|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Taki mały element |
Autor |
Wiadomość |
M@ciej
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 110 Skąd: Węgielsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 25-08-2005, 08:00 Taki mały element
|
|
|
Witam !
Mam kolejne pytanko do kolegów. W moim autku jest takie małe cudo do którego dochodzą trzy cienkie przewody gumowe. Jest to element wykonany z plastiku. W miejscu gdzie podłączony jest jeden z przewodów element ten jest pęknięty. W związku z tym, że nie wiem co to jest i do czego służy nie wiem czy ma to istotny wpływ na pracę silnika, ... itd.
Proszę o jakies sugestie bądź wskazanie jakiegoś opisu tego elementu i jego zadania.
Zamieszczam fotki, są kiepskie bo wykonane telefonem.
Miejsce montarzu:
Gdy otworzymy maskę samochodu elment ten będziemy mieli po lewej stronie u samej góry. |
_________________ Pozdrawiam !
Jeżdżę Tipo 2.0 16V
Szybko mija mi czas. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-08-2005, 20:57
|
|
|
Post przenosze do dzialu Mechanika.
Postaram sie opdowiedziec w miare sensownie, ale nie daje glowy ze to jest to.
Prawdopodobnie jest to regulator cisnienia paliwa. To znaczy ukl. paliwa daje ciagle stale cisnienie cieczy (czyli beznyny). I jedziesz np. z obrotami 1tys/min wiadomo ze wtedy nie spalisz calej beznyny jaka uklad dostarczy. To wlasnie zajmuje sie regulacja cisnienia juz do samego ukl. wtryskowego i naddatek paliwa odsyla zwrotem do baku. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-08-2005, 22:42
|
|
|
ale takie cuś o ile pamiętam (ale pewno się mylę) to wykonywane racze było full-metalowo, nie plastiy/tworzywo.... chyba , że tu to jakieś nietypowe... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
M@ciej
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 110 Skąd: Węgielsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 29-08-2005, 13:22
|
|
|
Witam !
Być może pierwotnie był jak to pisze " unknon - full-metalowo " w tej chwili jest to część z emblematem Ford więc tudno powiedziec co było przed wymianą.
miszko czyli jeżeli jest to regulator ciśnienia paliwa to jego nieszczelność może powodować, że jest za dużo paliwa przy niskich obrotach, a za mało przy wysokich ??
Czy może powoduje nierówne ciśnienie w układzie paliwowym ?
Nie mam zielonego pojęcia co to jest i do czego służy ale mam dziwne przekonanie, że jest dość istotnym elementem całego układu zasilania. Jeden z przewodów podłączony jest chyba do jakiegoś czujnika więc może to powodować jego błędne działanie....
Jestem w trakcie poszukiwania owego " tajemniczego przedmiotu " ale chcę również wiedzieć dokładnie po co go tam ten Włoch zamontował. |
_________________ Pozdrawiam !
Jeżdżę Tipo 2.0 16V
Szybko mija mi czas. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|