|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
z 1.4 na 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-06-2007, 08:49 z 1.4 na 1.6
|
|
|
Witam! Brachol ma tipolca 1.4 na jednopunkcie i ostatnio kupil 1.6 na dwoch walkach rozrzadu. Czy trzeba cos przerabiac by wlozyc do tipka 1.6 ? (skrzynie do 1.6 tez ma) |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-06-2007, 09:17
|
|
|
Gdyby kupił 1.6 OHC to nie ma żadnych problemów, a skrzynia jest od dwuwałkowego 1.6?
Tam sa chyba inne mocowania silnika i skrzyni trzeba by było przerabiać... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-06-2007, 14:36
|
|
|
tak skrzynia jest do dwuwalkowego. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-06-2007, 17:06
|
|
|
to juz prosciej byloby 2,0 przerabiac na ten 1,6 DOHC, bo od 1,4 to nic nie podpasujesz, to sa zupelnie inne jednostki..
jezdzilem 1,6 dohc jakis czas i fajnie to latało no i oczywiscie piekny dzwiek silnika |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 25-06-2007, 17:54
|
|
|
Alfista napisał/a: | ...oczywiście piękny dźwięk silnika... |
włoscy inżynierzy bardzo przywiązują uwagę do brzmienia silnika, niestety często za bardzo co skutkuje jego awaryjnością (głównie Alfa...) ale wychodzi im taki efekt, że dla tego brzmienia warto wydawać po 3 tys za naprawe silnika |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-06-2007, 21:25
|
|
|
dokładnie jak mowisz ale jeszcze do tego brzmienia warto dodac osiągów |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 26-06-2007, 07:13
|
|
|
Róznica panowie jest chyba tylko w uchwytach przy silnikach bo z tego co się orientuje to cała karoseria jest przeciez identyko i w tych samych miejscach sie moduje poduszki do niej. Łapa od silnika stanowi jedną całość z obudową filtra oleju więc ją ma. Jedynie różnice są w mocowaniach przykręcanych do skrzyni i to nie ze wzgledu na silnik ale na gabaryty skrzyni. A te mocowania z kolei to łatwo gdzieś zawsze kupi. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-06-2007, 09:04
|
|
|
jakby cos to mam pare klamotow do 1,6 DOHC, caly wtrysk, komputer i inne pierdoły |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-06-2007, 10:09
|
|
|
Hipo napisał/a: | Róznica panowie jest chyba tylko w uchwytach przy silnikach bo z tego co się orientuje to cała karoseria jest przeciez identyko i w tych samych miejscach sie moduje poduszki do niej. Łapa od silnika stanowi jedną całość z obudową filtra oleju więc ją ma. Jedynie różnice są w mocowaniach przykręcanych do skrzyni i to nie ze wzgledu na silnik ale na gabaryty skrzyni. A te mocowania z kolei to łatwo gdzieś zawsze kupi. |
W DOHC 1,6 mocowanie łapy silnika jest wkręcane w obudowę pompy wody , natomiast z obudową filtra oleju zintegrowane jest mocowanie wspomagania / alternatora . |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 26-06-2007, 17:27
|
|
|
schab napisał/a: |
W DOHC 1,6 mocowanie łapy silnika jest wkręcane w obudowę pompy wody , natomiast z obudową filtra oleju zintegrowane jest mocowanie wspomagania / alternatora . |
Wiec w takim razie wszystko zalezy od tego ile ktoś wykręcił z auta. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|