|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z nieparzystymi biegami. |
Autor |
Wiadomość |
wowka
witamy nowego
Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: Łeba
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-02-2009, 19:23 Problem z nieparzystymi biegami.
|
|
|
Witam!
Od tygodnia mam kłopot z biegami 1, 3, i 5 w Temprze 93 B. Wchodza jakby za płytko, gumowato i nie zawsze, ale bywa że wyskakują. Poduszki dobre, przeguby smarowane, mechanik mówi, że to wina wybieraka, ale czy ma rację? Może ktoś miał taki przypadek? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2009, 19:35
|
|
|
A umiesz kolego wowka, korzystać z sto razy ten temat byl już poruszany na tym forum.....
naprawde lenistwo.....tu nikt Ci nie odpowie, wysil sie i poszukaj, zajmnie Ci to 10 sekund.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
wowka
witamy nowego
Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: Łeba
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-02-2009, 20:42 Problem z nieparzystymi biegami.
|
|
|
Maniek, pewnie maiałeś na mysli swoje 'porady', czytałem je i powiem, że nic z nich nie wynika. Wiesz, że dzwonią, tylko nie wiesz w którym kościele. Radze powstrzymać sie z taką 'pomocą' i nie pisać tylko dla samego pisania. Dodam jeszce, że każdy przypadek z pozoru taki sam, w gruncie rzeczy może być inny. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2009, 21:14
|
|
|
Kazdy CI tu napisze, ze masz problem z sierzantem...jak wymieniles poduchy i silnik ze skrzynia sa dobrze powieszone, to zawsze w T/T sa to ciegna albo sierzant(element wybieraka)...to niezbyt skomplikowane, sprobuj to przepatrzec......
Jezeli nie chcesz spotykac sie z takimi reakcjami moimi czy tez inncyh userow, napisz po prostu, ze uzywales "szukajki", ale nic Ci tte tematy nie pomogly...bo na pierwszy rzut oka to taki temat pokazuje sie tu srednio raz na 2-3 tygodnie.....pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania problemu
** Dodano: 14-02-2009, 21:14 **
wowka napisał/a: | Wiesz, że dzwonią, tylko nie wiesz w którym kościele |
bez komantarza |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|