|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zamiana komputera |
Autor |
Wiadomość |
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-10-2009, 10:53 zamiana komputera
|
|
|
Nie za bardzo wiedziałem gdzie wstawić ten temat więc wrzucam go tu. mam pomysł żeby zmienić komputer od silnika na komputer z wersji sedici przed liftem. z tego co się dowiadywałem to są dwa różne komputery. Myślicie że coś to da?? może zmieni się jakoś podawana mieszanka i tipo po lifcie trochę nadrobi na osiągach?? co o Tym myślicie?? |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 15-10-2009, 12:57
|
|
|
Ot tak samego kompa nie można zmienić, sedici przed liftem ma calkiem inne wtryski PB niż to poliftowe, do tego inne wałki rozrządu, większy wznios i inny czas otwarcia zaworów, inne tłoki [przed liftem denko tłoka płaskie, po lifcie z wklesnieciem] a co za tym idzie ciut inna komora spalania i kompresja.
Więc żeby wykrzesać te kilka koników wiecej potrzebny komputer+wałki+wtryski+ lekkie doprężenie silnika. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-10-2009, 17:48
|
|
|
rozumiem dzięki za info , chyba na razie będę musiał spasować ale jak będę wymieniał to wałki na jakieś lepsze (dorabiane na zamówienie), wtryski od sedici przed liftem, komp też a co do kompresji to wyszło mi na 3 garach 15 a na jednym 14,5:) (to dobre ciśnienie??) |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-10-2009, 19:30
|
|
|
Karpik napisał/a: | co do kompresji to wyszło mi na 3 garach 15 a na jednym 14,5:) (to dobre ciśnienie??) | dobre... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-10-2009, 10:43
|
|
|
Karpik napisał/a: | wtryski od sedici przed liftem, |
No tak nie koniecznie ;] Sprawa wyglada tak, 16V przed liftem mam mniejsze wtryski niż poliftowe, ale komputer przedliftowy uzywan szerszego zakresu czasów wtryski niż poliftowy, dlatego nie można ot tak sobie pozmieniać samych komputerów. Jeśli bedziesz miał customowe walki, nie ważne czy catcams czy światek, czy do rewaru oddasz i tak trzeba bedzie na nowo zmapować ecu wtrysku pod posiadane wtryski, i wtedy nie wazne ktore masz w aucie, i tak program trzeba od nowa zrobić.
Ubek łądnie to tak posty ciachać?? |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-10-2009, 20:01
|
|
|
no to trochę lipa:P
** Dodano: 18-10-2009, 21:02 **
myślałem że łatwiej będzie:D |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|