Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie podczas jazdy rano..
Autor Wiadomość
Wujek 


Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 129
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-03-2007, 18:13   Dławienie podczas jazdy rano..

Otóż mam taki problem rano gdy jest nieco wilgotno autko nie chce jechać na gazie, jest taki objaw jakby zupełnie mocy nie było, jak przełącze na Pb chodzi jak burza. Natomiast po południu gdy wracam do domu z pracy auto chodzi na gazie bez zarzutu. Kable wymieniłem bo miały pzebicie i auto strzelało na gazie. Niestety nie wiem co jest przyczyną tych porannych ekscesów czyżby był problem z kopułką.
_________________
....Tempra 1.4 i.e...ma nowego właściciela
     Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 14-03-2007, 19:11   

Można wymienić,bo koszt nie jest duży no i przy okazji wymień też palec w rozdzielaczu.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wujek 


Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 129
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-03-2007, 19:23   

....Dzięki za odpowiedź, jutro muszę się dowiedzieć ile to dziadostwo kosztuje
_________________
....Tempra 1.4 i.e...ma nowego właściciela
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-03-2007, 12:16   

może być coś z zapłonem, jak kable, świece, kopułka, choć w moim na przykład przypadku o dziwo to nie na gazie a na benie prędzej wychodziły efekty takiego; gaz jakoś był bardziej odporny na gorszy stan zapłonu, a zazwyczaj to na LPG bardziej czuć/wychodzi, że np kable już przebijają...

inna jeszcze, może trochę na siłę aczkolwiek niekoniecznie opcja - jak rano masz zimno i wilgotno pod maską - masz lekkie zwarcia/złe kontakty może do elektrozaworków od LPG i ci czasem gaz przytykają albo też (ojciec tak miał) sam 'sworzeń' w elektrozaworze się blokuje/przycina nieco jak jest zimniej, dopiero jak puści/zagrzeje się wsio to odbija już do końca i LPG leci jak powinien;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wujek 


Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 129
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2007, 14:30   

Narazie uszczelniłem kopułkę przed wilgocią i odziwo troszkę sie poprawiło....ale cóż Fiat ma swoje humory. Po wypłacie muszę podjechać na regulację gazu niech chłopaki troszke pogrzebią przy "bombie" :lol:
_________________
....Tempra 1.4 i.e...ma nowego właściciela
     Moneta
 
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 19-06-2008, 21:21   

czesc ,tu kolega z TTT ,MAM PYTANIE JAK ROZWIAZAŁEŚ PROBLEM Z RANNYM DŁAWIENIEM SIE AUTA GDY USIŁOWAŁES JECHAC NA GAZAIE BO MAM IDENTYCZNY PROBLEM??
  
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 20-06-2008, 04:33   

Moim zdaniem jest to wina kopulki i palca. Mozna przeczyscic piny i palec papierkiem sciernym wtedy zobaczysz czy bedzie jakas różnica.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load