|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
napięcie sondy na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
sebekv6
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 15 Skąd: zielona góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 21-12-2011, 18:51 napięcie sondy na biegu jałowym
|
|
|
hej.mierzyłem wskazania sondy.na biegu jałowym napięcie jest stałe około 0.30v jak dodam gazu na obroty 3000 to wskazania zaczynają pływać miedzy 0 a 0,85 v. czy na biegu jałowym też powinno pływać napięcie jak przy wyższych obrotach ??? chce ją wymienić na nową ale nie jestem pewien . opór grzałki wynosi 6,5 Ω. |
|
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-12-2011, 21:55
|
|
|
na biegu jałowym też powinno pływać ale wolniej. |
_________________
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-12-2011, 10:24
|
|
|
sebekv6, ja bym nie ruszał, bo wygląda na dobrą |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 08:14
|
|
|
Powinno pływać. Gdy dodasz lub ujmiesz gazu wtedy odczyty powinny się "zaburzać". |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:10
|
|
|
Jak schodzi z obrotow nie powinno sie nic dziac....dopiero przy pracy krokowca na nowo powinna byc sinusoida |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
sebekv6
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 15 Skąd: zielona góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 28-12-2011, 21:23
|
|
|
widzę,że duzo zależy od ustawienia czujnika położenia przepustnicy,regulowałem jego położenie z podpiętym miernikiem pod czarny przewód sondy i w zależności od położenia napiecie sie zmienia.jak go dałem max w prawo czyli zgodnie ze wskazówkami zegara napięcie szło w górę około 0,90v i jest stałe, czyli mieszanka bogata jak w przeciwnym kierunku to spadało,w skrajne położenie około o 0,11 v a w przepustnicy syczy i silnik nerwowo pracuje (wskaźnik ekonomizera idzie w prawo). ustawiłem ten CPP tak aby silnik spokojnie pracował a na ekonomizerze wskazówka jest poza połową w lewo (czy to jest prawidłowe połozenie wskazówki na biegu jałowym przy nagrzanym silniku ???), wtedy napięcie na mierniku zaczęło pływać.nie wiem czy to jest prawidłowe ustawienie ale tak zostawiłem,moje subiektywne odczucie mówiło ze jest OK. zauważyłem ze jak silnik jest zimny już sie nie dusi a wcześniej sie chwile dławił jakby jakiś cylinder nie chodził (był ustawiony na 0,18v według opisu na forum). gdy się nagrzeje obroty sa na około 900.nie mierzyłem napięcia na pinach 1,2 ale to sprawdze przy okazji, napewno jest wyższe niż 0,18v .ogólnie silnik chodzi dużo lepiej. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|