Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Za małe napięcie
Autor Wiadomość
stanley_ldz 
witamy nowego


Wiek: 35
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-10-2008, 17:29   Za małe napięcie

Witam, kilka razy ładowałem już akumulator, poszedłem go sprawdzić w punkcie powiedzieli mi, że jest ok, ale ładowanie jest za małe (13,4 V) ile pojeżdże na takim ładowaniu i czy może mi jakoś wysiąść akumulator podczas normalnej jazdy? Co robić, wymieniać alternator, czy coś innego?
Pozdrawiam
  
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 26-10-2008, 17:31   

stanley_ldz, takie ładowanie jest na wolnych czy wysokich obrotach?

Jak na wysokich to sprawdź a najlepiej wymień regulator napięcia który jest przykręcony do altka koszt jak sam go wymienisz około 30-35 zł.
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
stanley_ldz 
witamy nowego


Wiek: 35
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-10-2008, 17:43   

Na wolnych obrotach. A jak wymienie cały alternator(poprzedni właściceil dał mi drugi sprawny, to też będzie ok?) A i czy musze to koniecnzie robić jutro? (Przejchałem samochodem narazie 50km), lecz jutro jade w na działkę i muszę z niej wrócić więc zrobie ok.120 km, a nie chce mieć problemów na trasie, dojadę:)?
  
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 26-10-2008, 17:50   

stanley_ldz, nie musisz bo jak ma więcej niż 12v to jest w miarę dobrze ale jak na wysokich ma około 14v to jest dobry i nic nie wymieniaj.
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-10-2008, 22:06   

stanley_ldz, Ja mam na wolny jakieś 13,5V i ładuje cacy na wysokich koło 14V Może akumulator prosi się o wymianę, mnie też w punkcie wciskali że mam dobry akumulator a potem okazało się że zrobiło mi się z nim zwarcie między grodziami.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-10-2008, 00:28   

1. sprawdz akumulator z rana na wylaczonym silniku. powinien miec minimum 12,5V.
2. ladowanie przy obrotach okolo 900/min bez wlaczonych jakichkolwiek odbiornikow powinno byc rzedu 14,2-14,5. Ze swiatlami, dmuchawa, ogrzewaniem szyby, i w ogole z wlaczonym wszystkim co sie da wlaczyc nie powinno spasc ponizej 13,4. I to samo przy obrotach 2000/min - nie powinno spasc ponizej 13,8. Jesli tak sie dzieje to moze byc wina tak alternatora jak i regulatora napiecia. Chyba ze aku nie spelnia pkt 1, to wtedy on bedzie wadliwy. Jednak nalezaloby sprawdzic go w domu w trakcie ladowania prostownikiem i kilka-kilkanascie godzin po ladowaniu.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load