc ramion pasowała i jest bdb
Zabieg polece link od alfy 155 jest profesionalny |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 12-01-2005, 17:56
|
|
|
Na www podalem w dziale "Zrob to sam" link do opisu ze strony Alfy |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Jarek (SQ1EUO)
Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2005 Posty: 62 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-01-2005, 00:14
|
|
|
miszko napisał/a: | Problem dosyc latwy do rozwiazania!
Musisz zdjac podszybie, podnies klape i znajdz wkrety trzymajace podszybie. Zdejmij wycieraczki. Jak juz wyjmiesz wszystko zobaczysz silnik i mechanizm od wycieraczke. Najlepiej wyjmij caly mechanizm z silnikiem - 4 sruby na gumach go trzymaja.
Odkrec silnik, teraz jak juz masz to wszystko w rekach to zobaczysz taki plastik, zaslania on silnik i mechanizm skad wychodzi bolec. Dokladnie nie pamietam jak to wyglada. Jak bedziesz mial to w recach to dostaniesz sie do takiej kopulki w ktorej sa dwie blaszki. Te blaszki stykaja sie ze sciezkami, na takim kole plastikowym. Na tym kole jest bardzo duzo smaru! Nalezy oczyscic te sciezki po ktorych "wedruja" blaszki. Przez ten smar dochodzi do przerw w dostawie pradu do silnikai przez to sie tnie.
Thx Kamitchi za przypomnienie adresu, tu masz link do strony gdzie jest "fotoreportaz" na przykladzie alfy 155, bardzo podobnie jest jak w Temprze http://www.alfa155.com/15...pers/wipers.htm |
Dokladnie jest tak jak na tych zdjeciach. Jak pisalem na strym forum,..rozbieralem to wszystko, wraz z silnikiem na czesci nad morzem,..za pomoca kombinerek i srobokreta ...3 godziny pracy, ale teraz wszystko gania ja trzeba.
Przy okzaji warto przesmarowac na tulejkach silnik elektryczny,..bo u mnie z suchosci juz pracowac nie chcial. |
_________________ (.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)
(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|