|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Po wciśnięciu na pedał gazu silnik gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
Zoltar
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 24 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:42 Po wciśnięciu na pedał gazu silnik gaśnie
|
|
|
Witam !!!
Mam następujący problem z autem . Po włączeniu wszystko gra jak w zegarku silnik chodzi jak należy ale jak tylko wcisne pedał gazu , chodzby najdelikatniej silnik od razu gaśnie.
Miałem podniesiąną maskę i było słychać cały czas jak skacze iskra (przy włączonym silniku) i znów jak pociągnąłem za linke od gazu silnik zgasł.
Co może być powodem awari
------------------------------------------------------------------------------------------------
TEMPRA 92` 1.6 KAT |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:54
|
|
|
Witam !
To mzoe byc wina braku sygnalu z TPSU otwiera sie przepustnica paliwo sie ne izwieksza. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Zoltar
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 24 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 12:54
|
|
|
Cytat: | To mzoe byc wina braku sygnalu z TPSU | wszystko ok tylko o co chodzi ? |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 12:55
|
|
|
Jest to czujnik polozenai przepustnicy tzw. potencjometr zamontowany z boku korpusu przepustnicy informujacy komputer jak mocno jest otwarta przepustnica czy mzoe zakmnieta.. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-08-2006, 13:14
|
|
|
TU masz PDF-a odnośnie tego potencjometru,gdzie on jest i jak go wyczyścić. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Zoltar
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 24 Skąd: Tczew
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-08-2006, 10:17
|
|
|
Wielkie dzięki awaria usunięta , wszystko wymieniłem , teraz przy rozgrzanym silniku mam 600 obrotów i o dziwo silnik nie gaśnie nie dławi nie szarpie hehehe zobaczymu jak długo |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-08-2006, 10:31
|
|
|
Zoltar, wszystko super ale jak zostawisz obroty na poziomie 600 to już niedługo będzą male kłopoty.Zbliża sie czas jazdy na światłach, zimno czyli włączona dmuchawa itp.
Rozgrzej silnik tak by włączył się wentylator chłodnicy,zapal światła, włącz dmuchwę i radio i co tam masz na prąd i zobacz wówczas do jakiego poziomu spadną Ci obroty.Bo możesz się zdziwić jak Ci na skrzyżowaniu włączy się wentylator--obroty spadną na 400-500i zgaśnie. naprtawdę ustaw ok 700-800 i bedzie dobrze a napewno wiele więcej Ci nie spali.
Pozatym to co zaoszczędzisz na wolnych obrotach to i tak spalisz wprowadzając go na wyższe obroty przy ruszaniu. W końcu musisz dać więcej gazu.
No i silnik sie muli,. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|