Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy ze startem
Autor Wiadomość
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-01-2007, 11:03   Problemy ze startem

Witam,

Mam następujący problem. Gdy jest zimno silnik zapala bez problemu na wyciągniętym ssaniu (benzyna), pochodzi chwilę i zaczyna go zalewać. Redukuję ssanie ale znowu wolne obroty nie trzymają. Zdarza się że gaśnie i nie mogę go potem odpalić. Jednocześnie cały czas świeci się kontrolka akumulatora... Możliwe że problem jest w braku podgrzewania ciepłym powietrzem znad kolektora wydechowego (mocowanie rury przegniło i odpadło :) ). Jakieś sugestie?
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 28-01-2007, 11:20   

Ja miałem podobnie, pisałem kiedyś o tym, tylko ja miałem to wszystko podobnież przez wilgoć (zrobiło się na jesień) Ta kontrolka aku to zapewne przez to że silnik ma za małe obroty i alternator nie ładuje jak trzeba, a jak dodasz gazu to powinna gasnąć. Ja zrobiłem to tak, że wyregulowałem trochę linkę od gazu i bieg jałowy. Na gazie tak samo? Co do tego podgrzewania to ja mam zamontowaną tą rurę papierową i w sumie nie ma różnicy, a nawet od kiedy ją założyłem może jest ciut gorzej.
_________________
     Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-01-2007, 11:22   

jeszcze sugestia regulacji automatycznego ssania (to co leci z podciśnienia), jego pracy i sprawności (czy w ogóle działa) , wężyka do jego pompki i tego 'termostatu' z tyłu wkręconego w silnik co odcina podciśnienie na nagrzanym od pompki auto-ssania... do tego przycinający się upierdliwy elektrozaworek cut-off... a kontrolka akumulatora kiedy dokładnie Ci się świeci?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-01-2007, 11:28   

unknown napisał/a:
a kontrolka akumulatora kiedy dokładnie Ci się świeci?


silnik zgaśnie i gdy przekręcam kluczyk żeby go uruchomić i kręcę rozrusznikiem świeci przez cały czas...
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-01-2007, 11:33   

świeci cały czas wtedy bo dopóki nie zaskoczy silniczek to masz za słabe ładowanie... dopiero jak silniczek wejdzie na obroty wolne to jest wystarczające... nawet nie pamiętam czy podczas kręcenia u mnie świeci ale chyba tak i to normalne :D a jeśli nie to może np paseczek Ci się ślizga i dopiero rozkręcony silnik uciągnie alternator (pasek) na tyle by było wystarcz. ładowanie... najważniejsze, by po odpaleniu ładowanie gasnęło zaraz i było OK.
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-01-2007, 11:51   

unknown napisał/a:
świeci cały czas wtedy bo dopóki nie zaskoczy silniczek to masz za słabe ładowanie... dopiero jak silniczek wejdzie na obroty wolne to jest wystarczające... nawet nie pamiętam czy podczas kręcenia u mnie świeci ale chyba tak i to normalne :D


No nie do końca. Podczas uruchamiania silnika kontrolka gaśnie normalnie. Świeci natomiast od razu gdy silnik pochodzi trochę (jak w opisywanej sytuacji) i zgaśnie i próbuję go wtedy uruchomić.
Ładowanie, akumulator, pasek ok...

Aha - normalnie przy uruchamianiu silnika świeci się kontrolka aku i oleju, a w tym przypadku tylko aku... :roll:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load