Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY!! TEMPRA 1.8 i.e PEŁNY WTRYSK
Autor Wiadomość
andrzej 



Wiek: 50
Dołączył: 12 Gru 2004
Posty: 22
Skąd: Grębocice
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-03-2005, 13:25   POMOCY!! TEMPRA 1.8 i.e PEŁNY WTRYSK

TEMPRA 1.8ie Z96 A PROBLEM PRZERASTA MECHANIKÓW , A MIANOWICE JEST TAK ;
PALI BEZ PROBLEMÓW NA BĘZYNIE BOJEST ZAŁOŻONY KOMP DO GAZU ALE PODCZAS CHAMOWANIA ,ZWALNIANIA I WCIŚNIĘCIU SPRZĘGŁA SPADAJĄ OBROTY DO 400 NO I GAŚNIE ,NO I JESZCZE WŁACZA SIĘ KONTROLKA CHECK ALE ZARAZ GAŚNIE, TAKIE SĄ OBJAWY I NA GAZIE I NA BENZ,AUTO NIE GAŚNIE JEŻELI ZWALNIAM POWOLI ALE KONTROLKA SIĘ ZAPALA,SPRAWDZAŁEM NA KOMPIE I NIE MA ŻADNYCH BŁĘDÓW , W INNYCHPOSTACH TEŻNIE MA NIC NA TEMAT 1.8 ie +GAZ . POMOCY CZEKAM NA POSTY LUB ADRES DOBREGO WARSZTATU W OPOLU I OKOLICACH
     assistance
 
 skype
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 12-03-2005, 15:35   Re: POMOCY!! TEMPRA 1.8 i.e PEŁNY WTRYSK

andrzej napisał/a:
TEMPRA 1.8ie Z96 A PROBLEM PRZERASTA MECHANIKÓW , A MIANOWICE JEST TAK ;
PALI BEZ PROBLEMÓW NA BĘZYNIE BOJEST ZAŁOŻONY KOMP DO GAZU ALE PODCZAS CHAMOWANIA ,ZWALNIANIA I WCIŚNIĘCIU SPRZĘGŁA SPADAJĄ OBROTY DO 400 NO I GAŚNIE ,NO I JESZCZE WŁACZA SIĘ KONTROLKA CHECK ALE ZARAZ GAŚNIE, TAKIE SĄ OBJAWY I NA GAZIE I NA BENZ,AUTO NIE GAŚNIE JEŻELI ZWALNIAM POWOLI ALE KONTROLKA SIĘ ZAPALA,SPRAWDZAŁEM NA KOMPIE I NIE MA ŻADNYCH BŁĘDÓW , W INNYCHPOSTACH TEŻNIE MA NIC NA TEMAT 1.8 ie +GAZ . POMOCY CZEKAM NA POSTY LUB ADRES DOBREGO WARSZTATU W OPOLU I OKOLICACH


Sprawdż silnik krokowy i go przeczyść .Wychodzi na to że nie podaje powietrza do kolektora,omijając przepustnice.
Najlepiej go wymontuj i podłącz do 12 V bezpośrednio czy zawór się otwiera.Jeśli zawór sie otwiera i działa poprawnie zobacz czy do chodzi do niego sygnał z centralki styk nr 34 w
centralce.Zobacz też poprawność działania przekażnika na podszybiu tego po lewej.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
andrzej 



Wiek: 50
Dołączył: 12 Gru 2004
Posty: 22
Skąd: Grębocice
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-03-2005, 20:34   

dzięki zaporade , chyba mam walnienty silniczek krokowy ale dokładniej sprawdzę w poniedziałek ,
_________________
Tempra 1.8 i.e SW listopad 1996
     assistance
 
 skype
 
RADZIO 



Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 21
Skąd: Olesno
Województwo: Opolskie
Wysłany: 13-03-2005, 17:57   

Ja ze swojej strony moge polecic ci dobrych "gazownikow" ulokowani sa koło Kluczborka a dokładnie Biadacz-Przybkowice na trasie Kluczbork-Łódz jak rowniez naprawde dobrego elektromechanika w Olesnie.Jak co to pisz podam ci dokładne namiary i telefony.Jesli chcesz oczywiscie :D pozdrawiam
_________________
RADZIO Tempra 1,6 i.e 93r. 230tyś.przebiegu i zagazowana
     assistance   Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 13-03-2005, 21:21   

Witam krajanów
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-03-2005, 22:09   Centralka

Kolego Andrzej

U mnie też spada do 400 obrotów i potem podnosi się na 600 obrotów. Tyle mam na wyświetlaczu jak silnik jest "gorący".

Dlaczego się podnosi?

Ja twierdzę , że centralka uruchamia sygnał na wtryskach i te podają paliwo do silnika lub zwiększają dawkę aby utrzymać obroty ca.850 ± 50.

Jeżeli paliwa nie ma lub jest za mało to regulacja powietrza przez "Silniczek krokowy" jest teoretyczna.

Jeżeli kontrolka od wtryskiwaczy się świeci to wskazuje na centralkę, która ich w tym czasie nie uruchamia.

Sprawdź połączenia elektryczne zasilania centralki czyli przewody "plus" i "minus".

Sprawdź również te czujnik, które są odpowiedzialne przy procedurze "hamowania silnikiem" - czy jest na nich zasilanie czyli przewody plus i minus.

Gdyby centralka uległa uszkodzeniu to w niej jest prodcedura pozwalająca na normalną kontynuację jazdy do serwisu.

Jest też dodatkowy wolny styk w centralce do sterowania wtryskiwacza, w celu wykorzystania tego styku dla tego wtryskiwacza, który nie jest sterowany przez centralkę.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-03-2005, 18:54   

Ja bym stawiał na potencjometr pewnie już jest wytarty i iskrzy a komp świruje. Spotkałem się już z 2 takimi przypadkami.

Czasami wystarczy wyczyścić i wyregulować.
     assistance   Moneta
 
 
andrzej 



Wiek: 50
Dołączył: 12 Gru 2004
Posty: 22
Skąd: Grębocice
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 17-03-2005, 21:42   

niestety musiałem skożystać z porady u elektromechaika i podłączyć autko do kompa , były tam jakieś błędy i po ich wykasowaiu auto chodzi bez uwag (jak na razie )koszt tej usługi wyniósł 150 zł i tak tanio bo inni chcieli mi wymieniać silnik krokowy,sonde lambda,potecjometr,i inne gadżety za poad 800zł. dzieki wszystkim za porady
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load