Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
z 1.4 na 1.6
Autor Wiadomość
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-06-2007, 08:49   z 1.4 na 1.6

Witam! Brachol ma tipolca 1.4 na jednopunkcie i ostatnio kupil 1.6 na dwoch walkach rozrzadu. Czy trzeba cos przerabiac by wlozyc do tipka 1.6 ? (skrzynie do 1.6 tez ma)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 23-06-2007, 09:17   

Gdyby kupił 1.6 OHC to nie ma żadnych problemów, a skrzynia jest od dwuwałkowego 1.6?
Tam sa chyba inne mocowania silnika i skrzyni trzeba by było przerabiać...
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-06-2007, 14:36   

tak skrzynia jest do dwuwalkowego.
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 25-06-2007, 17:06   

to juz prosciej byloby 2,0 przerabiac na ten 1,6 DOHC, bo od 1,4 to nic nie podpasujesz, to sa zupelnie inne jednostki..

jezdzilem 1,6 dohc jakis czas i fajnie to latało no i oczywiscie piekny dzwiek silnika
  
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 25-06-2007, 17:54   

Alfista napisał/a:
...oczywiście piękny dźwięk silnika...

włoscy inżynierzy bardzo przywiązują uwagę do brzmienia silnika, niestety często za bardzo co skutkuje jego awaryjnością (głównie Alfa...) ale wychodzi im taki efekt, że dla tego brzmienia warto wydawać po 3 tys za naprawe silnika :)
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 25-06-2007, 21:25   

dokładnie jak mowisz ale jeszcze do tego brzmienia warto dodac osiągów :lol:
  
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 26-06-2007, 07:13   

Róznica panowie jest chyba tylko w uchwytach przy silnikach bo z tego co się orientuje to cała karoseria jest przeciez identyko i w tych samych miejscach sie moduje poduszki do niej. Łapa od silnika stanowi jedną całość z obudową filtra oleju więc ją ma. Jedynie różnice są w mocowaniach przykręcanych do skrzyni i to nie ze wzgledu na silnik ale na gabaryty skrzyni. A te mocowania z kolei to łatwo gdzieś zawsze kupi.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 26-06-2007, 09:04   

jakby cos to mam pare klamotow do 1,6 DOHC, caly wtrysk, komputer i inne pierdoły
  
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-06-2007, 10:09   

Hipo napisał/a:
Róznica panowie jest chyba tylko w uchwytach przy silnikach bo z tego co się orientuje to cała karoseria jest przeciez identyko i w tych samych miejscach sie moduje poduszki do niej. Łapa od silnika stanowi jedną całość z obudową filtra oleju więc ją ma. Jedynie różnice są w mocowaniach przykręcanych do skrzyni i to nie ze wzgledu na silnik ale na gabaryty skrzyni. A te mocowania z kolei to łatwo gdzieś zawsze kupi.

W DOHC 1,6 mocowanie łapy silnika jest wkręcane w obudowę pompy wody , natomiast z obudową filtra oleju zintegrowane jest mocowanie wspomagania / alternatora .
     assistance
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 26-06-2007, 17:27   

schab napisał/a:

W DOHC 1,6 mocowanie łapy silnika jest wkręcane w obudowę pompy wody , natomiast z obudową filtra oleju zintegrowane jest mocowanie wspomagania / alternatora .


Wiec w takim razie wszystko zalezy od tego ile ktoś wykręcił z auta.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load