|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zmiana Silnika 1.4 na 1.7 D w TIPO -co jest potrzebne? |
Autor |
Wiadomość |
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 09:25 Zmiana Silnika 1.4 na 1.7 D w TIPO -co jest potrzebne?
|
|
|
Mam pytanie-co musiałbym dokupić (oprócz silnika) , żeby zamienić silnik 1.4 na 1.7 Diesel w moim Tipo? Proszę o pomoc. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-04-2008, 10:44
|
|
|
silnik, skrzynia, półosie(?), łapy silnika, chłodnica (?-kto wie może z 1.4 da radę), przewody paliwowe, bak paliwa, zegary (?- jak wcześniej), wiązka (?-może jakieś inne czujniki,nie wiem),
zawieszenie, disel cięższy jest |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-04-2008, 11:02
|
|
|
a hamulce czasem nie potrzebne większe będą? |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 21-04-2008, 11:08
|
|
|
luki21 do 1.7d nie potrzeba większych, zawias też jest taki sam jak w 1.4. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 11:12
|
|
|
Też się kiedyś nad tym zastanawiałem, ale zrezygnowałem.
Tu jest mój temat o swapie na dieselka |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 21-04-2008, 11:14
|
|
|
kolega Sucre79 pytał co musi zmienić a czy to opłacalne to my już wiemy, teraz on musi sobie to uświadomić i wybić z głowy |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 19:49
|
|
|
Dzięki za radę. Teraz już wiem że ta zamiana to chory pomysł. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|