|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Dolnośląskie] regulacja przepustnicy Wrocław |
Autor |
Wiadomość |
jagy
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-09-2009, 19:18 [Dolnośląskie] regulacja przepustnicy Wrocław
|
|
|
Witam,
szukam warsztatu we Wrocławiu,gdzie wyregulują mi czujnik położenia przepustnicy.
Za wszelką pomoc dziękuję. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-09-2009, 19:27
|
|
|
Próbowałeś sam?
tiu masz opis http://forum.tempra.org/t...t=regulacja+cpp
mi udało sie bez wiekszych problemów |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
jagy
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-09-2009, 19:37
|
|
|
Nie próbowałem sam,bo szczerze mówiąc nie potrafię Temat który podałeś czytałem i jego treść jest na pewno pomocna. |
_________________ Fiat Tipo 1.4ie na podtlenku gazu/sprzedany
Seat Leon sadzomiot ) |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-09-2009, 20:47
|
|
|
tak łopatologicznie napiszę Ci jak sprawdzić ustawienie CPP
włączasz zapłon,
luzujesz wtyczkę na silniku krokowym, tak aby działał, ale jednym ruchem żebyś mógł ją zrzucić
dodajesz gazu (ręką pod maską), jednocześnie naciskasz ten palec od silniczka (silniczek powinien się cofnąć)
jak cofnie się do zera to zrzucasz wtyczkę z niego
w tym momencvie krzywka od linki gazu nie opiera się na palcu od silniczka
teraz ściągasz takiego gumowego kondona od CPP
mierzysz napięcie pomiędzy masą (np. na akumulatorze) a stykiem 2 od prawej we wtyczce cpp - powinno być w przedziale 0,18 - 0,25 V
a między masą a pierwszym stykiem od lewej powinno być 5V
to sa dane książkowe, u mnie na pierwszym jest 4,75, a na 2 od prawej 0,21 i wszystko gra
regulacja cpp polega na poluzowaniu tych 4 śrubek które go trzymają i takim ustawieniu aby ta wartość na 2 pinie mieściła się w przedziale który podałem
mam nadzieje że nie zagmatwałem
jeśli masz pewność że masz rozregulowane CPP, to może warto samemu pogrzebać zanim wydasz kasę na mechanika |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
jagy
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-09-2009, 20:48
|
|
|
Dzięki yoyo zaopatrzyłem się w miernik i postąpiłem według Twoich wskazówek:)na 5pinie 5V nie udało mi się uzyskać(kręciłem i nie udało się uzyskać)mam 4,79V na 2 pinie mam 0,19:) na razie gra,zobaczę jak na dłuższą metę:)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-09-2009, 17:39
|
|
|
ciesze się że mogłem pomóc, te 5V nie zalezy od regulacji tylko od stanu przewodów i CPP więc tylko nówki sztuki tyle mają, ja też mam mniej
dodam jeszcze że jeśli ktoś grzebał przy dolnej śróbce ograniczającej przepustnice (pod krzywką gazu) to takie ustawinie cpp moze nie pomóc bo ta srubka wyznacza połozenie zerowe przepustnicy i nie powinno sie jej ruszać
ale skoro piszeż że na razie działa to super |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|