Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
napięcie sondy na biegu jałowym
Autor Wiadomość
sebekv6 



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 15
Skąd: zielona góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 21-12-2011, 18:51   napięcie sondy na biegu jałowym

hej.mierzyłem wskazania sondy.na biegu jałowym napięcie jest stałe około 0.30v jak dodam gazu na obroty 3000 to wskazania zaczynają pływać miedzy 0 a 0,85 v. czy na biegu jałowym też powinno pływać napięcie jak przy wyższych obrotach ??? chce ją wymienić na nową ale nie jestem pewien . opór grzałki wynosi 6,5 Ω.
  
  
 
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-12-2011, 21:55   

na biegu jałowym też powinno pływać ale wolniej.
_________________
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-12-2011, 10:24   

sebekv6, ja bym nie ruszał, bo wygląda na dobrą ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 08:14   

Powinno pływać. Gdy dodasz lub ujmiesz gazu wtedy odczyty powinny się "zaburzać".
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:10   

Jak schodzi z obrotow nie powinno sie nic dziac....dopiero przy pracy krokowca na nowo powinna byc sinusoida
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
sebekv6 



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 15
Skąd: zielona góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 28-12-2011, 21:23   

widzę,że duzo zależy od ustawienia czujnika położenia przepustnicy,regulowałem jego położenie z podpiętym miernikiem pod czarny przewód sondy i w zależności od położenia napiecie sie zmienia.jak go dałem max w prawo czyli zgodnie ze wskazówkami zegara napięcie szło w górę około 0,90v i jest stałe, czyli mieszanka bogata jak w przeciwnym kierunku to spadało,w skrajne położenie około o 0,11 v a w przepustnicy syczy i silnik nerwowo pracuje (wskaźnik ekonomizera idzie w prawo). ustawiłem ten CPP tak aby silnik spokojnie pracował a na ekonomizerze wskazówka jest poza połową w lewo (czy to jest prawidłowe połozenie wskazówki na biegu jałowym przy nagrzanym silniku ???), wtedy napięcie na mierniku zaczęło pływać.nie wiem czy to jest prawidłowe ustawienie ale tak zostawiłem,moje subiektywne odczucie mówiło ze jest OK. zauważyłem ze jak silnik jest zimny już sie nie dusi a wcześniej sie chwile dławił jakby jakiś cylinder nie chodził (był ustawiony na 0,18v według opisu na forum). gdy się nagrzeje obroty sa na około 900.nie mierzyłem napięcia na pinach 1,2 ale to sprawdze przy okazji, napewno jest wyższe niż 0,18v .ogólnie silnik chodzi dużo lepiej.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load