|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
traci oboty potem gaśnie teraz nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
putek
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 14 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-11-2011, 13:17 traci oboty potem gaśnie teraz nie odpala
|
|
|
Witam!
Autko z silnikiem 1.4 ie podczas chamowania badz postoju traci obroty dławi sie i gaśnie. Teraz mi stanoł i niechciał już odpalić Chyba ma złą mieszanke bo strasznie dymi na niebiesko. Co może byc grane |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 16:16
|
|
|
ehhhh... kolejny post typu "wziął się i zgasł" Na tak bogaty opis usterki powinna być tylko jedna bogata odpowiedź "to pewnie coś z silnikiem" Opisz dokładnie co, gdzie, jak, z czym i po co. Czy na benzynie czy na gazie czy w ogóle masz gaz, co naprawiłeś ? w jakich warunkach od kiedy się tak dzieje? Fotka silnika nie rzadko już dużo mówi, jak to domorośli polscy mechanicy usprawniali włoską myśl techniczną. Im dokładniejszy opis tym dokładniejsza odpowiedź, proste.
putek napisał/a: | Chyba ma złą mieszanke bo strasznie dymi na niebiesko. Co może byc grane | Co? Jak dymi na niebiesko to już jest źle. Bierze olej tyle, albo wypluł już dawno pierścienie, albo uszczelniacze na zaworach się zdematerializowały |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 16:58
|
|
|
z indeksu ie wnioskuje ze to jest wtrysk, ma lpg???? jak tak to jakiej generacji??? |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
putek
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 14 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-11-2011, 18:41
|
|
|
Auto tesciowej gazu niemial nigdy rocznik 1994 silnnik ten 70km. Ma go od niedawna i tak mial ze przy chamowaniu przy niskiej predkosci gasl. Dzis go odpalila pochodzi na luzie z 30 sekund i padl potem ja go odpalalem to juz musialem gazu dodawac zeby zaskoczyl. Przejechalismy z kilometr zatrzymalem sie na skrzyzowaniiu i zgasl nawet gaz nieragowal opadal z obrotow i juz padl. Potem niedalo sie go odpalic |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 19:38
|
|
|
putek, zainteresuje się sondą lambdą, bo to ona głównie powoduje takie cyrki, a mianowicie 'dodawałem gazu by nie zgasł lub nie tracił obrotów'. Jeśli zaobserwowałeś, zbyt duże spalanie to stawiam 90 % iż to właśnie sonda kończy swój żywot. Testerem sond sprawdzisz, to najlepiej lub podmieniając na inną ( niestety sondy są stosunkowo drogie, ale sprytny elektryk przerobi sondę od innego modelu Fiata byle by miała odpowiednie kable ). Możliwe, iż pompę podaję za bogatą mieszankę do wtrysku, co skutkuje 'dławieniem'. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 20:06
|
|
|
maxi napisał/a: | Możliwe, iż pompę podaję za bogatą mieszankę do wtrysku, co skutkuje 'dławieniem'. | Kurde ile ciekawych rzeczy się można dowiedzieć Zawsze myślałem że za mieszankę paliwa odpowiada komp i dobiera ją na podstawie danych z CPW, CPP, sondy, czujnika temp. itp. a elementem wykonawczym jest wtryskiwacz sterowany właśnie tym kompem. Pompa zaś sobie pompuje jednolicie ze stałym zadanym ciśnieniem. Co nie wykorzysta wtryskiwacz trafia z powrotem do baku. Dziś zburzyłeś mi moje myślenie Śmierć lambdy będzie skutkowała wzrostem spalania, za bogata mieszanka będzie skutkowała czarnym nagarem na wydechu i świecach, tak można najprościej rozpoznać. Spalanie-czarne świece-bardziej osmalony wydech. Jest już jakaś wskazówka w postaci niebieskiego dymu czyli jak pisałem do cylindra dostaje się olej. Nieszczelność na cylindrach może skutkować spadkiem kompresji a to już może mieć w pływ na prace silnika na jałowym zwłaszcza, o ile to co piszesz o dymku jest prawdą. W zimie wiele aut dymi na biało zwłaszcza nie rozgrzanych i nie jest to nic złego. Dlatego ważne jest jaki kolor zaobserwowałeś biały, czy szarawo błękitny. Generalnie zacząłbym od wyczyszczenia silnika krokowego i prawidłowego ustawienia. Nie pomorze trzeba kopać dalej. W wielu przypadkach taka praca jest kumulacja wielu usterek. Np. nie prawidłowo pracującego krokowca, błędami z czujnika położenia przepustnicy czy czujnika temperatury. Po wyczyszczeniu krokowcza warto się przyjrzeć właśnie czujnikowi temperatury w dolocie (niebieski). Oczywiście większość czujników da się pomierzyć mając zwykły multimetr, putek masz taki? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 20:30
|
|
|
JAM_BELFEGOR, tak się składa, że ostatnio miałem podobny problem i przekopałem pół auta by właśnie to wyeliminować ; )
Pojechałem na diagnostykę podłączyli tester i od razu padło na sondę, która podawała błędne odczyty do komputera, to miałem na myśli. Po wymianie sondy oraz regulacji wtrysku problem ustał.
