| 
            
               |  |   Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
 
 
 |  
 
	
			| POMOCY BO MNIE KREW ZALEJE Z TA TEMPRA  GOTUJE SIE PO 10MIN |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | autoczesci1234   
  
 Dołączył: 03 Cze 2008
 Posty: 17
 Skąd: wojkowice
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2009, 19:12   POMOCY BO MNIE KREW ZALEJE Z TA TEMPRA  GOTUJE SIE PO 10MIN | 
 |  
               | 
 |  
               | WITAM zaczne od poczatku od 4 dni moja tempra sie gotuje po 10min od startu niewazne czy  stoi czy jedzie wymienione zostaly  korek od zbiorniczka  chlodnica termostat calkiem wywalony  chlodniczka cieplego ogrzewania ominienta wiec teoretycznie wszystko sprawdzone pompa rozebrana i wyglada na oki tzn  lopatki cale kreci sie ladnie  uklad odpowietrzony  uszczelka pod glowica zmieniona 1000km temu glowica byla po planowaniu  kompresja sprawdzana odziwo 13barow na kazdym hehe jak z fabryki  fakt taki ze ta franca sie gotuje macie jakies pomysly bo kurwicy dostaje 2 deni robie i efektu niema  acha wentylator mam na wlaczniku wiec  steruje nim sam PILNEEEEEEEEEEE  PROSZE O JAKIES POMYSLY |  
				| _________________ tempra 1.6 mono wtrysk LPG  rok 92  144tys km
 DIGITAL   fabrycznie 78konikow obecnie hmm  trudno stwierdzic ile konikow ucieklo na pastwiska     MOJE GG 4122328
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | miszko   
  
  
 Pomógł: 111 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 21 Lis 2004
 Posty: 6990
 Skąd: Toruń
 Województwo: Kujawsko-Pomorskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2009, 19:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | Termostat mówiszy wywaliłeś? A chłodnica, coś z nią robiłeś? Przewód odprowadzający ciepłą "wodę" staje się ciepły gdy silnik się rozgrzewa? Skąd wiesz, że się gotuje? Pokazuje wskaźnik 100C (lub więcej) na desce? |  
				| _________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
 Zajrzyj na Fiat Klub Polska
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | autoczesci1234   
  
 Dołączył: 03 Cze 2008
 Posty: 17
 Skąd: wojkowice
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2009, 19:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | chlodnica nowa ma moze miesiac lub 2  weze sa gorace a na desce czerwono  poza tym lepiej korka nieodkrecac bo wywali wszystko ja jestem mechanikiem z zawodu ale to auto doprowadza mnie do ostatecznosci moze fiat ma cos czego  niewiem wiec  pytam na forum ja juz kazda opcje sprawdzalem i dalej zong |  
				| _________________ tempra 1.6 mono wtrysk LPG  rok 92  144tys km
 DIGITAL   fabrycznie 78konikow obecnie hmm  trudno stwierdzic ile konikow ucieklo na pastwiska     MOJE GG 4122328
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | kubek   
  
  
 Pomógł: 12 razy
 Wiek: 38
 Dołączył: 09 Paź 2007
 Posty: 459
 Skąd: Bobrowice
 Województwo: Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2009, 20:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | autoczesci1234, moze masz pekniety ktorys cylinder?? lub glowica ma pekniecie lub uszczelka byla slabo dokrecona i puscila cisnienie do ukladu chlodzenia... grzac sie grzeje normalnie a cisnienie sie robi duze i dlatego wywala ci wode ze zbiorniczka jak odkrecisz korek... jak odpalisz to ida bomble powietrza do zbiorniczka?? |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | meter30   
  
  
 Pomógł: 26 razy
 Wiek: 36
 Dołączył: 26 Paź 2007
 Posty: 904
 Skąd: Jędrzejów
 Województwo: Świętokrzyskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-07-2009, 21:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja tak mam w moim bravo - silnik po remoncie, ale... głowica perfekt, uszczelka nowa, a przejadę parę kilometrów i wywala mi letnią wodę z chłodnicy, pomimo tego że na wskaźniku jest 90-100 stopni. 3 mechaników to rozbierało, głowica była 2 razy sprawdzana, zainwestowałem 1500zł a silnik do dupy, stwierdzili że któraś tuleja pęknięta, chcieli to jeszcze raz rozkręcać i sprawdzać, ale mnie już faktycznie krew zalewała i tak oto dziś kupiłem nowy (używany) silnik z rozbitej sieny za 850zł, która miała na liczniku 16 tys km ( nie 160 tys, tylko było 16tys - nie wiem ile w tym prawdy, ale silnik bez kropli wycieku oleju), życzcie mi powodzenia aby nie był to kolejny złom...   |  
				| _________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
 Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
 Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
 Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
 Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | badalice   
  
 Dołączyła: 30 Cze 2009
 Posty: 43
 Skąd: Wrocław
 Województwo: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-07-2009, 01:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może tryb serwisowy komputera ci coś powie? Może wcale się nie grzeje tylko np. jest zepsuty czujnik temperatury silnika. Może się mylę? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | autoczesci1234   
  
 Dołączył: 03 Cze 2008
 Posty: 17
 Skąd: wojkowice
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-07-2009, 18:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | temat zamykam dziekuje wszystkim przyczyna byla w parowniku tzn reduktorze od gazu  przezniego woda niemiala obiegu  pozdrawiam wszystkich a koledze zycze oby to niebyl kolejny zlom |  
				| _________________ tempra 1.6 mono wtrysk LPG  rok 92  144tys km
 DIGITAL   fabrycznie 78konikow obecnie hmm  trudno stwierdzic ile konikow ucieklo na pastwiska     MOJE GG 4122328
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Wersja do druku
 
 
 |  
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
 Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
 |