|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
sedicivalvole i olej 10w60 |
Autor |
Wiadomość |
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-03-2007, 21:15 sedicivalvole i olej 10w60
|
|
|
Witam. czy ktos jezdzi na tym oleju lub zmienił na taki i czy spadło jego zużycie? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-03-2007, 18:28 Re: sedicivalvole i olej 10w60
|
|
|
drobek napisał/a: | Witam. czy ktos jezdzi na tym oleju lub zmienił na taki i czy spadło jego zużycie? |
a z jakiego oleju chcesz zmieniać?
a ile ci spożywa oleju?
nie sprzedałeś swojego sedici? |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 16:39
|
|
|
nie sprzedałem bo w chwili sprzedazy nie mogłem bo go dopiero rejestrowałem a teraz w niego za duzo zainwestowałem opony oleje hamulce zawiecha.
Obecnie jezdze na 10w 40 Panolin niby szwajcar i raczej dobry. Fabryka przewiduje własnie 10w 60 i najlepiej castrol ale cholernie drogi i niewiem czy w to inwestowac. Obecnie mam juz drugi silnik w sedici i ten przywieziony z Niemiec z przebiegiem 140 i na 10000 2 litry musze spokojnie dolac |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-03-2007, 18:29
|
|
|
drobek napisał/a: | Obecnie mam juz drugi silnik w sedici i ten przywieziony z Niemiec z przebiegiem 140 i na 10000 2 litry musze spokojnie dolac |
to akurat raczej norma dla tego silnika zwlaszcza jak sie daje po butach..... Co do Castrola to po przejsciach kumpla z magnatec'iem szczerze odradzam.... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-05-2007, 07:32
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: |
to akurat raczej norma dla tego silnika zwlaszcza jak sie daje po butach..... Co do Castrola to po przejsciach kumpla z magnatec'iem szczerze odradzam.... |
mowa.. lepiej by bylo zalac Valvoline VR1 10w60 bo bdb oleum jest |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-05-2007, 07:54
|
|
|
generalnie im gestrzy olej zalejesz to powinien go teoretycznie mniej "brać".
A jak mowią przedmowcy - Castrol to zło.
napisales ze bierze Ci oleju na 10 000 2 litry czy moze sie pomyliles i mialo byc ze na 1000 (tysiąć) km? Jesli na 1000 to tragedia jak na 10 000 to nie az taka. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-06-2007, 08:25
|
|
|
Ninja, na pewno duzo. Mała poprawka bo dopiero teraz zrobiłem 10 000 i dolałem jakies 5-6 litrów ale wydaje mi sie ze jest to spowodowane dynamiczna jazda badz olejem 15W40 którego dolewałem (niemiałem 10w na stanie) zauwazyłem tez mniejsze cisnienie. Chyba zrobie uszczelniacze i przy okazji pierscionki wymienie i zaleje go jakims hm moze valvoline koszt nie duzy tylko roboty w ch.. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-06-2007, 08:40
|
|
|
moim zdaniem jak wymienisz pierscienie, szczegolnie olejowe zuzycie ci spadnie niemal do zera, chodz jeszcze 2 litry na 10000 to nie tragedia. Moja alfa brała 1,5 litra przy butowaniu na 1000 jak mialem zjechane olejowe pierscienie, teraz nic nie bierze i olej sie nie brudzi |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-06-2007, 11:12
|
|
|
Alfista, 5-6 litrów a nie 2 i na pewno nie spadnie do zera bo zawsze coś kąsać będzie |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-06-2007, 11:55
|
|
|
drobek napisał/a: | Alfista, 5-6 litrów a nie 2 i na pewno nie spadnie do zera bo zawsze coś kąsać będzie |
pisze jak jest u mnie, po wymianie pierscieni NIC nie ubywa i juz nie wazne czy krece wysoko czy nie...
poprostu zjechane byly listewki na olejowych i przez to olej mi uciekał, reszta pierscieni byla ok
zmiana oleju nic ci nie da, jak juz złopie olej to trzeba zrobic te pierscionki nie ma innego wyjscia.. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|