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Co nie wykorzysta wtryskiwacz trafia z powrotem do baku |
Nie wiem czy spotkałeś się z tą sytuacją, ale nieraz bywa tak, że jeśli posiadamy nie odpowiednio wyregulowany wtrysk część mieszanki nie zostaje odpowiednio spalona, a silnik potrafi pracować nie równo i wszystko idzie w wydech ; / Na testerze spalania mieszanki oraz CO2, CO i HC u mnie było widać jak na dłoni, nie wspominając ile benzyny lałem do baku. Co do reszty czujników w pełni się z Tobą zgadzam. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
putek
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 14 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:12
|
|
|
Sprzetu pomiarowego zadnego nieposiadam a dym byl niebieski na zimnym silniku przy wiekszym przygazowaniu. Bially dym mialem kiedys w seicento jak z upg zostalo wspomnienie w lusterku tylnim tylko widzialem mgle. |
|
|
|
|
Raul
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 100 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:30
|
|
|
putek, Poczytaj dobrze co Ci tutaj piszą zastosuj się a potem odpowiadaj ok bo do niczego nie dojdziemy,a najzwyklejszy miernik kosztuje niewiele więcej od 4paka więc żaden problem,to nie sa te czasy że ja musiałem załatwić miernik a nie kupować go w sklepie,jak jest dziś.Wykręć te świece zobacz jak one wyglądają jak JAM_BELFEGOR, ci napisał,zobacz jak wyglądają jaki jest nagar na nich, wyczyść je wkręć i spróbuj odpalić,jak nie odpali wykręć je znowu i zobacz jak wyglądają,a jak odpali to tak samo zobacz co na nich jest i napisz a wtedy będziemy dalej myśleć,bo napisać posta typu ...."nie mam żadnego sprzętu pomiarowego...."Nasuwa jedną odpowiedz zapnij na linke zaciąg do mechanika dowiesz się wszystkiego(przewszystkim ile kosztuje naprawa )Czekamy z utęsknieniem na to co powiedzą nam świece |
_________________ Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:39
|
|
|
Dokładnie jak piszę Raul, miernik tania rzecz, a bardzo przydatna. Wpadasz castoramy, kupujesz za 15 zł i jesteś lepiej zorientowany w temacie. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:52
|
|
|
maxi napisał/a: | JAM_BELFEGOR, tak się składa, że ostatnio miałem podobny problem i przekopałem pół auta by właśnie to wyeliminować ; )
Pojechałem na diagnostykę podłączyli tester i od razu padło na sondę, która podawała błędne odczyty do komputera, to miałem na myśli. Po wymianie sondy oraz regulacji wtrysku problem ustał. | Ale ja nie mówię że to nie jest wina sondy wręcz przeciwnie jak przeczytasz sugeruje sprawdzenie podstawowych objawów jej uszkodzenia. maxi napisał/a: | Nie wiem czy spotkałeś się z tą sytuacją, ale nieraz bywa tak, że jeśli posiadamy nie odpowiednio wyregulowany wtrysk część mieszanki nie zostaje odpowiednio spalona, a silnik potrafi pracować nie równo i wszystko idzie w wydech ; / Na testerze spalania mieszanki oraz CO2, CO i HC u mnie było widać jak na dłoni, nie wspominając ile benzyny lałem do baku. Co do reszty czujników w pełni się z Tobą zgadzam. | Wtrysk wtryskiem, pompa pompą a ty piszesz maxi napisał/a: | Możliwe, iż pompę podaję za bogatą mieszankę do wtrysku, co skutkuje 'dławieniem'. | i wszystko było by ok jak byś pompę wywalił zostawił sam wtrysk. To uszkodzony wtryskiwacz może "lać" czego efektem będzie za dużo paliwa w cylindrze i do tego nie wymieszanego z powietrzem. A pompa nic tu do tego, co najwyżej może mieć za niskie ciśnienie i wtrysk nie pracuje dobrze, lub w ogóle nie ruszy wtedy nic nie będzie jak to Kononowicz chciał
putek, marsz do sklepu i kupować miernik bez narzędzi nie masz się co brać do pracy. To jak byś poszedł na panieny i kuśkę zostawił w domu. Możesz co najwyżej popatrzyć |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:59
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | To jak byś poszedł na panieny i kuśkę zostawił w domu. Możesz co najwyżej popatrzyć |
Sorry za Ot ale Lubię to |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Raul
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 100 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 22:01
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | co najwyżej może mieć za niskie ciśnienie i wtrysk nie pracuje dobrze |
