|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wariacje BP-LPG lub brak całkowity LPG inst.BRC tipo 1.4-89r |
Autor |
Wiadomość |
synek
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 28-04-2010, 22:54 wariacje BP-LPG lub brak całkowity LPG inst.BRC tipo 1.4-89r
|
|
|
Witam,
Mam mianowicie taki problem. Posiadam instalację LPG - BRC. Od niedawna zaczęła wariować, tzn: jest problem z jej pracą. Przy wskaźnikach pracy na BP lub LPG pojawiają się dwa kolory, czerwony- praca na BP, zielony- praca na LPG. Instalacja sama się przełącza z BP na LPG, w ciągu 2-3 sekund potrafi nieraz około 10 razy zamrugać lampka z jednego koloru na drugi. Odczuwalne jest to także podczas jazdy- szarpanie. Benzyna pod dostatkiem, gaz także. Słychać też jakieś dziwne pstrykanie pod maską w momencie zmiany tych kolorów. Dodam że świece i przewody są zmienione więc nie powinno mieć to wpływu na złą pracę silnika. Nie wiem co się dzieje z tą instalacją ale nie idzie jeździć w ten sposób. Dziś np w ogóle nie chciał się przełączyć na LPG a ustawiłem na panelu tylko pracę LPG. Pilnie proszę o pomoc.
Bezradny nowy właściciel Fiata Tipo. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-04-2010, 22:59
|
|
|
synek, problem dotyczy centralki LPG i prawdopodobnie będzie ona do wymiany. Podobny problem miał kolega w Escorcie i skończyło się właśnie wymianą. Z tym, że on miał jeszcze gwarancję więc nie wiem jakie to koszty |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
synek
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 28-04-2010, 23:08
|
|
|
Centralka LPG czyli to urządzenie w aucie gdzie ręcznie przestawiam wybór paliwa? |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 29-04-2010, 06:21
|
|
|
sprawdź wszystkie połączenia masowe pod maską masa - reduktor ,masa-zawory. Brak prawidłowych połączeń powoduje "szaleje" wyczyść wtyki i wsuwki z nalotu,tam gdzie korozja przeczyść |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
synek
witamy nowego
Wiek: 37 Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-04-2010, 08:38
|
|
|
Właśnie od tego zacząłem też wcześniej, bo lekko przebijała kontrolka ładowania, w sumie to do teraz ma momenty kiedy się zapala a przy zwiększeniu obrotów gaśnie. Dodam że ładowanie jest raczej prawidłowe 14,5 - 14,7.
** Dodano: 29-04-2010, 23:12 **
Macie jeszcze jakieś inne porady? Bo zanim zacznę inwestować bez końca to chciałbym się upewnić czy aby to co zrobię będzie miało jakiś wpływ na poprawę kondycji mojego autka. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|