|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
nie trzyma wolnych obrotów |
Autor |
Wiadomość |
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-07-2006, 22:14 nie trzyma wolnych obrotów
|
|
|
więc tak jak w temacie,auto na gazie czasami nie trzyma wolnych obrotów,raz jest dobrze a raz coś go przydusza i obroty spadaja do ok 500 obr/min zaczyna szarpać silnikiem i po chwili albo zgaśnie albo wrócą na ok 800 obr/min,dodam od razu,że kable,świece i filterek od gazu nowe,silnik szesnastozaworowy (problem w escorcie mojego przyszłego teścia:)) |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-07-2006, 23:13
|
|
|
Sprawdz sterownik gazu i em sondy czy dzial poprawnie :-) I czy glowny komp cos nie usiluje mieszac :-) |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-07-2006, 13:43
|
|
|
a w jakim momencie wystepuja te objawy??
na postoju czy w ruchu po wrzuceniu luzu??
ile ma nabite reduktor??
z jakiego roku escorcik?? i dokladnie jaki silnik . mile widziane oznaczenie.
jaka instalacja?? jak niewiesz to podaj oznaczenie reduktora oraz oznaczenie emulatora
gdzie był ostatnio tankowany?? stacja no-name?? |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-07-2006, 18:25
|
|
|
moley, objaw wystepuje różnie,nie ma na Niego reguły,reduktor jak i cała instalacja ma ok 3 lata,escort z roku '95 silnik 1.6 16v 90 KM i tankowany na różnych stacjach,reduktor nie wiem jakiej marki,ale jak trzeba to kukne pod maske... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-07-2006, 09:09
|
|
|
hehe, ze tak powiem a jakiego typu jest instalka?? pod jednopunkt czy wielopunkt??
jeśli pod jednopunkt to juz zakłądaj nowa albo męcz się o fordy są wybredne
druga sprawa to warto pojechac na wpiecie sie do kompa u gazownikow bo rozumiem ze to tylko na gazie sie dzieje.
całkiem możliwe ze emulator może cos niecos sie walic ale może to by juz poczatek konca reduktora ( odkrec ten koreczek oleju w reduktorze moze cos ulci ) |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-08-2006, 17:16
|
|
|
w zasadzie zestaw do zrobienia sobie reduktora na nówkę (bo obudowa sama w sobie się nie zużyje tyle ) czyli części potrzebne do wnętrza nie kosztuje dużo, warto samemu naprawić (regenerować) , będzie chodził lepiej po wymianie i regulacji i palił zdecydowanie mniej...
możliwe, że w reduktorze masz membrany ten tego i jeszcze jakieś syfy nigdy nie czyszczone co Ci przytykają czasem... lub choćby rozbież reduktor i wyczyść, bez regeneracji... (przy rozbieraniu poczytaj na forum co i jak, na pewno zakręć gaz i wypal z instalacji)
choć bardziej prawdopodobne też - wariująca elektronika,sonda... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|