|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
regulacja obrotow |
Autor |
Wiadomość |
krapkov
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 28 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 14-01-2007, 02:22 regulacja obrotow
|
|
|
witam! moj tipolocik nie za bardzo chce trzymac obroty na biegu jalowym. strasznie mu faluja a czasami gasnie. czy da sie jakos recznie wyregulowac obroty tak aby trzylal je troche wyzej? |
_________________ Tipo 2.0 i.e. Sedicivalvole - było
Tipo 1.4 AGT - oddam za grosze
BMW 318iS - jest |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-01-2007, 21:47 Re: regulacja obrotow
|
|
|
krapkov napisał/a: | witam! moj tipolocik nie za bardzo chce trzymac obroty na biegu jalowym. strasznie mu faluja a czasami gasnie. czy da sie jakos recznie wyregulowac obroty tak aby trzylal je troche wyzej? |
Pierwsza sprawa sprawdź czy działa ci elektrozawor od wolnych obrotow, ten wynalazek z lewej strony głowicy, od góry masz w niego wlozona wtyczke 2 pinowa, na wolnych obrotach jak wyjmiesz ja to powinien silnik zgasnac, zreszta jesli dziala to przed odpaleniem jak przekrecisz kluczyc wyraznie slychac jak komputer podaje na niego impulsy u ustawia go w odpowiednim polozeniu. Druga sprawa, do regulacji wolnych obrotow masz na obudowie przepustnicy od gory srube ustawiona pod skosem w prawa strone jak stoisz do auta przodem, taka na plaski srubokret i ma kontre na klucz 15 lub 14. Na nagrzanym silniku odkrecasz kontre i krecac ta sruba ustawiasz wolne obroty, wykrecajac srube wolne obroty powinny sie zwiekszac. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-02-2007, 17:31
|
|
|
Witam mialem dzis ten sam problem przy grzebaniu pociaglem ten przewod co jest na koloektorze ssacym i co sie okazlao jak go odpalilem to obroty falowaly i nawet czasami gasł wlozylem go w ten map sensor i jest wszystko wporzadku a nawet lepiej. U mnie ktos zrobil ten przewod na sztuke urwala mu sie koncowka z map sensora o to skleił a ja to zrobilem porzadnie pozdrawiam http://moto.allegro.pl/it...ot_citroen.html |
_________________ Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|