 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
poduszki |
Autor |
Wiadomość |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-04-2008, 09:13 poduszki
|
|
|
witajcie, po wymianie wszystkich poduszek pod silnikiem na nowe gorne biegi (1,3,5) wchodza tak jakby plyciej i lubia sobie czasami wyskakiwac. powiedzcie mi, czy jest to kwestia przestawienia jakos silnika na poduszkach? mam tu na mysli te otwory do regulacji w poduszkach. czy moze tez jest problem z wodzikami od zmiany biegow? dodam ze na starych poduszkach bylo delikatnie lepiej, ale po tym jak 2 poduszki sie urwaly, to juz zaden bieg poza 4 nie chcial prawie wchodzic. Ktos ma jakies pomysly? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
Hipo


Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-04-2008, 09:19
|
|
|
Jakie otwory regulacyjne na poduszkach? tam nie masz żanych regulacji, silnik ma być ustawiony w jednej pozycji i bez możliwości przemieszczania się. Zakręcasz po prostu tak jak są otowry i tyle. Chyba że auto było trzasnięte t o wtedy czasami może być problem z tym że trzebabędzie naciagać układ napędowy w kierunku poduszki którą w danym momencie będziesz przykręcał. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-04-2008, 09:25
|
|
|
Hipo napisał/a: | Jakie otwory regulacyjne na poduszkach? tam nie masz żanych regulacji, silnik ma być ustawiony w jednej pozycji i bez możliwości przemieszczania się. Zakręcasz po prostu tak jak są otowry i tyle. Chyba że auto było trzasnięte t o wtedy czasami może być problem z tym że trzebabędzie naciagać układ napędowy w kierunku poduszki którą w danym momencie będziesz przykręcał. |
hipo, nieprawda, przy lewej poduszcze mozna tak jakby "przesunac silnik" lekko w lewo lub prawo, te 3 sruby, ktore trzymaja poduszke przy ramie. mozna przykrecic cala poduche delikatnie w lewo, prawo, i po rozmiarze otworu widze, ze okolo 0,5 cm mozesz tez przesunac tyl, przod. dodatkowo prawa poduszka tez ma taka mozliwosc, a srodkowa ma najmniej mozliwosci, ale tez okolo 0,5 cm przesuniesz. wczoraj z kumplem krecilem wszystkie te sruby i widzialem, ze sie da. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
Hipo


Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-04-2008, 09:31
|
|
|
Ja też kręciłem i to nie jeden raz poduszki, przez regulację rozumiesz to że poducha ma otwory większe niż śruby do przykręcenia. Poduchy nie obrócisz w lewo czy prawo bo po to ma ona wyżłobienie a podstawa która do poduchy kręcisz ma ząbek żeby poduszka była zawsze w takiej samej pozycji względem podstaw czyli całego zespołu napędowego. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-04-2008, 10:06
|
|
|
Hipo napisał/a: | Ja też kręciłem i to nie jeden raz poduszki, przez regulację rozumiesz to że poducha ma otwory większe niż śruby do przykręcenia. Poduchy nie obrócisz w lewo czy prawo bo po to ma ona wyżłobienie a podstawa która do poduchy kręcisz ma ząbek żeby poduszka była zawsze w takiej samej pozycji względem podstaw czyli całego zespołu napędowego. |
tak hipo, wiem ze poduchy wchodza w to wyzlobienie i tak to zamontowalem, wlasnie chodzi mi o te otwory, gdzie przykrecasz srube - czy to jest jakas regulacja? bo ja poprzykrecalem te sruby na srodkukazdego otworu |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
luki21


Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:36
|
|
|
maniutek, są tam takie otwory i można regulować ustawienie silnika
zobacz poprzednie miejsca w których były poduchy powinny być ślady a jak nie to przekręć w prawo albo w lewo
przestawienie silnika powinno pomóc |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
 |
unknown


Pomógł: 66 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-04-2008, 12:37
|
|
|
ja jak wymieniałem poduchy to też musiałem popuścić nowe i lekko przesunąć, bo przy przykręcaniu nieco się wszystko przesunęło i też biegi nie chodziły już jak poiwinny... niby niewielka różnica a jest...
starczy, że auto pochyło stoi przy zmianie poduch to już Ci się przesunie, zresztą nawet i bez tego - jak podnosisz i opuszczasz silnik ze skrzynią to zawsze się przesunie a nei zawsze trafi idealnie... popuść, przytrzymaj nieco, bez presady, wżądanym kierunku poprawki i dokręć na nowo... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|