|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
oczywiscie cos z ladowaniem |
Autor |
Wiadomość |
martinezko
Wiek: 44 Dołączył: 30 Lis 2006 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-12-2006, 14:30 oczywiscie cos z ladowaniem
|
|
|
witam.mam taki problem.lekko sie zarzy kontrolka ladowania i czym wiecej dodaje gazu to ona przygasa.czy moga to byc tylko szczotki czy cos iecej,regulator czy te slynne diody?zgory dzieki za info.pozdro[/b] |
_________________ ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka! |
|
|
|
|
Norbi
Wiek: 44 Dołączył: 22 Lip 2006 Posty: 12 Skąd: Dębica
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 01-12-2006, 19:46
|
|
|
Hej
Ztego co opisałeś to regulator odpada. Miałem już taki przypadek i u mnie to były szczotki jak by ci padł regulator to kontrolka od ładowania nie zaświeci ci się. |
_________________ Pozdrawiam Norbi |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 01-12-2006, 20:57
|
|
|
Może Ci się kończyć akumulator. Regulator tak jak przedmówca mówił odpada.
Zmierz napięcie na aku i podczas ładowania. Powinno się wachać między 13,4 a około 14V. Poszukaj o napięciu ładowania na forum. Jednak bardziej stawiam na szczotki. Ale to się wymienia i tak z regulatorem |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-12-2006, 21:17
|
|
|
-szczotki - bardzo prawdopodobne;
-diody - też, pasuje do objawu;
-regulator - mniej, ale niestety też się zdarza, sam też raz tak miałem;
najprościej - wyjąć tylną osłonę z alternatora i wyjąć reguator ze szczotkami; jak są OK to musisz się zastan nad regulatorem, diodami;
raz miałem skrajny przypadk, że od wilgoci i syfu napęczniał rotor i 'ocierał' nieco o obudowę , stojan jak się obracał; obudowa _nie zdążyła_ pęknąć rozsadzona w zimie ale przy ocieraniu zwierało czasem, spadało napięcie, jedynie przy dużych obrotach 'wyrabiał' by nadrobić straty na zwarciu; niestety - alternator - dużo możliwości; to norma, że pada po czasie; jeśli coś więcej niż szczotki albo miałbyś płacić ponad 100 to lepiej może kup drugi czy bosha jak masz Magneti Marelli czy np od poldka to pochodzi bez zarzutu do końca |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
martinezko
Wiek: 44 Dołączył: 30 Lis 2006 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 02-12-2006, 08:25
|
|
|
dzieki za info.dzisiaj mam wolne to zaraz wezme sie za rozbiorke alternatora i sprawdze szczotki jak cos to sie odezwe.
** Dodano: 02-12-2006, 09:02 **
a tak apropo co do wymiany szczotek z regolatorem to ile to moze w sklepie kosztowac bo co do roboty to wydaje mi sie ze sam sobie bez problemu sobie z tym poradze.dzieki
** Dodano: 02-12-2006, 19:54 **
wykrecilem alternator i szczotki sa jeszcze o.k tylko jeden kabelek z trzech chyba od regulatora byl przerwany. ale go zlutowalem.czy to mogla byc przyczyna?bo nie wiem czy sam go nie urwalem jak zdejmowalem oslone plastikowa.jutro go zamontuje i zobaczymy |
_________________ ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|