No czekałem na ta odpowiedz,jeden chłopak ciągnął na lince po całym województwie chyba auto i nikt go nie potrafił naprawić,a starczyło zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie,pompa albo podaje paliwo albo nie albo podaje z odpowiednim ciśnieniem albo z zasłabłym,a ja cały czas czekam na konkretną odpowiedz,jakie są świece,może poczekamy panowie co sam zainteresowany napisze a potem będziemy myśleć dalej bo palił i nie pali zgasł i nie chce zapalić co to się stało,to zaraz dojdziemy do braku ciśnienia sprężania i będziemy silnik remontować,a może uszczelniacze poszły po 9zł sztuka i nie pali na cylindrach bo mu komprecha idzie w niebo
P.S
JAM_BELFEGOR, Rozwaliłes mnie z ostatnim zdaniem stary podaj adres Flachę Ci poślę |
_________________ Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-11-2011, 22:16
|
|
|
Raul napisał/a: | co to się stało,to zaraz dojdziemy do braku ciśnienia sprężania i będziemy silnik remontować,a może uszczelniacze poszły po 9zł sztuka i nie pali na cylindrach bo mu komprecha idzie w niebo | oczywiscie tez może być tym bardziej że kopci na niebiesko Raul napisał/a: | JAM_BELFEGOR, Rozwaliłes mnie z ostatnim zdaniem stary podaj adres Flachę Ci poślę | no to staw się na spota małopolskiego lub śląskiego i pogadamy o opróżnieniu wyżej wymienionego szkła |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 09:52
|
|
|
wszyscy wysyłacie kolegę po miernik ale śmiem przypuszczać, że mija się to z celem. juz to widzę jak ktoś nie mający wczesniej miernika w ręce zaczyna dłubać w komorze silnika, sprawnie sprawdzając każdy czujnik. oczywiście możemy się pobawić i opisać koledze gdzie znajduje sie jaki czujnik, jak wygląda, za co odpowiada i jak go sprawdzić .... ale problem w tym że uszkodzenie żadnego czujnika nie powoduje dostawania się oleju do komór spalania ...
takie uszkodzenia nie pojawiają się z dnia na dzień i przeważnie auta daje wczesniej znać, że coś jest nie halo. oczywiście nie każdy zauważa takie rzeczy. więc zacznijmy od podstaw. jesli pali olej w takich ilościach że widoczny jest niebieski dym na wolnych obrotach to z pewnością spałał też wcześniej, a to ozacza że musiały być robione dolewki oleju ? putek, ktoś w tym aucie kontrolował na bieżąco poziom płynów ? czy kiedy zaczęły się problemy sprawdziłeś płyny ? szczególnie interesuje mnie poziom oleju i płynu chłodzącego ...
p.s widzę że koledze JAM_BELFEGOR, humor się wyostrzył
|
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 10:29
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | .... ale problem w tym że uszkodzenie żadnego czujnika nie powoduje dostawania się oleju do komór spalania ... | nie wiem czy czytałeś wszystko ale jesteśmy świadomi tego. Jak dla mnie taka praca silnika jest zbiorem kilku usterek w tym także wycieku oleju do komory spalania (a co za tym idzie spadku kompresji). Prościej mu zacząć od sprawdzenia rzeczy podstawowych jak przyłożenie sondy pomiarowej do czujnika niż od remontu silnika. Nawet się zrymowało Na pomiar kompresji swoją drogą powinien podjechać i ustalić czy to uszczelniacze czy kłopoty z pierścieniami / tłokiem / cylindrem, ale chyba lepiej zacząć od spraw mniejszych i posuwać się do przodu. Być może stwierdzi że praca silnika się na tyle poprawi a autem będzie jeździł krótko ze nie opłaca mu się robić wycieków oleju (do następnego przeglądu bo mu diagnosta i tak to udupi... albo weźmie w łapę). Leśniczy napisał/a: | p.s widzę że koledze JAM_BELFEGOR, humor się wyostrzył | o masz... zawsze był taki tu jest wszystko constans. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Raul
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 100 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 11:08
|
|
|
No ustalić czy pierścienie czy uszczelniacze hmm a ja myślę że przy takim kopceniu i niemożliwości odpalenia,raczej mechanik zwątpi bo nie będzie mu sie chciało remontu robić i powie żeby silnik używany kupił i wsadzi mu mniej roboty będzie miał (opcja na leniwca )a my se tu swoje piszemy na wódkę się umawiamy a sam zainteresowany nie napisał jeszcze nic,a ja bym jednak chciał się dowiedzieć jak te świece wyglądają bo to będzie podstawą do myślenia co dalej,jak kolega napisze że są mokre i tłuste to będziemy zaraz rozbierać silnik i robić mu kapę na forum a jak se walnę flachę to będę mu go rasował jeszcze (planował głowicie przetaczał tłoki ),a co braku miernika i tego że nigdy nie mierzył kolega nic to jaki problem widzicie ja tez kiedyś wziąłem miernik pierwszy raz do ręki i nikt nie stał za mną i nie mówił tak czy siak ważne jest to że ktoś chce i bedzie konsekwentny w tym co robi i w końcu się nauczy,ale tak jak mówię główny zainteresowany nic jeszcze nie dodał konkretnego.
