Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam,mam olej w płynie chłodniczym
Autor Wiadomość
koper 


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 64
Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 21-10-2005, 13:43   Witam,mam olej w płynie chłodniczym

rozszczelnienie której uszczelki jest tego przyczyną.Pozdrawiam
  
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 21-10-2005, 14:31   

pod głowicą.
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-10-2005, 14:45   

Jedynie wymiana uszczelki wchodzi w rachube. Przy okazji jak juz bedziesz rozbierał i robil silnik sprawdz sobie kompresje stan zaworow, walka rozrzadu.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-10-2005, 14:50   

Heheh to ci przyfarcilo niema co :-)
Tak jak przedmowcy powiedizeli uszczelka pod glowica czeka cie mala zabawa ;-)
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
koper 


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 64
Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 21-10-2005, 16:04   dzięki za odpowiedz

a jaki jest koszt tej uszczelki i wymiany?
  
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-10-2005, 20:10   

Uszczelka zależnie od firmy nawet od 50zł a za 70-70 kupisz dość dobrą.

A cen roboty nie znam bo robiłem sam
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Grucu 


Wiek: 48
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 30
Skąd: Sulejówek k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-10-2005, 20:42   

A co się stało? Przegrzałeś? Bo to nie koniecznie sama uszczelka. możliwe, że i głowica jest pęknięta. ją też trzeba sprawdzić. oszczędzisz 100zł i może się okazać że zaczynasz robotę od nowa. czeka cie też splanowanie głowicy. jeśli jest dużo miejsca to bez rozpinania zaworów to zrobisz, ale jeśli trzeba ją będzie rozbierać to przy okazji dasz do sprawdzenia. W warsztacie robocizna, czyli sama wymiana uszczelki to koszt 250zł (zdjęcie i montaż głowicy)+ uszczelka + 120zł sprawdzenie. Dobra firma jeśli chodzi o głowice to CentrSpaw w Ząbkach k/W-wy przy Radzymińskiej.
_________________
grucu
TIPO 159.A6
  
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-10-2005, 07:42   

Mi pękł pasek rozrządu.
Musiałem wymienić jeden skrzywiony zawór.
Planować nie trzeba (chyba że masz diesla ale to też nie zawsze konieczne)
Szlifowałem przy okazji zawory, gniazda, wymieniałem uszczelniacze, uszczelki

Wydałem tylko 70zł uszczelka, 10zł pod klawiature, 19zł zawór, 25 zł szlif pozostałych zaworów, 70zł pasek. Wszystko robiłem z ojcem.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
koper 


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 64
Skąd: łódzkie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-10-2005, 09:09   dzięki za rady

jednak okazało się ,że tego oleju nie wyciekło dużo i na razie kupiłem uszczelniacz do chłodnicy bo troche parowała może zaklei i uszczelkę :D :D :D
  
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 23-10-2005, 21:11   

no chyba cie ten tego...pogielo??!!
Chcesz sobie narobic syfu w silniku?
Wymien to poki dziurka mala bo bedziesz jezdzil i pozniej motor zatrzesz jak ja zrobilem to z garbuskiem.
Pozniej mozesz miec o wiele wieksze koszty jak cos sie zwali na dobre.
     assistance
 
onyx 



Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 23
Skąd: Barlinek
Wysłany: 08-11-2006, 23:14   

ja tam bym splanowal glowice i wymienil odrazu szpilki na nowe i zalozylbym wyzsza uszczelke pod glowice odrazu bym glowice zrobil na piko belo
_________________
Wszystkie czesci do tipo konkurencyjne ceny email tipo10@op.pl
     assistance   Moneta
 
 
kamin 


Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 121
Skąd: Kraków, Tomaszów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-11-2006, 22:03   

Z tego co wiem to po przegrzaniu trzeba głowicę planować. Pod wpływem temperatury głowica się wygina. Jeśli przegrzania nie było to chyba nie jest to koniecznie. Lepiej jednak splanować choćby na wszelki wypadek. Zresztą mechanik będzie wiedział to Ci powie. Nie kosztuje to aż tak wiele.
_________________
Opel Omega BFL 2.5 V6, Ford Scorpio MK2 2.0 8V DOHC
     assistance
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 19-11-2006, 22:18   

aluminiowe bezwzglednie planowac. Po to nawet podają kolejnosc dokrecania srub (czy nakretek) zeby glowica sie nie wykrzywiala. A jak juz raz zdjeta i w dodatku byla przegrzana to planować bo pozniej znow bedziesz sciagał niepotrzebnie bo nie byla dobrze zrobiona.
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-12-2006, 10:31   

temat aktualnie przerabam wiec moge sie wypowiedziec.
glowice po przebiegu 180 - 200 kkm powinno sie splanowac. to samo tyczy sie przegrzanego silnika. samo planowanie to koszt 60 zl. tyle za chwile zaplace. jesli chodzi o uszczelke to juz dorzucic gotowki i kupic lepszej firmy. powiedmy gates.
kolejnosc dokrecania BARDZO WAZNA. do tego przydal by sie jeszcze klucz dynamometryczny ale mozna sie bez niego obyc. i tak jak koledzy mowia. zajrzyj poki jest jeszcze do czego bo pozniej to juz tylko drugiego silnika bedziesz szukal bo remont bedzie drozszy niz drugi silnik.

troche roboty z tym jest ale w 1 dzien zalatwisz sprawe i bedziesz cieszyl sie cykajacym silniczkiem.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load