Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przełącznik do opuszczania szyby
Autor Wiadomość
oleklu 



Wiek: 55
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 22
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-04-2006, 12:21   przełącznik do opuszczania szyby

zacina się tzn otwiera szybę ale tylko po kilka cm.jak się do niego dostać .po odkęceniu dwuch widocznych śrób przy rączce nic nie drgnęło a nie chcę czegos urwać.?
     assistance   Moneta
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-04-2006, 12:32   

odkręcasz rączke od drzwi,odpinasz wtyczke,i odkręcasz przełącznik od rączki,jest na chyba 4 śrubach o ile dobrze pamiętam,ale żeby cokolwiek zrobić musisz odkręcić właśnie rączke co sa przyciski od szyb i odpiąć wtyczke..
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-04-2006, 17:31   

U mnie też opuszcza po pare centymetrów,ale to przez ciężko chodzący mechanizm opuszczania szyb,który musze naprawić,więc może też coś Ci blokuje.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-04-2006, 18:46   

ZielonyTBG napisał/a:
U mnie też opuszcza po pare centymetrów,ale to przez ciężko chodzący mechanizm opuszczania szyb,który musze naprawić,więc może też coś Ci blokuje.


Zgadzam się z tobą że to przez tarcia. Każdy siłownik ma w sobie zabezpieczenie w postaci termika. Silnik się blokuje płynie wtedy większy prąd i termik odłancza. Sam przełącznik w drzwiach to nic tylko zwykły mikroswitch.
     assistance   Moneta
 
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 24-04-2006, 08:03   

tak jak koledzy wspomnieli....
Miałem identyczny problem - wina - ciężko chcodzący mechanizm.
Dlatego tam bym szukał problemu :D
_________________

     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 24-04-2006, 08:53   

Ja wlasnie mam tak u siebie. Gdy szyba dojdzie do na kraniec i trzymam guzik po chwili slysze jak przekazniki odlaczaja prad. Ale to chyba predzej tym steruje sam sterownik od szyb niz to jest przy silnikach.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
oleklu 



Wiek: 55
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 22
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-04-2006, 16:49   

dzięki wszystkim .a miałem nadzieje że to tylko przełącznik :)
_________________
pozdrawiam jacek
     assistance   Moneta
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-04-2006, 18:40   

miszko napisał/a:
Ja wlasnie mam tak u siebie. Gdy szyba dojdzie do na kraniec i trzymam guzik po chwili slysze jak przekazniki odlaczaja prad. Ale to chyba predzej tym steruje sam sterownik od szyb niz to jest przy silnikach.


miszko tym steruje centralka szyb,przykręcona jest obok skrzynki z bezpiecznikami,tzn nie wiem jak to jest u Was,ale u mnie jest własnie w tym miejscu
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-05-2006, 22:09   

No i rozebrałem cały napęd i okazało się że po podpięciu samego silnika też uruchamiało się zabezpieczenie przeciążeniowe.Po rozebraniu silnika cały środek był w oleju,zwłaszcza szczotki i komutator.Po wymyciu i nasmarowaniu smarem silniczek śmiga jak nowy.Sporo zabawy jest ze złożeniem mechanizmu spowrotem do kupy.Jest tam spora ilość metalowych śrutów o srednicy jednego milimetra,które trzeba upakować w mechanizm przez małe otworki,ale powoli i zrobione.Zobaczymy ile pochodzi.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load