|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jesienią kupłem takie coś . |
Autor |
Wiadomość |
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-01-2006, 20:39 Jesienią kupłem takie coś .
|
|
|
Fajna zabawka Suzuki estilete 2002 po tuningu .
70cc 15KM 98vmax .
Posiada całkiem niezłe przyspieszenie 4,5s do 60k/h .
Kupiłem go okazyjnie w niemczech , chociaż ten oszczędny nie jest 5l/100km.
Polecam skuter to świetna sprawa. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-01-2006, 21:20
|
|
|
Kurka fajna sprawa, ja mam osobiscie Simsona SR51, z manualem (4 biegi), ale ten Suzuki naprawde mi sie podoba. Ile zaplaciles za niego? Przydala by mi sie taka "furka". Najlepiej z automatem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-01-2006, 21:30
|
|
|
Suzuki 260euro . One wszystkie są z automatem .Hamulce jak w rowerze przód prawa tył lewa.W moim nie działa rozrusznik dlatego, że jest za mały do 70cc .Nie może pokonać kompresji
Miałem jeszcze jednego Derbi Predator 280 euro |
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-01-2006, 23:03
|
|
|
A ja kupiłem żonce MBK Flippera, 50 ccm, automat, 70 km/h. Wyszedł mnie ok. 1700 zł (2002 rok).
Dam wam link bo zdjęć wgrać nie mogę |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-01-2006, 14:15
|
|
|
Fajny klasyczny wygląd .To naprawdę tanio Cię wyszedł ,robi wrażenie .
Moja żona raczej stroni jechała nim może z 5 metrów.
Jeżeli chodzi o klasyke to mam takie coś .
250cc 14KM 120vmax rok produkcji 1962 i jest 100%sprawny i orginalny.
Pierwszy pojazd silnikowy w mojej rodzinie jest z nami 44 lata |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-01-2006, 15:20
|
|
|
jedna tylko niepokojaca mnie sprawa - do 70cc juz nie wystarcza dowod osobisty |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-01-2006, 00:23
|
|
|
Pele_Tipo napisał/a: | jedna tylko niepokojaca mnie sprawa - do 70cc juz nie wystarcza dowod osobisty |
No to sprzedam Ci knif:) Wszystko polega na tym, że one z reguły mają w papierach 50 ccm.
Bo gdy trzeba zrobić naprawę główną silnika to się okazuje, że kompletny tłok i cylinder można kupić za ok. 400-700 zł i ludziska często przy tej okazji kupują zestaw na 70 a nie 50 ccm. I w żaden sposób tego nigdzie nie zgłaszają, zrobili remont silnika i już . |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-01-2006, 01:30
|
|
|
no ale mowa byla o motorku z 2002 roku, wiec nie czuje tutaj zadnego walka to raz...
a dwa szto eta knif ?? |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-01-2006, 10:59
|
|
|
Mowa była o motorku po Tuningu .Zrobione to było w firmie w niemczech mam faktury i chwała .Przejechane ma 18000 na liczniku .Po tuningu 1300 (jak nowy).
Kto by chciał się bujać 45km/h i być wyprzedzany przez rowery.Za niewielkimi kosztami to co jechało 45 może jechać 70 .Gorsza sprawa podnieś prędkość powyżej 70 ,taki tuning jest kosztowny ale skoro wydaje ktoś te same pieniądze na remont decyduje się zwiększyć moc max za te same pieniądze .I dostajesz wtedy sprzęt który czujesz że jedzie a nie buja się .Ten skuter poszedł tanio dlatego ,że syn tego gościa został wyłapany na radar z prędkością 80km/h.Skuter trzeba było wyrejestrować i przeprowadzić badania dopuszające do ruchu .ponieważ to Niemcy to sprawa musiała być kosztowna i lepiej było się go pozbyć . |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-01-2006, 12:29
|
|
|
e tam 70 to spokojnie kula kazdy niezajezdzony simson, ktorego powiedzmy od 5 stowek mozna wychaczyc |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
rodzynek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-01-2006, 19:32
|
|
|
Pele_Tipo napisał/a: | e tam 70 to spokojnie kula kazdy niezajezdzony simson, ktorego powiedzmy od 5 stowek mozna wychaczyc |
No nie tak szybko z tymi 5 stówkami... Ja pierwotnie też chciałem kupić Simsona ale ceny są zabójcze - od 1500 zł za roczniki 1986. Ale faktycznie jadą 70.
Z tymi automatami i ich prędkością jest tak, że one wszystkie są poblokowane na 45 km/h bo tylko wtedy przy pojemności 50 ccm zaliczają sie do motorowerów. Znając się nieco na tym sprzęcie można dość łatwo te blokady pozdejmować.
Efekty? Piaggio Zip 50 - pierwotnie 50 km/h, teraz - 65 km/h.
Peugeot Trekker - 55 -> 75 km/h.
Mój MBK (jest odpowiednikiem Yamahy Why) przyjechał z zagranicy bez żadnych (raczej) blokad, prędkość 70 km/h, z górki nieco szybciej. I też ma 50 ccm. Po wymianie cylindra, tłoka, wydechu, wariomatu - poleci 100 i więcej. Ale to już tunning za min. 1500 zł. |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|