|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak powienien być podłączony wentylator? |
Autor |
Wiadomość |
togre
Wiek: 37 Dołączył: 22 Gru 2007 Posty: 79 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 24-05-2008, 13:29 Jak powienien być podłączony wentylator?
|
|
|
Witam wszystkich.
Mam problem z wentylatorem(posrednio tez z wycieraczkami) - mianowicie nawiew dziala nawet gdy niema kluczyka w stacyjce; podobnie wycieraczki - da sie je wlaczyc bez kluczyka.
Moze to byc efektem zabaw poprzedniego wlasciciela (pseudo elektryka)
Jak podlaczyc nawiew i wycieraczki aby pracowaly dopiero po przekreceniu stacyjki? |
_________________ Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 25-05-2008, 21:27
|
|
|
Plusa podłączyć po linię plusa "za stacyjką" |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-05-2008, 17:21
|
|
|
w download masz schematy; nie pamiętam czy to idzie przez przekaźnik czy po prostu z obwodu 'plusa za stacyjką' wprost...
w każdym razie [poszukaj] na forum, dawałem kiedyś opis stacyjki, kabli, pinów, co jest co AVV, MAR C CA Impreso itp i o lie pamiętam to na środkowych pinach stacyjki 1|2|3|4|5|6 czyli 3 i 4 , są one zwarte, masz plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka (C i CA piny oznaczone), z nich na pewno leci dmuchawa, z tego obwodu, ale możliwe, że z tego obwodu leci przekaźnik na przyklad, wlączany pokrętłem nawiewów, a przekaźnik dopiero puszczaplus 'stały' na dmuchawę, no i jeszcze pokrętło jest drugi raz po drodze by przez rezystory poszczególnych biegów dmuchawy ją zasilać... nie apmiętam, zajrzyj w download - schematy |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
togre
Wiek: 37 Dołączył: 22 Gru 2007 Posty: 79 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 26-05-2008, 21:39
|
|
|
unknown niezly wyklad o elektryce |
_________________ Siała... spustoszenie powyżej 3000 obr |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-05-2008, 22:50
|
|
|
No przyznać trzeba że sprawa nieco niewygodna, niejednokrotnie zdarza mi się zapomnieć o wyłączeniu radia, które gra sobie przez 8 godzin pod zakładem pracy. Teraz dodać do tego wentylator, który mam zawsze ustawiony na II biegu i mógłbym już autka nie odpalić. Na pewno warto pogrzebać, żeby nie trzeba było się zastanawiać, czy na pewno wszytko wyłączone. A jak ja się cieszę, że we fiacie gasną światła po wyłączeniu stacyjki |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|