Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podcisnienie - Obroty
Autor Wiadomość
Mayones84 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 15-03-2009, 13:23   Podcisnienie - Obroty


Witam
Walcze już od dłuższego czasu z obrotami. Tzn po nagrzaniu silnika wchodza na 3000 nieraz wrocą do normy po 3 minutach wycia i od nowa Polska Ludowa. Komputer podaje kod 15 czujnik temp. jednak spawdzone i sa w porzadku. Ostatnio znalazlem jeszcze jedną rzecz. W miejscu zaznaczonym strzałką u mnie jest elektrozawór sterowany czujnikiem temperatury przy termostacie a dokładnie termowłącznikiem. Na zimnym stan 1 czyli zaworek otwarty, powyżej 60st się rozłącza. Chodzi o to, że jeden przewód wchodzi do kolektora ssącego, a drugi kruciec jest wolny. Pytanie co tam ma być podłączone i czy ma to zwiazek z obrotami może jakies lewe powietrze ale czemu tylko przy gorącym silniku.
_________________
Tipo 1.6 Twin Cam
     assistance
 
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-03-2009, 19:09   

Mayones84, jutro przyjadę wcześniej to zobaczę jak jest u mnie
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
Mayones84 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 17-03-2009, 21:56   

I jak jest :?:

** Dodano: 18-03-2009, 09:14 **
Doszedłem już że to jest zawór oczyszczania pojemnika par paliwa. Z tym że auto jest na gaz i nie wiem już czy to ma być podłączone czy może nie jak sie to ma do gazu.????
_________________
Tipo 1.6 Twin Cam
     assistance
 
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 19-03-2009, 08:27   

Może być odłączony i nic nie powinno się dziać, ale jeżeli czasem śmigasz na Pb to warto go zostawic bo ktoś go wymyslił po to żeby tam był. Jeżeli go odłączysz pamiętaj przewód do kolektora zaślepić
     Moneta
 
 
Mayones84 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 22-03-2009, 18:35   

No to jeszcze pytanie którędy może ssać. Ostatnio przejechałem 40km wszystko ok, w drodze powrotnej znowu zaczął wyć. Nie mam już sił na tego złoma. Zatkałem szmatą dolot i się uspokoił ale zupełnie brak mocy z wiadomych przyczyn. Czemu jak ostygnie wszystko wraca do normy, choć nie zawsze jak zimny nieraz wraca do normy nawet gorący.
_________________
Tipo 1.6 Twin Cam
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load