|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak naciagnac pasek? |
Autor |
Wiadomość |
rochaz
Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 45 Skąd: Dublin
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-10-2006, 09:20 Jak naciagnac pasek?
|
|
|
Piszczy mi pasek nie klinowy, ten porowaty, na samym dole i chcialby go dociagnac. Jak chodzi o nazewnictwo czesci to jestem glab ( ) wiec najlepiej prosil bym o rysunek, zdjecie, pokazanie palcem co mam robic... Klucze umiem trzymac to jakos sobie poradze...
Dziekuje z gorki. |
_________________ ...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...
Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia... |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 16-10-2006, 09:41
|
|
|
Witam,
u mnie w diesel'u do naciągnięcia paska alternatora (bo przypuszczam, że o tym mówisz), robi się tak:
Pasek naciągany jest na alternatorze, który zamocowany jest na dwóch śrubach, jednej na której wykonuje ruch osiowy, oraz drugiej, która blokuje jego położnie.
Cała zabawa sprowadza się do poluzowania tych dwóch śrub. Do tej pierwszej najłatwiej dotrzeć zdejmując prawe koło i plastikową osłonę - jest ona mniej więcej na wprorost, trochę w tył pojazdu.
Ta druga śruba jest lepiej dostępna z góry, musisz tylko dość głęboko wsadzić rękę.
Aha, alternator to takie coś co ma takie łopatki przy kole na którym jest pasek.
Jak znajdziesz właśnie alternator, to bez problemu powinieneś namierzyć te dwie śruby (to są chyba 17stki, ale głowy nie dam)
Obrazka tego niestety nie mam.
Być może też jeśli masz silnik benzynowy obejdzie się bez ściągania koła - u mnie jest tak napaprane, że dojść tam można jedynie od strony koła.
Pozdrawiam
** Dodano: 16-10-2006, 09:42 **
Aha, zapomniałem dodać, że jak już poluzujesz te śruby, to pasek naciągasz pochylając alternator w stronę tyłu pojazdu. |
_________________
|
|
|
|
|
rochaz
Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 45 Skąd: Dublin
Województwo: Other
|
Wysłany: 18-10-2006, 18:36 a musi byc temat?
|
|
|
Dziekuje bardzo, pomoglo. Musialem tylko kupic komplet kluczy, ale one to juz chyba na cale zycie(moje lub jej).
Aha, alternator to wiedzialem.
Dzieki. |
_________________ ...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...
Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|