|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
KLOPOTY Z URUCHOMIENIEM SILNIKA |
Autor |
Wiadomość |
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-06-2006, 19:28 KLOPOTY Z URUCHOMIENIEM SILNIKA
|
|
|
Czasami mam problem z zapaleniem silnika gdy jest goracy.
Akumulator nie daje rady obrocic walem korowym,tak jak gdymy gdzies byl duzy opor,
rozrusznik dostaje prad,zrobi pol obrotu i koniec ,kontrolki gasna,po ostudzeniu silnika ,pali od razu,akumulator jest w miare nowy[2lata],jaka moze byc przyczyna tego zjawiska. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
Zbyniu
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-06-2006, 20:05
|
|
|
Cześć,
Ciekawe, ja też parę razy zauważyłem u siebie, że przy gorącym silniku rozrusznik na samym początku (powiedzmy pierwszy obrót wałem) kręci wolniej. Nie jest to jednak powtarzalne (raczej rzadko się zdarza) i nie jest aż tak źle żeby silnika się nie dało zapalić. Może to tulejki wirnika rozrusznika się zacierają jak się nagrzeje silnik i rozrusznik ?
Pozdr,
Zbyszek |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
|
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-06-2006, 10:01
|
|
|
A ja myślałem że to tylko u mnie się tak dzieje! "Cuda w Fiacie" aku ma 5 lat i raczej kiepsko trzyma ale na zimno auto pali od kopa.nonononono |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
kamin
Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2005 Posty: 121 Skąd: Kraków, Tomaszów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-06-2006, 11:28
|
|
|
Czy to aby nie tylko klemy? Jak jest ciepły silnik to się rozgrzewają i rozszerzają. |
_________________ Opel Omega BFL 2.5 V6, Ford Scorpio MK2 2.0 8V DOHC |
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-06-2006, 16:49
|
|
|
Niestety nie sa to tulejki wirnika rozrusznik byl sprawdzany,ani klemy sa czyszczone.Dzisiaj czyscilem styki masy,moze to pomoze. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
rkriss
witamy nowego
Wiek: 51 Dołączył: 04 Cze 2006 Posty: 8 Skąd: Mieszkowice
|
Wysłany: 16-06-2006, 19:43
|
|
|
Ja jednak bym winił rozrusznik, dawno temu miałem mazdę i dokładnie ten sam problem.
Piszesz że był sprawdzany, ale czy był sprawdzany na zimno czy na gorąco to jest ważne.
Wirnik po prostu puchnie i gdzieś przyciera, co za tym idzie robi zwarcie(gasnące kontrolki)
Ja zmieniłem rozrusznik i wszystko wróciło do normy. :dance: |
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-06-2006, 20:05
|
|
|
Niesprawdzalem na goracym rozruszniku,w takim razie sprawdze go. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|