Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie to wartosci ?
Autor Wiadomość
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-12-2009, 14:48   Jakie to wartosci ?

Witam, no i moje kolejne pytanie wie ktoś ile przy ruszaniu taki diesel bierze prądu ? i ile trzeba by było przejechać, aby ten ubytek wyrównać ? Bo robię dziennie ok.10 km. W tym 2 razy zapalenie czyli 2 trasy po 5 km, i po ok. tyg pada aku... dzisiaj także kręciło go tyle, że aż padł aku, ok. razem 15 razy (kilka sesji) ? jak nie więcej. Widocznie słabo mocy miał. Czy jest to za mała trasa by go naładować ? niektórzy twierdzą, że alternator ładuje w miarę, a nawet dobrze moim zdaniem za słabo.
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-12-2009, 22:38   

Endriu64, nie znam dokładnej wartości przy dieslach, ale z tego co wiem, to około 5km przy w miarę rozsądnym korzystaniu z prądu uzupełnia ubytek prądu w benzyniakach ze sprawną instalacją. diesle zwyczajowo więcej, może 7? spróbuj naładować aku i pojeździć bez radia i nawiewu.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-12-2009, 22:41   

jelcyn, diesel potrzebuje tylko do rozruch wiecej pradu bynajmiej w T/T zuzywaja mnie bo nie ma komputerów elektroniczych wtrysków itp tylko co pobiera prad to elektrozawór w pompie ale to znikomy
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-12-2009, 22:56   

albert1991, w samej budowie diesle są cięższe, więc mają mocniejsze i bardziej ,,prądorzerne'' rozruszniki + świece żarowe(rozgrzewają się do czerwoności, mnóstwo prądu) i dopiero jakiś tam zaworek czy pompa.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-12-2009, 18:01   

no a w benzyniakach wystarczy iskra i juz. Hm... radia słucham ale cicho i nawiew mam na 1 cały czas... Chyba po porstu będe musiał ładować raz w tyg aku. przy prostowniku.
     Moneta
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-12-2009, 21:40   

jelcyn, ale to tyko na chwilke przed odpaleniem i podczas a pozniej to ani rozrusznik ani swiece nie pobiera pradu
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-12-2009, 00:55   

albert1991, tylko właśnie chodzi o ten rozruch, podczas niego diesle zużywają dużo więcej prądu niż benzyniaki i altek musi dłużej ładować,żeby uzupełnić straty
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-12-2009, 01:15   

jelcyn, no dobra ale alternatory tez maja wieksze
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-12-2009, 09:55   

Nie no panowie nie ma się co oszukiwać.Jeżeli diesel ,miał by taką wadę że trzeba by było ładować aku przy krótkich jazdach,to kupa ludzi by to robiła.Endriu64, Musisz sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania.Może wystarczy rozebrać rozrusznik,wymyć go,nasmarować i złożyć.Często zaschnięty smar jest kłopotem bo utrudnia pracę rozrusznika.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load