|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
slaby reczny! |
Autor |
Wiadomość |
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 25-08-2008, 20:09 slaby reczny!
|
|
|
mam problem nie bylo wogole hamulca recznego wiec podkrecilem srubka pod wajha naciagajac linke i jak zaciagne to jest nie dam rady popchnac samochodu ale rusze normalnie na biegu dlaczego tak jest>? |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-08-2008, 20:50
|
|
|
do wymiany linki od recznego badz przy zacisku cos sie zapieklo troche ale bardziej stawial bym na linki |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 00:46
|
|
|
wykrec linke przy recznym - zluzuj ile możesz, potem dygaj na tył podnoś, zdejmuj koło i bęben, parę uderzeń młotkiem i na moje oko sam spadnie. dobrze opryskaj samoregulator szczęk wd40 i rozkręć go żeby szczęki rozepchał, wsadzaj bęben. prawidłowo ustawiony samoregulator jest wtedy, kiedy bęben możesz zalozyć na szczęki na wcisk, nie za mocno ale tak, że butem musisz go kopnąc żeby wszedł. zrób tak z dwóch stron, zdejmij osłonkę ręcznego i na opuszczonej dźwigni maksymalnie jak możesz naciągaj linkę, potem parę razy zaciągnij i spuść, powinno się zluzować lekko, to jeszcze lekko naciągnij. potem test, na opuszczonym ręcznym na luzie powinieneś móc na prostym sam ruszyć samochód na pych. jak tak jest to jest ok, jak nie popuść linki.
u mnie po takim zabiegu ręczny trzymał na górce 20 stopni na 1 ząbku, lacza pali na 2 ząbku na prostym |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 19:14
|
|
|
ale sie wkur... dostalem mandat za brak recznego probowalem zrobic i nic . jak zaciogne na full dwoma rekami t nie popchne a ruszyc rusze samochodem . mam kilka zebow zjechanych i jakos wogole ta wajha krzywa jest i ciezko nia sie zaciaga nawet jak linke poluznie to nie dociagne wajhy do konca. plx pomozcie bo nie wyjade za brame bo policji od groma niewiem co im odbilo od kilku dni jezdza i jezdza/. |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 20:58
|
|
|
cezar60 napisał/a: | dostalem mandat za brak recznego |
ciesz się że ci dowodu nie zabrali . jakieś nadgorliwe te misiaki... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 12:35
|
|
|
dalej ten sam problem ,zaciagam ręczny wajha i slabo ciagnie nawet juz popchne ale jak podniose lewarkiem to jak zaciągne to kolo czuc ze ciezko sie kreci na opuszczionym normalnie popchne ,jakis tam opór jest ale mały. Nozny hamulec jak nacisne to tył normalnie hamuje dobrze, a jak reczny zaciagne to nie i jakos ciezko ta wajha chodzi a nie powinna tak , czyzby linki do wymiany.? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2008, 12:50
|
|
|
A w jakim stanie jest linka hamulcowa?Ja miałem taki problem, że co naciągnąłem linkę to za jakiś czas znowu przestawał trzymać. Wymieniłem linkę wyregulowałem na obu kołach tak jak pisał dcfan i od tej pory jest ok |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 12:55
|
|
|
no niewiem ;/ ale wydaje mi sie ze juz slaby. A nie da sie jakos zrobic recznego zeby działał jeden dzien zeby tylko na przeglad nie musi byc zyletka aby trzymal. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:51
|
|
|
cezar60, kolego jak odkręcisz plastik od ręcznego to tam pod spodem wajchy masz taką nakrętkę nie sposób jej nie zauważyć jest może wielkości 5cm i tym podkręcisz ręczny sam to przerabiałem przy wyminie linek były troszkę za krótkie |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 15-12-2008, 19:09
|
|
|
przy wymianie linki bede chyba musial odkrecic te ?łożysko\piaste\tarcze? co kolo sie trzyma zeby zdjac szczeki tak?? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-12-2008, 22:49
|
|
|
Kolego cezar60, ściągasz koło później bęben i na jednej ze szczęk będziesz miał mocowanie na linkę:) szczęki najlepiej sobie wyciągnąć, będzie łatwiej założyć nową linkę i sprawdź od razu w jakim stanie samo regulator i czy jest kompletny jak tak to spśikać go ewentualnie WD-40 itp |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|