Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Tipo 2.0 16V problem z rozruchem
Autor Wiadomość
nyatto 


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 10
Skąd: Starachowice
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-05-2008, 20:18   [Benzyna] Tipo 2.0 16V problem z rozruchem

Witam, od paru dni mam problem z moim tipolotem, nie chce odpalać rano, falują obroty, na wolnych obrotach cały samochód wpada w drgania, lub wkręca się sam na obroty. Podejrzewam że jeden z wtrysków jest zapchany bo po odłączeniu go auto normalnie pracuje. Tipo jeździ na LPG jest to zwykła instalacja, odpalana na benzynie. Wcześniej były problemy z aparatem zapłonowym lecz go przeczyściłem i przez pewien czas było dobrze, wyregulowałem obroty i było w miarę ok, lecz od dwóch dni tipo nie jeździ, a dzisiaj jak go próbowałem odpalać to dziwnie strzelał. W tipo mam alarm "magnesowy" być może coś z nim jest nie tak, może odcina paliwo. Wymieniłem świece, filtry (benzyny, gazu, powietrza). Może ktoś ma jakąś sugestie co jest nie tak?
_________________
Tipo 2.0 16V znów jeździ ;]
  
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-05-2008, 20:26   

A kopułke i palec też zmieniłeś?
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
nyatto 


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 10
Skąd: Starachowice
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-05-2008, 20:29   

nie tego nie wymieniałem
_________________
Tipo 2.0 16V znów jeździ ;]
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-05-2008, 22:31   Re: Tipo 2.0 16V problem z rozruchem

nyatto napisał/a:
dzisiaj jak go próbowałem odpalać to dziwnie strzelał


Sprawdź czujnik Halla w rozdzielaczu zapłonu, jego ustawienie i szczelinę między czujnikiem a "zębami" na wałku aparatu, zrób reset ecu wtrysku, mi wygląda to na nałapanie błędów od jazdy na LPG. Czy masz przy jeździe na LPG odcinany sygnał z sondy lambda i emulacje jego dla ecu Pb? Bez tego będziesz miał cykliczne problemy z praca auta na PB.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 17 days
Network load