A co do sprawdzania płynu chłodniczego myślę że chodzi koledze o przedostawanie się oleju do płynu chłodniczego lub odwrotnie,ale to jest objaw przegrzania silnika wręcz zagotowania płynu chłodzącego do tego stopnia że spowodował uszkodzenie uszczelki pod głowica,lub głowicy lub bloku silnika pomiędzy komorami olejowymi a chłodzącymi,lecz z własnego doświadczenia wiem że objaw jest całkiem inny z reguły auto odpala,a z oleju lub płynu robi się ser PODLASKI no chyba że uszkodzenie głowicy lub uszczelki nastąpiło między komorami spalania,lecz znowu wykluczam taka możliwość ponieważ w taki przypadku problem był by z odpaleniem ale odpalił by na na 2 pozostałych cylindrach niemających tzw przedmuchy między swoimi komorami spalania i chodził by jak stara panienka z Plebiscytowej w Katowicach ;)ale by jakoś chodził.Bez odkręcenia świec i sprawdzenia co na nich jest nic nie wymyślimy,więc trzeba czekać co napisze nam główny zainteresowany |
_________________ Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 11:19
|
|
|
my tu koledze staramy się pomóc za wszelką cenę, a pytanie czy on za wszelką cenę chce pomóc teściowej ?
putek napisał/a: | Auto tesciowej |
|
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 11:20
|
|
|
No to czekamy, być może zwątpił i uciekł, lub poszedł po rozum do głowy i wymyślił że skoro auto TEŚCIOWEJ to tak ma właśnie pracować
** Dodano: 22-11-2011, 11:20 **
Leśniczy, patrz jakie zgranie w czasie o tym samym pomyśleliśmy buhehehe |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Raul
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 100 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 11:23
|
|
|
JAM_BELFEGOR, sory za spam ale muszę jakiś psot zorganizować żeby Cię poznać lubię pozytywnych świrów,a jak jak przy tym maja coś mądrego do powiedzenia to jak najbardziej.Teściowej nikt nie zabrania mieć luksusu jakim jest samochód,ale kto powiedział że musi sam jeździć przecież może go pchać |
_________________ Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 11:26
|
|
|
Raul napisał/a: | JAM_BELFEGOR, sory za spam ale muszę jakiś psot zorganizować żeby Cię poznać lubię pozytywnych świrów | Mój psychiatra ma odmienne zdanie dobra koniec spamu, bo to ja mam pilnować czystości w postach a samemu mi się udziela |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
putek
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 14 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-11-2011, 14:26
|
|
|
tesciowa spoko odziwo A autko poszło do mechanika mówi że świece zalane kopułke przeczyscił i jakis kabel był źle podłączony ale niewiem jaki |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 17:29
|
|
|
putek, jeżeli możesz dowiedz się dokładnie jaki 'kabel' na przyszłość na pewno się komuś przyda, a z mechanikami różnie bywa, przetestuj czy to aby na pewno wina 'kabla'. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-11-2011, 18:36
|
|
|
putek napisał/a: | tesciowa spoko odziwo A autko poszło do mechanika mówi że świece zalane kopułke przeczyscił i jakis kabel był źle podłączony ale niewiem jaki |
i auto już normalnie jeździ ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
putek
Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 14 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-11-2011, 00:26
|
|
|
pytałem nic niewie niestety jak pojade do tesciowej to postaram sie czegos dowiedziec bede pod koniec miesiaca |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|