Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja obrotow
Autor Wiadomość
krapkov 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 28
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 14-01-2007, 02:22   regulacja obrotow

witam! moj tipolocik nie za bardzo chce trzymac obroty na biegu jalowym. strasznie mu faluja a czasami gasnie. czy da sie jakos recznie wyregulowac obroty tak aby trzylal je troche wyzej?
_________________
Tipo 2.0 i.e. Sedicivalvole - było
Tipo 1.4 AGT - oddam za grosze
BMW 318iS - jest
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-01-2007, 21:47   Re: regulacja obrotow

krapkov napisał/a:
witam! moj tipolocik nie za bardzo chce trzymac obroty na biegu jalowym. strasznie mu faluja a czasami gasnie. czy da sie jakos recznie wyregulowac obroty tak aby trzylal je troche wyzej?



Pierwsza sprawa sprawdź czy działa ci elektrozawor od wolnych obrotow, ten wynalazek z lewej strony głowicy, od góry masz w niego wlozona wtyczke 2 pinowa, na wolnych obrotach jak wyjmiesz ja to powinien silnik zgasnac, zreszta jesli dziala to przed odpaleniem jak przekrecisz kluczyc wyraznie slychac jak komputer podaje na niego impulsy u ustawia go w odpowiednim polozeniu. Druga sprawa, do regulacji wolnych obrotow masz na obudowie przepustnicy od gory srube ustawiona pod skosem w prawa strone jak stoisz do auta przodem, taka na plaski srubokret i ma kontre na klucz 15 lub 14. Na nagrzanym silniku odkrecasz kontre i krecac ta sruba ustawiasz wolne obroty, wykrecajac srube wolne obroty powinny sie zwiekszac.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
kro_ma 



Wiek: 40
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 142
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2007, 17:31   

Witam mialem dzis ten sam problem przy grzebaniu pociaglem ten przewod co jest na koloektorze ssacym i co sie okazlao jak go odpalilem to obroty falowaly i nawet czasami gasł wlozylem go w ten map sensor i jest wszystko wporzadku a nawet lepiej. U mnie ktos zrobil ten przewod na sztuke urwala mu sie koncowka z map sensora o to skleił a ja to zrobilem porzadnie pozdrawiam http://moto.allegro.pl/it...ot_citroen.html
_________________
Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load