Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odpaleniem TIPO 2.0 16v
Autor Wiadomość
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-01-2009, 14:57   problem z odpaleniem TIPO 2.0 16v

witam mam problem z zapaleniem Tipka

dzisiaj rano wsiadłem do samochodu, zapalił mi normalnie jak zawsze to go zostawiłem w celu nagrzania ok 30min.podjechałem nim pod węża z woda ,go umyłem i odstawiłem pod garaż bo wieczorem miałem mały wyjazd na zakupu więc nie ma sensu wprowadzać go do środka. I zaznaczam że zapalał bez żadnych problemów.

po jakiś 2 godzinach wsiadam do samochodu a on nie chce mi zapalić.kręcę nim do oporu aż załapał.Wyjechałem z podwórka i mi zgasł :?: to ja znowu do palenia i dość długo nie chciał zapalić ale w końcu mi się udało.Ale wyjechałem z drogi osiedlowej na szosę i znowu zgasł. Od tamtej pory nie chce mi wo gule zapalić.

sprawdziłem pompę paliwa-chodzi
odkręciłem przewód wyjściowy z filtra paliwa i paliwo leci.
odkręciłem przewód przy listwie wtryskowej i paliwo leci

sprawdzałem po włączeniu zapłonu.

odkręciłem świecę z pierwszego cylindra i jest sucha :/ ale iskra jest

jak myślicie co się mogło stać??
bo ja już nie mam pojęcia:bezradny:
no bo chyba wszystkie wtryskiwacze na raz nie padły :evil:
  
 
 
gepard 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 306
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-01-2009, 22:43   

Nie raz jez jest tak że po prostu auto ma kaprys i nie zapali. Spróbuj z rana zakrecić. ja tez takie coś przerabiałem jak była potrzeba to nie załapał jak z przypadku a następnego dnia to od razu.
_________________
Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane :(
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy

http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm
     assistance   Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-01-2009, 00:25   

poul1987, wysusz cewki id swiec i przewody WN podejrzewam ze tam probleb albo wody do baku nalales hehe nie wzrosło Ci paliwko ???
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-01-2009, 11:27   

ialbert19912, iskra jest normalna jak zawsze,silnik kreci normalnie ale nie podaje paliwa do komory spalania bo jak wyjmowałem świece po paru próbach kręcenia to była suchutka. Ja podejrzewam wtryskiwacze :/ jutro zobaczę czy w ogóle dochodzi do nich zasilanie, bo może przekaźnik nie wytrzymał i dał sobie spokój.Albo może cewka się zalała przez przypadek i nie daje sygnału do wtrysków żeby się otwierały.Znalazłem wczoraj sobie schemat instalacji elektrycznej z 2.0 8v i z 1,8 więc wiem co i gdzie idą poszczególne kable to wiem gdzie szukać problemu ale dzięki za pomoc
  
 
 
zamelek 
witamy nowego


Wiek: 53
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-01-2009, 20:14   

kolego szukam schematu do swojej temperówki 2,0 8v jakoś nie mogę znaleźć :sciana: skąd go dorwałeś ?
     assistance
 
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 12-01-2009, 09:41   

mam książki serwisowe do Tipo i tempry, tylko zależy co Cie interesuje bo ja mam tylko schematy wtrysku paliwa i instrukcje napraw.

** Dodano: 12-01-2009, 09:42 **
PS> Auto naprawione :D :D
  
 
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-01-2009, 09:51   

poul1987, a co było nie tak?
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 12-01-2009, 10:42   

nie mam pojęcia co było nie tak.

wczoraj śledząc schemat elektryczny wtrysku wpadłem na pomysł że może któryś przekaźnik nie podaje prądu na wtryski, wiec wyjąłem przekaźniki i sprawdziłem czy prąd dochodzi.potem je włożyłem i sprawdziłem czy wychodzi i wszystko było dobrze.Posprawdzałem czy na cewce jest prąd no i był.ze schematu sie doczytałem że po zapłonie powinien być prąd na kopułce od świec na tej kostce od góry.wyjąłem wtyczkę podpoiłem probówkę pod masę aku i pod jeden z 2 kabli w kostce i wtryski zaczęły podawać paliwo do cylindrów,zapiąłem wtyczkę i auto odpaliło bez problemów. Choć było całe zamarznięte bo 2 dni na mrozie stało.
  
 
 
zamelek 
witamy nowego


Wiek: 53
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 12-01-2009, 20:37   

potrzebny schemat do instalacji elektrycznej od bezpieczników do licznika dygital i panela środkowego nic mi nie działa choć autko jedzie , już poprzedni właściciel tego nie naprzwił a ja mam zamiar to uruchomić.
     assistance
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 12-01-2009, 20:47   

zamelek, mam książkowe schematy (WKŁ), ale dla silników 1,4 1,6 w benzynie oraz 1,7 i 1,9 w dieslu. Nie wiem czy to Cię ratuje, bo chyba chodzi Ci o 2.0?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 12-01-2009, 21:34   

zamelek, napisz jaki silnik i czy masz klimę czy elektryczne sterowanie nawiewem, albo manualne. Ja niestety nie mam żadnych schematów elektryki do nawiewów i licznika. poszukaj w dziale Download
  
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-02-2009, 22:15   

Odkopałem troszke bo mam problem z moim sedici. Zle odpala na zimnym silniku raz za 1 raz za 6 jak mu sie chce. Mam pytanko jakie ma byc napięcie na wtyczce do czujnika temperatury? mam 4,28v, myslałem ze kable cos nie tak ale na wtyczce przy kompie jest takie samo. dobre jest te napięcie? czy mam uwalonego kompa?

** Dodano: 02-03-2009, 23:36 **
problem rozwiązany, uwalony komp
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load