|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
przy włączaniu dmuchawy przygasają światł |
Autor |
Wiadomość |
lukaswisniewski
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 24 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 11-01-2007, 20:55 przy włączaniu dmuchawy przygasają światł
|
|
|
Tak jak w twmacie włączam dmuchawe bo przy takiej pogodzie w Tipkach cięzko bez dmuchawy, ajeszcze jak do tego dorzuce podgrzewanie tylnej szybki to mi tak okolo 20-30% przygasają swiatła tak na oko:) te procenty ale normalnie mam fajne zaroweczki Philipsa cos tam night power czy cos takiego i przez to swiecą jak standartowe zaroweczki.
moze macie jakies propozycje aku mam nowy moze jakis bezpiecznik mocniejszy jak tak to jaki zeby nie spalic.... |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-01-2007, 21:21
|
|
|
Moze masz już dobity alternator? wygląda na to że za mało prądu produkuje |
_________________
|
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-01-2007, 21:33
|
|
|
szczotki zobacz. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-01-2007, 18:39
|
|
|
noale alternator to nie wszystko; jak akumulator jest trochę do D... -jak jestzwarcie częściowe między celami (a widziałem to nawet w nowych!!! jak ktoś tanio kupił dziada), to raz, że akumulator przez to zwarcie sam siebie rozładowuje nieco, to dwa pije prąd mocniej z alternatora;alternator męczy się bardziej, bo raz, że musi 'pokonać' zwarcie, dwa - ponadto ładowaćakumulator, trzy - zasilać instalację... wtedy wszelkie spadki na odbiornkach widać bardziej...
prócz w/w złe łącza (zaśiedziałe) masy, szczotki w alternatorze... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Maly
witamy nowego
Dołączył: 08 Cze 2006 Posty: 4 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 20-01-2007, 16:14
|
|
|
unknown napisał/a: | noale alternator to nie wszystko; jak akumulator jest trochę do D... -jak jestzwarcie częściowe między celami (a widziałem to nawet w nowych!!! jak ktoś tanio kupił dziada), to raz, że akumulator przez to zwarcie sam siebie rozładowuje nieco, to dwa pije prąd mocniej z alternatora;alternator męczy się bardziej, bo raz, że musi 'pokonać' zwarcie, dwa - ponadto ładowaćakumulator, trzy - zasilać instalację... wtedy wszelkie spadki na odbiornkach widać bardziej...
prócz w/w złe łącza (zaśiedziałe) masy, szczotki w alternatorze... | Raczej obstawiał bym alternator lub jego podłączenie(u mnie upalony był przewód). Wydaje mi się że jeśli byłoby to zwarcie na akumulatorze to można to sprawdzić odpinając "+" na odpalonym silniku jeśli się poprawi to AKU jest winien.Ważne żeby nie odpinać przewodów z klemy tylko ściągnąć ją z całą zawartością i uważać aby nie dotknąć do masy bo tam przecież nadal jest "+" z alternatora.
POZDRO |
|
|
|
|
pabler
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 13 Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-02-2007, 08:28
|
|
|
A ja mówie że to regulator napięcia... |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2007, 17:21
|
|
|
choć równi dobrze może mieć złe konakty masy jak i przyłącza (puszki) plusowej, przy większym przepływającym prądzie bardziej to wychodzi; nie jest to główny powód, bo raczej rzeczywiście alternator, ale złe kontakty dodatkowo dobijają instalację; szczotki warto sprawdzić, ale też po prostu pasek;
przy większym poborze z alternatora zgodnie z pewnymi pierdołami (nieważne jakimi) alternator stawia opór dla silnika i paska (alternator przyhamowuje, jakby się chciał kręcić w drugą stonę ) więc jak pasek niedostatecznie dobrze go ciągnie to przy większym poborze alternator zwalnia i siada napięcie w instalacji; warto sprawdzić; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
marcin84
Wiek: 40 Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 21 Skąd: Tarnów-okolice
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-02-2007, 17:40
|
|
|
Proponuje sprawdzić napięcie ładowania bo moze byc zbyt niskie a przy właczonych światłach siada do ok.np 12V. Alternator musisz dokładnie obejrzeć. U mnie tak sie działo jak miałem wytarte szczotki, napięcie na jałowym i wyłączonych odbiornikach było 13V a jak włączyłem światła 12,5V, na wyższych obrotach nie przekraczało 13,5V-bałem sie , że altek do wymiany |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|