|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Brak iskry 1.6 i.e |
Autor |
Wiadomość |
Munieq
witamy nowego
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Kraków/Wieliczka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-04-2010, 19:56 Brak iskry 1.6 i.e
|
|
|
Witam!
Mam problem z Tipo 1.6 i.e z 93 r a mianowicie brak w nim iskry. Jako pierwszy sprawdziłem CPW który jest sprawny. Dalej sprawdzałem cewkę, przewody a w akcie desperacji TPS, silniczek reg. biegu jałowego, wtrysk. Komputer nie ma żadnych błędów, oprócz jednego, nie związanego z tematem ( chyba ). Macie może rozpiskę pinów komputera? W dalszej kolejności będę sprawdzał wszystkie złączki i kable. Nie powiem, przydałby się schemat całej elektryki silnika, ale są jakieś dziwne ograniczenia w downloadzie prowokujące do spamowania
Jeśli macie pomysły co jeszcze sprawdzić to piszcie
Maciek |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-04-2010, 20:03
|
|
|
Munieq napisał/a: | są jakieś dziwne ograniczenia w downloadzie prowokujące do spamowania
| i do opłacenia składki. A jak tą opłacisz, to nie będziesz tak karcony za kilka spamów |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Munieq
witamy nowego
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Kraków/Wieliczka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-04-2010, 20:33
|
|
|
ciechu napisał/a: | Munieq napisał/a: | są jakieś dziwne ograniczenia w downloadzie prowokujące do spamowania
| i do opłacenia składki. A jak tą opłacisz, to nie będziesz tak karcony za kilka spamów |
Ale przydałby się czynnik motywujący do zapłacenia składki w postaci działającego silnika, bo na razie muszę opłacać składkę na poruszanie się Miejskimi Środkami Transportu Publicznego
PS. Żeby nie było że spamuje ( ) silnik 835C1.000 |
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-04-2010, 20:36
|
|
|
Munieq napisał/a: | Tipo 1.6 i.e z 93 r |
Munieq napisał/a: | 159A2.000 | jedno wyklucza drugie bo to kod dla 1.4 w gaźniku
co to takiego ten TPS? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Munieq
witamy nowego
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Kraków/Wieliczka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-04-2010, 21:11
|
|
|
ciechu już poprawiłem wybacz
TPS to czujnik położenia przepustnicy. Czy w ogóle te elementy mogą mieć jakiś związek z brakiem iskry? Dodam, iż nie ma tu Digiplexa o którym wszędzie piszą, wiec jeśli CPW działa to można podejrzewać komputer? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-04-2010, 21:46
|
|
|
Munieq napisał/a: | przydałby się schemat całej elektryki silnika |
jakość nie najlepsza ale zawsze to coś :p
są jeszcze schematy dla wersji SUPER ale nie wiem czym się różni i na co to komu :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Munieq
witamy nowego
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Kraków/Wieliczka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-04-2010, 22:09
|
|
|
To jest schemat do Digiplexu ale dzięki za fatygę. Co to jest za książka?
W ogóle moje podejrzenia padają na komputer, czy jest to prawdopodobne? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-04-2010, 23:43
|
|
|
Munieq napisał/a: | To jest schemat do Digiplexu ale dzięki za fatygę. |
coś nie tak ? hehe
Co to jest za książka?
http://www.allegro.pl/ite...lka_gratis.html
ale bardzo słabo są opisane silniki 1.8 o 2.0 zwłaszcza 16V ! |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-04-2010, 06:01
|
|
|
Może to kolegę bardziej zmotywuje do składeczki na klub
Sprawdź też przewody masowe na kolektorze ssącym. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Munieq
witamy nowego
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Kraków/Wieliczka
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-04-2010, 09:49
|
|
|
ZielonyTBG Faktycznie na środku kolektora dolotowego jest zgniły przewód (wchodzi pod przekaźniki główne), zaraz go dorobię. Od czego on jest?
PS. Wielkie dzięki za schemat, das ist das
EDIT:
No Panowie, wielkie dzięki ! Winowajcą okazał się kabel masowy na kolektorze dolotowym. Po jego naprawieniu ożył silniczek regulacji biegu jałowego i pojawiła się iskra Ciekawe jest to, że wcześniej pisałem o błędzie komputera, którym był właśnie błąd silniczka reg jałowego no i silniczek sprawdziłem, połączenia do kompa też ale masy już nie Tak więc w podzięce składkę Wam zapłaciłem i jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!
Maciek |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-04-2010, 18:25
|
|
|
Munieq, bardzo mnie cieszy że nasze forum mogło Ci pomóc i bardzo dziękujemy za symboliczną składkę.
A od czego jest ta masa to sam spójrz co bez niej może paść.
|
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|