Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
poszarpuje i dławi na drugim biegu
Autor Wiadomość
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 16-11-2008, 21:49   poszarpuje i dławi na drugim biegu

Nie znalazlem tego tematu na forum, wiec piszę. Może ktos jest mi w stanie odpowiedziec dlaczego moj tipek podczas przyspieszania na drugim biegu czasami sie zadlawia i szarpie. Jak troche poluzuje gaz, to sie uspokaja. Na innych biegach to sie nie dzieje (czasami jeszcze na pierwszym przy ostrzejszym ruszaniu). Komputer nie wykazal zadnych bledow. Wymienione sa świece, przewody WN, kopułka, czyli te elementy mozna wykluczyć. Moze jeszcze ktos wie do czego sluzy plastikowy cylinderek podpiety pod spodem wezykiem do digiplexa, za co on odpowiada?
_________________
tp
  
 
 
maciekt8 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 165
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-11-2008, 14:28   

To jest filtr parowy, wydaje mi się że jest po to żeby opary benzyny nie trafiały do czujnika. poszukaj na forum podobnych tematów. Czy dzieje się to na zimnym czy na ciepłym i jaki silnik dokładnie oznaczenie. Może być też filtr paliwa zasyfiony bo tak miałem. Może być tps, słaba masa gdzieś i wiele innych np sonda . Napisz coś więcej na ten temat. Pozdrawiam
_________________
F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048
  
 
 
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-11-2008, 18:19   

To jest Tipo z rocznika 1991 z silnikiem 1.4i (wtrysk jednopunktowy). Nie ma reguły czy silnik jest rozgrzany, czy nie. Nie dzieje się to zawsze, tylko od czasu do czasu, kiedy wkręca się na obroty. Filtr paliwa jest wymieniony. Może faktycznie masz rację, że trzeba przeczyścić jakieś styki. Tylko od których styków zacząć?
_________________
tp
  
 
 
maciekt8 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 165
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-11-2008, 23:08   

Wszelkie wtyczki z czujników zdjąć i obejrzeć może są któreś zaśniedziałe. Dla pewności poczyścić. Sprawdzić masy tą przykręconą do kolektora ssącego i tą pod akumulatorem do podłużnicy. Najlepiej obciąć te wsuwki i zarobić oczka i skręcić.
Sprawdzić też przewody podciśnienia gumowe ten od odmy co idzie do zespołu wtryskowego. Może trzeba potencjometr przepustnicy wyczyścić opis w downloadzie lub wymienić bo może być wytarty. Może na początek zrób reset komputera może jakieś błędy połapał.
_________________
F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load