Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak powienien być podłączony wentylator?
Autor Wiadomość
togre 



Wiek: 37
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 24-05-2008, 13:29   Jak powienien być podłączony wentylator?

Witam wszystkich.
Mam problem z wentylatorem(posrednio tez z wycieraczkami) - mianowicie nawiew dziala nawet gdy niema kluczyka w stacyjce; podobnie wycieraczki - da sie je wlaczyc bez kluczyka.
Moze to byc efektem zabaw poprzedniego wlasciciela (pseudo elektryka)

Jak podlaczyc nawiew i wycieraczki aby pracowaly dopiero po przekreceniu stacyjki?
_________________
:) Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr :)
     Moneta
 
 
dcfan 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 660
Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 25-05-2008, 21:27   

Plusa podłączyć po linię plusa "za stacyjką" :)
_________________
Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM
  
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-05-2008, 17:21   

w download masz schematy; nie pamiętam czy to idzie przez przekaźnik czy po prostu z obwodu 'plusa za stacyjką' wprost...

w każdym razie [poszukaj] na forum, dawałem kiedyś opis stacyjki, kabli, pinów, co jest co AVV, MAR C CA Impreso itp i o lie pamiętam to na środkowych pinach stacyjki 1|2|3|4|5|6 czyli 3 i 4 , są one zwarte, masz plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka (C i CA piny oznaczone), z nich na pewno leci dmuchawa, z tego obwodu, ale możliwe, że z tego obwodu leci przekaźnik na przyklad, wlączany pokrętłem nawiewów, a przekaźnik dopiero puszczaplus 'stały' na dmuchawę, no i jeszcze pokrętło jest drugi raz po drodze by przez rezystory poszczególnych biegów dmuchawy ją zasilać... nie apmiętam, zajrzyj w download - schematy
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
togre 



Wiek: 37
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 26-05-2008, 21:39   

unknown niezly wyklad o elektryce :D
_________________
:) Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr :)
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 26-05-2008, 22:50   

No przyznać trzeba że sprawa nieco niewygodna, niejednokrotnie zdarza mi się zapomnieć o wyłączeniu radia, które gra sobie przez 8 godzin pod zakładem pracy. Teraz dodać do tego wentylator, który mam zawsze ustawiony na II biegu i mógłbym już autka nie odpalić. Na pewno warto pogrzebać, żeby nie trzeba było się zastanawiać, czy na pewno wszytko wyłączone. A jak ja się cieszę, że we fiacie gasną światła po wyłączeniu stacyjki :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load