|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Schemat szyberdachu potrzebny pilnie |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-06-2008, 17:41 Schemat szyberdachu potrzebny pilnie
|
|
|
Potrzebuję pilnie schemat szyberdachu elektrycznego do Tipo bo chciałem przerobić jego działanie ale kolega unknown który będzie starał się to rozgryź potrzebuje schematu a nigdzie go nie mogę go znaleźć.
Błagam o pomoc |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 23-06-2008, 19:18
|
|
|
Szczerze? - bedzie cieżko... |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-06-2008, 19:28
|
|
|
tipacz napisał/a: | Szczerze? - bedzie cieżko... |
Też mi się tak wydaje |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 12:27
|
|
|
akurat siedzę w domku na L4 to bym pomógł ale nie widziałem tego na oczy i nawet nie mam kiedy wyjść gdzieś pooglądać u kogoś; a nie wiem nawet jakie tam są przyciski, ilustykowe, co z czym zwierają, czy są czujniki (jakie?) przeciążeniowe itp... może ktoś ma jakieś info jak to działa... albo się rozbebeszy przycisk kiedyś, pomierzy co on robi i może równolegle pod przycisk uda się coś zrobić (pewno tak) dodatkowego no i wymyślić jakiś czujnik domknięcia |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 18:02
|
|
|
unknown, mogę zdjąć panel porobić zdjęcia,sprawdzić który kabel jest prądowy a który masą a co do rozebrania samego przycisku to boję się żeby go później poskładać. Najlepiej byłoby jakbym Ci go podrzucił i sam byś go obejrzał.
Co Ty na to? |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-06-2008, 23:05
|
|
|
można i tak, a może kiedyś się odkopię i znajdę chwilkę, bo w weekend wątpię, ale kto wie... przycisk to zwykłym multimetrem-omomierrzem sprawdzisz co z czym zwiera, bo żeby się nie okazało, że nawet jak jest nie-naciśnięty to coś z czymś zwiera a jak naciśniesz tak czy siak (jest dwukierunkowy? czy masz 2 osobno otw-zam? bo tego nie pamiętam) to zwiera co innego... można go 'zasymulować' na przekaźnikach równloegłych z nim i nimi sterować, spoko, ale pytanie czy równolegle po prostu je dawać czy muszą podczas swej pracy odłączać jednocześnie orginalny przycisk na moment by się nie pozwierało za dużo naraz.. możesz wyjąć, obejrzeć, miernikiem posprawdzać każdą nóżkę z każdą... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|