Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
sedicivalvole i olej 10w60
Autor Wiadomość
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-03-2007, 21:15   sedicivalvole i olej 10w60

Witam. czy ktos jezdzi na tym oleju lub zmienił na taki i czy spadło jego zużycie?
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-03-2007, 18:28   Re: sedicivalvole i olej 10w60

drobek napisał/a:
Witam. czy ktos jezdzi na tym oleju lub zmienił na taki i czy spadło jego zużycie?



a z jakiego oleju chcesz zmieniać?
a ile ci spożywa oleju?

nie sprzedałeś swojego sedici?
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-03-2007, 16:39   

nie sprzedałem bo w chwili sprzedazy nie mogłem bo go dopiero rejestrowałem :) a teraz w niego za duzo zainwestowałem opony oleje hamulce zawiecha.
Obecnie jezdze na 10w 40 Panolin niby szwajcar i raczej dobry. Fabryka przewiduje własnie 10w 60 i najlepiej castrol ale cholernie drogi i niewiem czy w to inwestowac. Obecnie mam juz drugi silnik w sedici i ten przywieziony z Niemiec z przebiegiem 140 i na 10000 2 litry musze spokojnie dolac
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-03-2007, 18:29   

drobek napisał/a:
Obecnie mam juz drugi silnik w sedici i ten przywieziony z Niemiec z przebiegiem 140 i na 10000 2 litry musze spokojnie dolac


to akurat raczej norma dla tego silnika zwlaszcza jak sie daje po butach..... Co do Castrola to po przejsciach kumpla z magnatec'iem szczerze odradzam....
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-05-2007, 07:32   

GrzesiekK. napisał/a:


to akurat raczej norma dla tego silnika zwlaszcza jak sie daje po butach..... Co do Castrola to po przejsciach kumpla z magnatec'iem szczerze odradzam....


mowa.. lepiej by bylo zalac Valvoline VR1 10w60 bo bdb oleum jest
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 02-05-2007, 07:54   

generalnie im gestrzy olej zalejesz to powinien go teoretycznie mniej "brać".
A jak mowią przedmowcy - Castrol to zło.
napisales ze bierze Ci oleju na 10 000 2 litry czy moze sie pomyliles i mialo byc ze na 1000 (tysiąć) km? Jesli na 1000 to tragedia jak na 10 000 to nie az taka.
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-06-2007, 08:25   

Ninja, na pewno duzo. Mała poprawka bo dopiero teraz zrobiłem 10 000 i dolałem jakies 5-6 litrów ale wydaje mi sie ze jest to spowodowane dynamiczna jazda badz olejem 15W40 którego dolewałem (niemiałem 10w na stanie) zauwazyłem tez mniejsze cisnienie. Chyba zrobie uszczelniacze i przy okazji pierscionki wymienie i zaleje go jakims hm moze valvoline koszt nie duzy tylko roboty w ch..
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 11-06-2007, 08:40   

moim zdaniem jak wymienisz pierscienie, szczegolnie olejowe zuzycie ci spadnie niemal do zera, chodz jeszcze 2 litry na 10000 to nie tragedia. Moja alfa brała 1,5 litra przy butowaniu na 1000 jak mialem zjechane olejowe pierscienie, teraz nic nie bierze i olej sie nie brudzi :)
  
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-06-2007, 11:12   

Alfista, 5-6 litrów :) a nie 2 i na pewno nie spadnie do zera bo zawsze coś kąsać będzie :)
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 11-06-2007, 11:55   

drobek napisał/a:
Alfista, 5-6 litrów :) a nie 2 i na pewno nie spadnie do zera bo zawsze coś kąsać będzie :)


pisze jak jest u mnie, po wymianie pierscieni NIC nie ubywa i juz nie wazne czy krece wysoko czy nie... :)

poprostu zjechane byly listewki na olejowych i przez to olej mi uciekał, reszta pierscieni byla ok

zmiana oleju nic ci nie da, jak juz złopie olej to trzeba zrobic te pierscionki nie ma innego wyjscia..
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load