Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory w Sedicivalvole
Autor Wiadomość
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 16-09-2009, 13:49   Zawory w Sedicivalvole

Koledzy mam takie pytanie, jak wygląda sprawa z zaworami w sedici (mowa tu o sedici po lifcie) one są samoregulujące (z regulacją hydrauliczną), czy trzeba je regulować samemu??
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-09-2009, 13:51   

Są płytki do regulacji luzu zaworowego.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-09-2009, 21:32   

Raku napisał/a:
Są płytki do regulacji luzu zaworowego.


I kur!@3ko źle się to reguluje ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-09-2009, 22:13   

Taki fajne narzedzie można było zanabyc w ASO ale teraz to bedzie raczej ciezko.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Woks 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 217
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-09-2009, 23:48   

ja kupowalem w obi cos w rodzaju scyzoryka do mierzenia luzu. Kosztowalo mnie to chyba 15 zl
_________________
Fiat Tipo 1.4 i.e.
1994
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-09-2009, 00:14   

A ja ustawiałem ściągając wałki :lol: Przy zdjętej głowicy oczywiście.
Inaczej będzie w ch.j ciężko :evil:

Zrób tak.
Umów się z warsztatem jakimś na ustawienie, za określoną kwotę.
Oni nie będą wiedzieć na co się piszą więc rzucą niewielką.
Zgódź się i stój twardo na swoim odbierając samochód. :lol: ;D


BTW. Ktoś tak podobno w Alfie v6 umawiał się na wymianę oleju. ;D :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 17-09-2009, 09:31   

Cytat:
BTW. Ktoś tak podobno w Alfie v6 umawiał się na wymianę oleju. ;D :lol:


nie widzialem jak się tam sprawa ma... co tam takiego trudego? zły dostęp do filtra czy korka?

przepraszam za OT
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-09-2009, 09:43   

Bardziej chodzilo mi o takie cos





Wiecej zdjec http://www.guy-croft.com/


http://www.guy-croft.com/



_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-09-2009, 09:54   

akj3 napisał/a:
Cytat:
BTW. Ktoś tak podobno w Alfie v6 umawiał się na wymianę oleju. ;D :lol:


nie widzialem jak się tam sprawa ma... co tam takiego trudego? zły dostęp do filtra czy korka?

przepraszam za OT


Ano nie łatwo, włosi filtr oleju w V6 24V ukryli na tylnym rzędzie Vki od strony grodzi, w dodatku wepchneli go pomiedzy rozrusznik a kolektor wydechowy ;] Cud malina dostęp ;]

Wracając do zaworów w 2.0 16V, mam przyrzadzik jak pokazany przez Lordzika :D ale ciężka sprawa, w niektorych miejscach nawet po zblokownaiu popychacza plytki nie da sie wyjac ;] jest za szeroka aby wyszla pomiedzy odlewem glowicy a panewka walka rozrzadu, najszybciej mimo wszystko wyjac walki.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 17-09-2009, 12:21   

czyli w sedici nie ma tej samoregulacji hydraulicznej??
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-09-2009, 12:42   

Karpik napisał/a:
czyli w sedici nie ma tej samoregulacji hydraulicznej??


Nie.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 22-09-2009, 14:24   

Dzięki wielkie
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-09-2009, 16:38   

Ktoś wie jakie są kąty przylgni zaworowych w Sedici?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-09-2009, 17:13   

Raku napisał/a:
Ktoś wie jakie są kąty przylgni zaworowych w Sedici?


Wstydź się 45 stopni ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-09-2009, 22:17   

Wstydzę się :P

Czyli, że zawory są na jeden kąt, niemożliwe? Leniwy jestem, i nie chce mi się iśc do garażu :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-09-2009, 22:35   

Kuknij TUTAJ
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-09-2009, 23:30   

no jak wół 45'
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load