|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
obroty na "luzie" |
Autor |
Wiadomość |
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:10 obroty na "luzie"
|
|
|
ile obrotów powinien mieć silnik 1,6 i.e. + lpg na biegu jałowym? mam 1200 i wydaje mi się że to trochę za dużo... Z drugiej strony jak są mniejsze strasznie trzęsie budą. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:13
|
|
|
o ile pamiętam koło 900 |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:16
|
|
|
jak się je reguluje? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:42
|
|
|
Obroty zawsze powinny być minimalne, tak, ze po włączeniu świateł nie trzęsie budą.
w zasadzie nie powinno byc nizej niz jakieś 850-900, tak zeby alternator dawał rade,
Ja u mnie zeszłem do 700-750 i nie trzesie budą ,(jak jest ciepły) ale przy takich obr. nie ma mowy o ładowaniu... (ale kontrolka nie swieci) |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:43
|
|
|
MiKuS napisał/a: | Ja u mnie zeszłem do 700-750 |
a jak to zrobiłeś ?? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:43
|
|
|
A te 1200RPM to na benie czy na lpg? bo jak na gazie to zupełnie inna historia...
Ja mam gaxnik i reguluje śrubka, a na wtrysku to chyba sie silniczkiem krokowym ustawia |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:45
|
|
|
i na tym i na tym. nie ma praktycznie różnicy |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 21:49
|
|
|
no to musi ktos pomóc co ma wtrysk, bo ja nie wiem, albo regulacja wystarczy, albo jakiś czujnik padł... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
slavol
Pomógł: 7 razy Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-02-2007, 23:00
|
|
|
Jeżeli zimny to 1200-1300 (odpowiednik ssania) powinien mieć , wmiarę wzrostu temp. powinno spaść do 800-900
Na benzynie obroty ustawiamy luzując potencjometr przepustnicy, i lekko go obracajac regulujemy obroty (na rozgzanym silniku) ruchami przepustnicy steruje silniczek krokowy, na podstawie danych z potencjometru. Jeżeli Ci obroty na benzynie nie spadaja, przeczyść cpp i krokowy, powinno pomóc. Na gazie niewiem , to osobna instalacja i niech poradzi jakiś "Gazownik" |
_________________ Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-) |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-02-2007, 15:56
|
|
|
slavol napisał/a: | przeczyść cpp |
he a co to jest ? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-02-2007, 16:11
|
|
|
czujnik połozenia przepustnicy
na drugi raz najpierw sprawdź słowniczek |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
pabler
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 13 Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-02-2007, 08:20
|
|
|
maksymalnie 900. U mnie 800 i nic nie trzesie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|