|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kupno Bravo HGT |
Autor |
Wiadomość |
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-06-2011, 22:50 Kupno Bravo HGT
|
|
|
Czy ktos najlepiej Ci co z bravo maja/mieli doczynienia, moze cos na ten temat podsunac? Czy to straszny strzal w stope ? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 15-06-2011, 23:00
|
|
|
pisario napisał/a: | Czy to straszny strzal w stope ? |
Co tu dużo mówić - auto ma swoje lata i jak by nie patrzeć jest "sportowe"
Zależy jak dbali o silnik. Jak każdy tylko patrzał kręcenia ile wlezie to takie auto nie pojeździ długo bezawaryjnie. Jak ktoś w miarę dbał to będzie OK
Słyszałem opinie że jak kupować HGT to sprzed liftu bo jest bez VISa - mniej awaryjny a jak już coś nawali to taniej można zrobić
** Dodano: 16-06-2011, 00:01 **
Ja stchórzyłem i wycofałem się z zakupu HGT - może dla tego, że większość tych aut stało na tle stodoły ze zderzakami od pługu lub było składane z innych wersji bravo ;/ |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 00:05
|
|
|
Luczu napisał/a: |
Co tu dużo mówić - auto ma swoje lata i jak by nie patrzeć jest "sportowe" |
No właśnie dużo ludzi postrzega to na opak i kupują HGT po to żeby ją pałować do odcinki bez regularnych wymian oleju, dbania o silnik, przykładania się do serwisowania itp, a to jest przecież tylko Fiat. Słyszałem wiele opinii (głównie z bbtp.pl, możesz to potwierdzić sprawdzając allegro), że w hagietach tak jak i w sedici panewki lubią zrobić psikusa. To jest trochę wyżyłowany silnik, z resztą kto kupuje 150 konne bravo żeby jeździć nim po mieście 50 km/h...
Luczu napisał/a: |
Słyszałem opinie że jak kupować HGT to sprzed liftu bo jest bez VISa - mniej awaryjny a jak już coś nawali to taniej można zrobić |
Potwierdzam, te po lifcie były trochę bardziej felerne.
Wg mnie HGT to tak jak Sedici - da Ci wiele frajdy z jazdy, ale musisz o nie zadbać odpowiednio, co wiąże się głównie z większymi kosztami eksploatacyjnymi. Zadbana hagieta nie będzie nawet tania w kupnie, bo trzeba będzie zapłacić sporo więcej niż przewiduje taryfikator (Eurotax). Zagadaj z kolegą Ego, on miał HGT, on mi doradzał przed kupnem bravo 3 lata temu |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 13:09
|
|
|
meter30 napisał/a: |
.... że w hagietach tak jak i w sedici panewki lubią zrobić psikusa.
|
nie prawda, w sedici leciały panewy w silnikach z przed liftu czyli 160A8.046 zaś silniki po lifcie czyli 836A3000 były "wolne" od tego "defektu" ... jednostki HGT nie maja nic wspólnego z tymi sedici z przed liftu ...
meter30 napisał/a: |
To jest trochę wyżyłowany silnik, z resztą kto kupuje 150 konne bravo żeby jeździć nim po mieście 50 km/h...
|
147km lub 154km z 2.0 pojemności i 5 garów to jest wyżyłowany silnik ?? to ile powinien mieć żeby nie być wyżyłowany 100koni ? litości każde 2.0 16v w 4 garach z tych lat miało 150 koni, więc w przypadku dodatkowego cylindra i tej samej mocy powiedziałbym właśnie, że ten silnik nie jest wyżyłowany.
odnośnie zakupu to tu jak zwykle loteria. kupowania zagazowanego HGT od małolata w białej czapeczce i podświetlaniem wnętrza w kolorze niebieskim bym raczej unikał
wydaję mi się że najrozsądniej było by kupic coś świeżo przytargane od szwabów. wtedy jest szansa, że pomimo "ciut" większego przebiegu nie było pokalane częściami ze szrotu ani ręką pana mechanika rysia magika |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 15:24
|
|
|
Leśniczy, zdziwiłbyś się ile wspólnego mają HGT z Sedicivalvole |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 16:23
|
|
|
meter30, po zapoznaniu się z linkami wynika, że w HGT po lifcie czyli z VIS-em przekręcenie panewek jest czymś prawie nie spotykanym,( przekręciło kolesiowi bo pompa oleju padła ) z kolei w jednostkach bez VISa czyli niby tych mniej awaryjnych panewki przekręcało częściej , a jako główny powód chłopaki podają zaniedbania w kontrolowaniu poziomu oleju. chociaż inny koleś twierdzi, że te jednostki po prostu mają wadę i profilaktycznie należy w nich wymieniać panewy co 200kkm.
pozwole sobie przytoczyć wypowiedź jednego z użytkowników odnośnie profilaktycznej wymiany panewek.
