|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
remont góry silnika:) |
Autor |
Wiadomość |
bl4nc1k
Wiek: 39 Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 49 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 15-11-2007, 11:07 remont góry silnika:)
|
|
|
Witam ponownie dzisiaje bede skladał swojego sedici,tzn dół silnika wymienione zostało :
pompa wody
komplet sprzegła
wał korbowy
panewki głowne i korbowodowe
uszczelki simeringi
filtr oleju maan
jeszcze chyba wymienie pompe oleju tak jak jeden kolega wspominal:)
Lecz z tego co czytam na forum to odrazu sprawdze cisnienie na cylindrach i cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba sie wziac za gore,poniewaz tipo musi dojechac do norwegi niedlugo :yawinkle: chcialem sie dowiedziec,czy jak juz sie wezme za góre to co wymieniac i jakie beda tego koszty,chyba ze nie bedzie takiej potrzeby ale z tego co widze na forum to te silniki bardzo sie psuja i ten moj na bank bedzie trzeba robic wiec pytam teraz zeby wiedziec odrazu co zrobic,sprawdzic,ustawic, z góry dzieki za wypowiedzi pozdro |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-11-2007, 11:39
|
|
|
Profilaktycznie możesz wymienić uszczelniacze na zaworach a resztę sprawdzić czyli zawory, luz zaworów w prowadnicach, gniazda zaworowe, stan krzywek na wałku i łożyskowanie wałka, popychacze zaworowe, oczywiście o uszczelkach nie wspominam bo wiadomo, że przy składaniu dajemy nowe.
Dziwię się trochę kolejności prac, bo ja bym najpierw zdiagnozował stan silnika czyli przede wszystkim pomiar ciśnienia i zerknięcie pod pokrywę zaworów a potem brał się za robotę. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
bl4nc1k
Wiek: 39 Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 49 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 15-11-2007, 11:51
|
|
|
Zgodze sie z Toba ze to jest wszystko od d...y strony robione , ale co zrobisz takie czasy hehe,pierwsza diagnoza byla taka ze to panewki,wiec wzielem sie za panewki,nie mialem jescze doswiadczenia w tych silnikach dopiero ostatnio poczytalem ze sie psuja.Jeszcze nie jest powiedziane ze bedzie góra do roboty,ale na wydaje mi sie ze na 90% bedzie poniewaz jak dostalem sie juz do wału to okazalo sie ze jeden korbowód dostal lekko w dup.. ,mechanik powiedzial ze bedzie jezdzil ale nie wiadomo ile pojezdzi wiec chce wszystko zrobic na tip top,wiec predzej czy pozniej wezme sie za góre,mam jesscze pytanie czy korbowod mozna regenerowac,szlifowac,czy to sie opłaca czy lepiej zainwestowac w nowy ? |
|
|
|
|
bodzio82
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 95 Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-01-2008, 22:12
|
|
|
bl4nc1k ILE CIE KOSZTOWAL REMONT TEGO SILNIKA CHODZI MI O SAME CZESCI |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|