|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Prowadzenie przewodów do wzmacniacza |
Autor |
Wiadomość |
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-01-2009, 15:53 Prowadzenie przewodów do wzmacniacza
|
|
|
Zakładając, że chce miec wzmacniacz do glosniczka (skrzyni) i chce go zamontowac w bagazniku, ktos ma jakis latwy i przyjazny sposob prowadzenia kabli od radia/zasilania, itd?
Moze ktos podsunie jakis lepszy pomysl na umiejscowienie wzmacniacza |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-01-2009, 16:37
|
|
|
Byl juz taki temat, sam w nim pisalem,nastepnym razem Panie kolego
Kable od radia za nawiewami, za pedalami i progiem pod plastikami, pod tylnymi siedzeniami i do kufra....a z zasilajacymi od wzmacniacza wyjdziesz bez problemu albo drzwiami(tam gdzie masz otwor w budzie i drzwiach na przewody np od centralnego zamka) albo za zegarem z cala wiazka....juz jak Ci sie podoba....
** Dodano: 27-01-2009, 16:37 **
a wzmacniacz przykrecasz do tylnego fotela.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 27-01-2009, 17:14
|
|
|
Życze miłej lektury >> KLIK <<
A nastepnym razem prosze
|
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-01-2009, 18:17
|
|
|
Dzieki bardzo. Uzylem opcji szukaj, to nie pierwsze forum na ktorym jestem, niestety nie udalo mi sie znalezc odpowiadajacego mi watku. Na przyszlosc postaram sie bardziej. Anyway THX |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|