"Damian sam wiesz ,ze wymiana panewek bez szlifu to porażka . Wiesz też ze motory 2.0 czy 2,4 nie padaja od normalnej jazdy .Jeśli kręcisz do odcięcia zajechane padaczki to masz rację , te motory to dobre jednostki . Jeżdżę nimi dość długo i nie w koło komina . Wiesz też ,że jak kto dba tak ma i 400 to żaden przebieg dla nich bez remontu ,choć po 300 zaczynają połykać olej na wydechach . Kappa jest limuzyna podróżną nie autem wyscigowym .I też wiesz ze nie kręci się zimnego motoru ,a zwłaszcza zimą "
i moim zdaniem to wszystko w temacie, a nie zaraz straszenie panewami .... jak sie kupi wraka to na pewno coś się w nim zesra i szarpnie po kieszenie. jak już wspominałem wcześniej ja bym hgt szukał w szwabów lub u jakiegoś klubowicza bbtp |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 19:37
|
|
|
Leśniczy, Tak, piszą również że już prawie wszystkie hagiety na forum są po panewkach, a nawet jeśli nie to jest tylko kwestia czasu, a na LKP pierwszy post zaczyna się od tego że piętnem 2.0 i 2.4 20V są panewki |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 20:38
|
|
|
Może nie panewki, ale jak coś to te silniki wychylają girę z silnika, czyli korbowód. Ogólnie to dość fajne auta, ale silniki nie trzymają serii. |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 22:14
|
|
|
korbowód wychodzi bokiem jak się jeździ na zaje.... silniku ze stukającymi panewami. ja bym bez obaw kupił hgt po lifcie, zalał dobrym olejem, traktował jak należy czyli bez przekraczania 3000 obr. na zimnym itd. w tipo 2.0 8v też tak straszyli panewami, a ja przez 50kkm tak mu dawałem po garach, że nie jedna "bezawaryjna" jednostka by zakończyła swój żywot.co dzień porządne przepalanie do czerwonego pola .... przy przebiegu 220kkm silnik wypluł kompresje zbliżona do serii i pracował jak szwajcarski zegarek.... i podejrzewam że 2.0 20V też bez problemu by to zniosło. najmocniejsze silniki nie po to były pakowane w te auta, żeby jeździć spokojnie, ekonomicznie i pod groźbą uszkodzenia silnika.150hp dla 2.0 20v i 5 garów to naprawdę nie wiele. w większości przypadków silniki zabijają ludzie, a nie wady produkcyjny. ludzka mentalność i brak ogarnięcia robią swoje bo kto do taniego fiata będzie lał olej za 200zł .... ilu ludzi kupuje samochody i zupełnie nie interesuje się poziomem oleju w silniku ? kto kupując 15 letnie auto czyta manuala ? książka zaleca sprawdzać poziom oleju przed każdą dłuższą trasą, a 50 % ludzi otwiera maskę dopiero jak żarówka się przepali.... włoskie silniki o wiekszej pojemności z lat 90 są kiepsko spasowane, to ma plusy i minusy. wady są takie że zupełnie zdrowy silnik potrafi brać olej,a kiedy oleju braknie siłą rzeczy dochodzi do uszkodzenia.plus to trwałość jeśli użytkownik jest ogarnięty i kontroluje np. poziom oleju.
jesli ktoś kupi hgt, zagazuje najtańszą instalacją LPG i będzie zalewać najtańszym olejem co 15 000 km, katować na zimnym, gasić od razu po porządnym pałowaniu to uszkodzenie gwarantowane ! |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-06-2011, 22:40
|
|
|
Taaak, wszystko co napisałeś jest prawdą, prawdą i jeszcze raz prawdą.
Ale...Mamy 2011 rok, te auta mają już po 10lat pewnie.
A więc aby trafić zdrowy egzemplarz pewnie trzeba się zdrowo naszukać.
Na tyle zdrowo, że jeździć należy jednym autem, hgt szukać. I przy szczęśliwym trafie stać się właścicielem dwóch samochodów.
