|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[OBROTY] wydaje mi sie ze jest cos nie tak... |
Autor |
Wiadomość |
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2007, 10:19 [OBROTY] wydaje mi sie ze jest cos nie tak...
|
|
|
witam !
mam ostatnio taki problem autko jak jest zimne tzn zanim dojdzie do 90 st.C to czasem (rzadko ale jednak) jak dojezdzam do swiatel wrzucam luz staje to zaraz po zatrzymaniu obroty nagle na 1200 - 1300 podskakuja i powoli spadaja a jak juz sie mocno rozgrzeje to obroty czasem mu spadna na 600- 700 co to moze byc ??? podkreslam ze nie zawsze sie tak dzieje... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 10:37
|
|
|
Hmm objawy jak podtartego/zabrudzonego silnika krokowego wolnych obrotow, ale gdzie w 1.4 on siedzi to Ci nie powiem bo sam mam 2.0 16V a tam jest troche inaczej to rozwiazane, ojca tipo to co prawda 1.4 ale gaznik wiec tam takiego wynalazku nie ma ;]
Pomecz jakiegos user'a majacego taki silnik jak twoj, iech ci wytlumaczy jak zdemontowac krokowaca, wyczysc go i powinno dzialac ok. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-01-2007, 14:00
|
|
|
podobno ale to bylo 6 mies. temu mechanik sprawdzal i podobno byl ok... a co wy o tym sadzicie???
** Dodano: 11-01-2007, 18:45 **
dodam jeszcze ze czesciej dzieje sie tak ze na rozgrzanym silniku te obroty spadaja do 600- 700 i tak juz sa przez jakas chwile dopoki nie przejade wiekszego kawalka i jak mocno przegazuje to chyba czuc nie spalona benzyne...
dodam ze sonda lambda zmieniona cpp tez i wyregulowany cpp co to moze byc??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
tipololo
witamy nowego
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 7 Skąd: katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2007, 18:48
|
|
|
w sumie to moze warto sprawdzic ten krokowiec... |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-01-2007, 18:51
|
|
|
jak znajde czas to pojade gdzies gdzie mi go sprawdza...
a moze ktos ma inny pomysl co do mojego problemu...??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2007, 20:30
|
|
|
W moim przypadku przy podobnych objawach, przyczyną były prawie nowe kable ( trzy miesiące od wymiany ) wysokiego napięcia firmy JAMOR . Po zmianie na stare obroty sie ustabilizowały |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|