|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
przełącznik do opuszczania szyby |
Autor |
Wiadomość |
oleklu
Wiek: 55 Dołączył: 23 Mar 2006 Posty: 22 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-04-2006, 12:21 przełącznik do opuszczania szyby
|
|
|
zacina się tzn otwiera szybę ale tylko po kilka cm.jak się do niego dostać .po odkęceniu dwuch widocznych śrób przy rączce nic nie drgnęło a nie chcę czegos urwać.? |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-04-2006, 12:32
|
|
|
odkręcasz rączke od drzwi,odpinasz wtyczke,i odkręcasz przełącznik od rączki,jest na chyba 4 śrubach o ile dobrze pamiętam,ale żeby cokolwiek zrobić musisz odkręcić właśnie rączke co sa przyciski od szyb i odpiąć wtyczke.. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-04-2006, 17:31
|
|
|
U mnie też opuszcza po pare centymetrów,ale to przez ciężko chodzący mechanizm opuszczania szyb,który musze naprawić,więc może też coś Ci blokuje. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-04-2006, 18:46
|
|
|
ZielonyTBG napisał/a: | U mnie też opuszcza po pare centymetrów,ale to przez ciężko chodzący mechanizm opuszczania szyb,który musze naprawić,więc może też coś Ci blokuje. |
Zgadzam się z tobą że to przez tarcia. Każdy siłownik ma w sobie zabezpieczenie w postaci termika. Silnik się blokuje płynie wtedy większy prąd i termik odłancza. Sam przełącznik w drzwiach to nic tylko zwykły mikroswitch. |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 24-04-2006, 08:03
|
|
|
tak jak koledzy wspomnieli....
Miałem identyczny problem - wina - ciężko chcodzący mechanizm.
Dlatego tam bym szukał problemu |
_________________
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-04-2006, 08:53
|
|
|
Ja wlasnie mam tak u siebie. Gdy szyba dojdzie do na kraniec i trzymam guzik po chwili slysze jak przekazniki odlaczaja prad. Ale to chyba predzej tym steruje sam sterownik od szyb niz to jest przy silnikach. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
oleklu
Wiek: 55 Dołączył: 23 Mar 2006 Posty: 22 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-04-2006, 16:49
|
|
|
dzięki wszystkim .a miałem nadzieje że to tylko przełącznik |
_________________ pozdrawiam jacek |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-04-2006, 18:40
|
|
|
miszko napisał/a: | Ja wlasnie mam tak u siebie. Gdy szyba dojdzie do na kraniec i trzymam guzik po chwili slysze jak przekazniki odlaczaja prad. Ale to chyba predzej tym steruje sam sterownik od szyb niz to jest przy silnikach. |
miszko tym steruje centralka szyb,przykręcona jest obok skrzynki z bezpiecznikami,tzn nie wiem jak to jest u Was,ale u mnie jest własnie w tym miejscu |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-05-2006, 22:09
|
|
|
No i rozebrałem cały napęd i okazało się że po podpięciu samego silnika też uruchamiało się zabezpieczenie przeciążeniowe.Po rozebraniu silnika cały środek był w oleju,zwłaszcza szczotki i komutator.Po wymyciu i nasmarowaniu smarem silniczek śmiga jak nowy.Sporo zabawy jest ze złożeniem mechanizmu spowrotem do kupy.Jest tam spora ilość metalowych śrutów o srednicy jednego milimetra,które trzeba upakować w mechanizm przez małe otworki,ale powoli i zrobione.Zobaczymy ile pochodzi. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|