Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
troche na odwrót - Dorobienie zamka (stacyjka) do kluczyka
Autor Wiadomość
Race_D 



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 17-02-2008, 16:22   troche na odwrót - Dorobienie zamka (stacyjka) do kluczyka

Mam jeden kluczyk do zamków drzwi i korka wlewu paliwa oraz schowka, do stacyjki mam inny, zamek klapy bagażnika nie przyjmuje żadnego kluczyka z tych co dostałem do auta. Czy można jakoś ustawić bębenki w stacyjce i zamku klapy tak by wszędzie tego samego kluczyka używać? Wiem, że np. w BMW tak można bo sam się bawiłem i ustawiałem zapadki w bębenkach pod kluczyk, a jak to jest we FIAT'ach?
_________________
Tipo 1.6ie
Waiting for TwinCam...
>> ITAL Performance << - modyfikacje mechaniczne, tuning & more...
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-02-2008, 20:06   

jeśli chodzi o wkład w bagażniku to jeśli pamiętam jest podobny do drzwiowego, takie wkłady rozwalałem :P i dało się blaszki poprzekładać; stacyjki jednak nie ruszałem od tej strony, ale może z nią być problem; ale jeśli tylko do stacyjki byłby inny klucz to jeszcze ujdzie...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-02-2008, 20:10   

a nie prościej wrzucić tam siłownik i otwierać z pilota lub przycisku w aucie?
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 17-02-2008, 20:11   

ja mam u siebie do każdej wkładki i stacyjki osobny kluczyk i powiem wam ze wcale mi to nie przeszkadza

po co wiec bawić się w takie rzeczy
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
sheriffnt 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 61
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 323
Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 17-02-2008, 21:13   

Witam
yoyo napisał/a:
a nie prościej wrzucić tam siłownik i otwierać z pilota lub przycisku w aucie?

Hmmm.. jest jeden problem, u mnie też tak jest, uszkodzona wkładka zamka w klapie, jest o tyle źle, ze kiedy muszę wyjąć akumulator z auta, np. do podładowania, bagaznik pozostaje ..otwarty :( Dzwi zamknę co prawda blokadami i z kluczyka, tylko bagażnik...
_________________
Pozdrawiam Mirek

Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend
  
 
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-02-2008, 22:24   

zamek klapy tylnej mozesz miec zatarty wiec wystarczy rozebrac , wyczyscic i nasmarowac a co do stacyjki da sie spokojnie ustawic zapadki o ile zdolasz z tych co masz w stacyjce.jezeli ktorys nie bedzie nigdzie pasowal zawsze mozesz go nie wlozyc lu podjechac do punktu dorabiania kluczy (czesto tez regeneruja zamki) zeby ustawili ci ten zamek.koszt regeneracji i ustawienia jednego zamka wynosi okolo 20zl.ja tyle zawsze placilem bo denerwowalo mnie pare kluczykow
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
Race_D 



Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 17-02-2008, 23:08   

yoyo napisał/a:
a nie prościej wrzucić tam siłownik i otwierać z pilota lub przycisku w aucie?

Mam centralny zamek fabryczny więc jakby nie w tym problem...

Cytat:
ja mam u siebie do każdej wkładki i stacyjki osobny kluczyk i powiem wam ze wcale mi to nie przeszkadza

po co wiec bawić się w takie rzeczy

Ja mam zawsze przy sobie pęk dziesięciu kluczy od różnych nieruchomości i nie bawi mnie posiadanie pięciu do jednego auta. Tobie to może nie przeszkadzać ale ja nie widzę sensu w utrudnianiu sobie życia. Niektórzy np. wyrzucają śmieci w domu dookoła siebie bo nie czują potrzeby porządku ale to nie znaczy, że inni też tak muszą żyć. IMHO takie wypowiedzi w dziale technicznym są raczej niepotrzebne. Peace.

maro.marek, wiesz może ile jest rodzajów tych zapadek i czy są identyczne w stacyjce i pozostałych zamkach? Zabiorę się do tego dopiero jak załatwię sobie jakieś dodatkowe zamki, nie będę się uczyć na swoich ;) .
_________________
Tipo 1.6ie
Waiting for TwinCam...
>> ITAL Performance << - modyfikacje mechaniczne, tuning & more...
  
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-02-2008, 11:26   

Race_D, nie wiem ile jest rodzajów ale wrazie czego to powinienem miec kpl zamkow do tipo coprawda jednej wkladki mi brakuje ale ma ja chlopak z ttt wiec jest do odzyskania.mysle jednak ze sobie poradzisz bo nie jest to trudne a zapadki powinny byc takie same ale we wlewie paliwa moze miec nie wszystkie zapadki czasami tak robia
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load