Zakup hgt tak, to fajne auta z fajnym silnikiem.
Szukać, nie napalać się.
Chociaż może wyjść tak, że po czasie jakimś silnik trzeba będzie wyremontować. 'Shit happents' |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-06-2011, 23:24
|
|
|
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Zdania mocno podzielone w Internecie. Zgadza sie ze ciezko bedzie kupic egzemlparz ktory nie byl palowany albo poddawany wiejskiemu tuningowi pomyslalem dlatego.. a co w przypadku 1.8 16V? moc nie tak sporo mniejsza a silnik jednak mniej wysilony? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 16-06-2011, 23:27
|
|
|
pisario napisał/a: | a co w przypadku 1.8 16V |
Podobno udane jednostki.
Również szukałem takiego ale nie znalazłem :p Ciężko znaleźć coś ładnego, dobrze wyposażonego i sprawnego a i do tego na sekwencji :/
Wyszło jak wyszło czyli mam jtd w cenie hgt No ale jestem zadowolony |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-06-2011, 07:40
|
|
|
Nie wiem, czy nie wpadliście na to, czy zwyczajnie nie chcecie dopuścić do siebie tej myśli, ale jak kupuje się auto z silnikiem, nazwijmy to podwyższonego ryzyka, to wypadało by po zakupie rozebrać silnik, posprawdzać go dokładnie i złożyć używając nowych panewek, elementów rozrządu, wszystkich uszczelek, podkładek etc. Wiem, że to by podniosło koszt na dzień dobry nawet o kilka klocków i nie każdy dysponuje warsztatem i wiedzą do takiej operacji, ale jak korba ma wyskoczyć bokiem za 1000 czy 2000 km, to lepiej już na dzień dobry go wyremontować.
Pomijając już, że sam fakt znalezienia sedici albo HGT na chodzie jest powodem do świętowania. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-06-2011, 10:04
|
|
|
jesli mowa o "podwyższonym" ryzyku to ogólnie kupowanie jakiekolwiek auta w polsce, od polaka czy z komisu to już jest podwyższone ryzyko każdy wie jak jest i czym się ludzie kierują wybierając części, płyny czy mechanika ... ceną, czym niższa tym lepsza. nie wspomnę już, że tylko polacy sa tacy sprytni że cofaja liczniki , podrabiają książki serwisowe itd. na allegro wystawiają wraki w stanie zupełnego rozkładu mechaniczno-blacharskiego i nazywają je "super wypasionymi okazjami, rarytasami, igłami itp. jedziesz obejrzeć zapytasz gościa co trzeba wymienić, a on ci powie żę nic bo wszystko wymieniał na bieżąco, a tak na prawdę auto nie widziało nowej części od 10 lat ...
to tak odnośnie podwyższonego ryzyka
a odnosnie HGT to kupić i zajrzeć do silnika owszem, jeśli te nieszczęsne panewki i inne elementy nie wykazują zużycia to może lepiej nie ruszać. albo jesli kupować i od razu robić generalkę silnika to równie dobrze od razu można szukać czegoś ze stukająca panewą ( przynajmniej będzie tańsze w zakupie ) |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-06-2011, 10:25
|
|
|
Leśniczy, akurat zaniedbane panewki, jak już o nich mowa, to nawet jak nic nie piszczy i nie stuka, to właściwie profilaktycznie można wymieniać. No chyba się ze mną zgodzisz, że jak nie znasz realnej historii, przebiegu i sposobu użytkowania przez poprzedniego właściciela to czasem lepiej wymienić i wiedzieć, że będzie spokój przez kilkadziesiąt tyś km |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-06-2011, 14:52
|
|
|
Jelcyn, no jasne mozna wymienić i same panewy ale tak jak pisałem wcześniej jak trafimy na trupa, takiego gdzie nigdy nic nie było robione ( a jak było to zawsze na sztukę ) to jak nie panewki to w ciągu pół roku zesra się 10 innych rzeczy i tu juz nie ma znaczenie czy to będzie HGT czy 1.2. dlatego uważam że jak kolega chce HGT to niech je kupuje bo prawdopodobieństwo, że trafi na padlinę jest takie samo jak w przypadku innych wersji silnikowych. i tak jak wspominałem wcześniej najlepiej szukać czegoś świeżo sprowadzonego lub ponawiać ogłoszenie np. na bbtp i może jakiś miłośnik odsprzeda.
a kwestia wymiany płynów, rozrządu , inspekcja zawieszenia i układu hamulcowego to raczej czynności oczywiste po zakupie auta z nieznaną historią, a jak ktoś ma juz kupić HGT i żyć w strachu przed panewkami to po zakupie niech je wymienia ... dla spokoju ducha |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 17-06-2011, 19:16
|
|
|
pisario napisał/a: | moc nie tak sporo mniejsza a silnik jednak mniej wysilony? |
kartka długopis i licz ile km z litra - i zobaczy czy duża różnica wyjdzie?
