|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Regulacja jednopunktu:) |
Autor |
Wiadomość |
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-04-2006, 23:17 Regulacja jednopunktu:)
|
|
|
mam pytanko>mam auto nagrzane,odłanczam silniczek krokowy (na LPG)i obroty mam 2000tys,na benzynie mam 1000.tys,podejżewam ze mam zle wyregulowany jednopunkt i LPG co wy na to???Niedawno kupiłem tipko i poprzedni wlasciciel wymieniał wtrysk który mi dał,na oko da sie zobaczyc ze jest wyregulowany inaczej!!!!Po za tym pali mi 15lpg!!!!
WOlne obroty na benzynie mam 1000,mam wrażenie ze auto chodzi na ssaniu!!Tylko czy ma to cos wspólnego z LPG??? |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-04-2006, 20:35
|
|
|
Przed przystąpieniem regulacji gazu, zawsze ustawiamy najpierw wolne obroty na benzynie.
Gdy na benzynie obroty są ok to zabieramy się za gaz. Pali ci dużo gazu więc jedź i wyreguluj gaz.
Mi też palił 15l. Po regulacji jest super.
Jeździłem tylko po Krakowie i na 30l LPG zrobiłem 288Km.
Dodam że raczej śmigam ostro ale nie szaleje.
Przed regulacją palił 15, a jaździł jak doładowany maluch.
Instalacje mam LOVATO a silnik 1.6ie. |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-04-2006, 23:05
|
|
|
Kupiłem samochód(tipo)był w nim robiony silnik ma przejechane 12000tys,chodzi ładnie,tylko poprzedni własciciel miał mechanika do kitu!!Auto jest rozregulowane,chodzi nierówno(kopułka do wymiany)dzisiaj przestawiłem troche zapłon bo mu zaworki grały(jak prostowałem mu rure),jak siadłem na prube to jakby ok.10 koni przybyło,lepiej wkreca sie na obroty!Po remoncie silnika mechanik zmienił wtrysk niewiem po co??Poprzedni własciciel dał mi stary wtrysk i własnie zamierzam go założyc>jak był to ma byc!!!!!a co do mechanika to jak robił silnik nawet zaznaczył w którym miejscu był aparat zapłonowy,i tak zostawił zapłon!!!!Dam reke uciac ze po remoncie(po wymianie paska m.in)zapłon bedzie w tym samym miejscu!!!!!!W cuda nie wierze!!!Ale ogólnie jest poprawa!!!Przykreciłem juz dwa razy gaz a auto dalej ma buta i niesłabnie!!!Tato ma takie same tipo i idzie troche lepiej od mojego(ma inst,gazowa BRC Blitz,a ja lovato obydwie sa dwuletnie,ale brc pali 8-9litrów)i prawie nieczuc róznicy gaz/benzyna)!!! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|