Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ladowanie
Autor Wiadomość
rav_18 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 62
Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 22-04-2008, 14:46   ladowanie

Witam.Moje autko to tempra 1.6 ie cat.Chodzi o alternator.Przy odpaleniu auta niema ladowania.Alternator zalacza sie dopiero po przegazowaniu.Kontrolka ladowania wogole sie nieswieci ale zobaczylem ze jest oderwany kabelek od altka,przylutowanie go nic niedalo.Kontrolka dalej niesweci.Wiem na 100% ze laduje dopiero po przegazowaniu.Niewiem czy oddac alternator do elektryka czy probowac cos samemu naprawic.
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-04-2008, 14:50   

Regulator napięcia pewnie do wymiany....
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-04-2008, 20:12   

na początek może być regulator, ale kto wie co jeszcze...
poczytaj o tym na forum bo w tych alternatorach diabeł siedzi.... jeśli gdzieś się dowiesz, że ogólnie altek jest w bdb stanie (uzwojenia, obudowa, łożyska etc) i tanio sam regulator ktoś Ci wymieni albo sam wymienisz to ok, ale jak ktoś Ci ma krzyknąć coś więcej, to może regenerowany nowy lub nowy nawet uda Ci się niewiele drożej niż naprawa takiego dostać...
ja mam teraz alternator full wypas, bo wszystko było w nim co chwilę po kolei wymieniane, nawet 2 razy, aż wreszcie zrobili dobrze, ale zebrało się na to tyle kasy, tyle krzyczęli a było pilnie potrzebne, że kupiłbym z trzy nowe alternatory minimum... ech..
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-04-2008, 20:46   

A ja bym postawil na diode od wzbudzenia, kiedys identycznie mialem w swoim maluszku, voltomierzem sprawdzane, ladowanie bylo, ale dopiero jak po odpaleniu troszke przegazowalem, potem mogl zejsc na bieg jalowy i juz ladowanie bylo. Wymienilem mostek z diodami i po sprawie
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ROMI72 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 204
Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 22-04-2008, 20:50   

maniutek ma racje siedzi dioda wzbudzenia
_________________
Fiat TIPO 1.4 /GAZ/Castrol gtx3 - sprzedany
Renault 19 1.4 Castrol GTX3 - sprzedany
Fiat Marea Weekend 1,6 16V
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load