Do tego weź pod uwagę że w hgt na tą moc pracuje jeden cylinder więcej. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-06-2011, 22:49
|
|
|
W rodzinie jedzi jedno HGT i jest b.dobra jednostka owszem raz wyszla korba bokiem krotko po wymianie oleju w serwisie jakis matol po prostu za malo go nalal a byl jasniutki olej i nie bylo widac czy jest minimum czy maximum i nieststy bylo minimum ,a drugi raz przez partacza mechanika (takich to za jaja wieszac powinni albo kamien i do jeziora ) dostl czesci do wymiany rozrzadu wszytsko firmowe bez oszczedzania bo na tych sprawach sie nie oszczedza i co debil wymienil tylko pasek zostawiajac wszystkie rolki i napinacze stare i 10tys przed planowana wczesniejsza kolejna wymiana zatarla sie rolka i poszarpalo pasek i skoczyl o kilka zebow a silniczek marynka nie sluzy do spokojnen jazdy tylko po garach dostaje praktycznie caly czas tagze warto kupic HGT tylko podstawa dobry olej i wymiany co 8-10tys oczywiscie pilnowac stan zeby nie bylo mniej niz polowa i dbac o rozrzad to silnik bedzie dlugo sluzyl i nie trzeba rozbierac po kupnie bo panewki bedzie slychac po wymianie oleju jesli siedza a reszty sie nie przewidzi badz bedzie ok a cos sie urwie w srodku ,a wiekszosc tych silnikow nie byla ruszana w srodku jest poprawnie dotarta i puki nie daje obiawow lepiejnie ruszac bo o dobrego mechanika ciezko i czesto nawet sprawdzajac potrafia zepsuc |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-06-2011, 22:54
|
|
|
MARIOVIRUS napisał/a: | debil wymienil tylko pasek zostawiajac wszystkie rolki i napinacze stare |
ostatnio czytałem o podobnym problemie w alfie JTD ;/
Jak widać wszędzie są złodzieje. Nawet mechanikowi strach auto dać :/ |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 18-06-2011, 11:49
|
|
|
Luczu napisał/a: | MARIOVIRUS napisał/a: | debil wymienil tylko pasek zostawiajac wszystkie rolki i napinacze stare |
ostatnio czytałem o podobnym problemie w alfie JTD ;/
Jak widać wszędzie są złodzieje. Nawet mechanikowi strach auto dać :/ |
Z mechanikami jest tak jak z lekarzami i budowlańcami,
trzeba im patrzeć na ręce i pokazywać palcem co trzeba zrobić... |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-06-2011, 12:34
|
|
|
rob, ale ciezko jest kazdemu patrzec na rece z wlaszcza jak oddajesz auto do zrobienia bo np sam nie masz czasu a z razrzadem tez naprzykladja sie nie znam na tym i dla tego oddae to komus innemu a ciezko bylo by nawet patrzec czy faktycznie naciaga go odpowiednio i kwitnac w warsztacie caly dzien szczegolnie w hgt gdzie zeby dojsc do rozrzadu i miec miejsca do operacji trzeba silnik wyciagnac
** Dodano: 18-06-2011, 16:45 **
po za tym wart ten silniczek zakupu chociazby dla frajdy z jazdy bo skubany chetnie rwie do przodu i milo zjada oponnki a i predkosci 200+ km/h nie sa problemem i dzwiek dla uszu od 3tys az sie nie chce go nizej krecic sam planuje taka jednostke wkomponowac z czasem w tipoo jak zplace kredyt |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-06-2011, 12:02
|
|
|
Myślałem o zakupie HGT ale niestety trafić normalny egzemplarz to rzecz prawie nierealna.
Pod pojęciem normalny rozumiem taki, który nie spotkał się z "przystankiem" i silnik nie jest zarżnięty.
Jak widać wymogów nie miałem wielkich. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|