|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Cos sie urwalo. |
Autor |
Wiadomość |
Kretoaza
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2011, 21:01 Cos sie urwalo.
|
|
|
Witam a wiec niedawno siadla mi pompa paliwa i musialem zepchnąć samochud, wiem ze glupio zrobilem ale jedna ręką pchałem za drzwi a droga za kierownice... i cos strzelilo, mam teraz luz jak ruszam kierownica do gory i na dol a na dodatek jak wlanczam kierunek to mi pozniej nie odbija z powrotem |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-03-2011, 21:14
|
|
|
Kretoaza, najprawdopodobniej zerwałem blokade od wysokosci kierownicy albo uszkodziłes łozysko na kolumnie |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 11-03-2011, 21:31
|
|
|
albert1991 napisał/a: | albo uszkodziłes łozysko na kolumnie |
pudzian może by go uszkodził |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Rajek
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 453 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-03-2011, 00:55
|
|
|
Kretoaza, Może uchwyt regulacji Ci się po prostu odblokował? Jak nie, to musiał on się uszkodzić ale.. Jak zdejmowaliśmy kiere z Tipo to, waliliśmy młotem, szarpaliśmy a kolumna ani drgnęła, więc możliwe że już wcześniej mogła być uszkodzona. Co do manetki to jest w niej bolec na 2 sprężynkach, mają one tendencje to wypadania i to może być Twój problem. Radzę wymienić całą manetkę, koszt używanej na forum ok 15-20zł. A jak wyjmujesz kluczyk, to blokuje Ci się kierownica? U mnie to raz poszło, jak pchaliśmy auto |
_________________ Był:
Tipo 1.4 94r
Chevrolet Spark 0.8L 2008r
Tempra 1.6 LPG 91r
Jest:
ZTM |
|
|
|
|
Kretoaza
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 12:13
|
|
|
Rajek uchwyt regulacji mam zablokowany a co mnie wlasnie dziwi blokady kierownicy nie mialem odkad go kupilem |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 12:26
|
|
|
Zanurkuj pod kierownicę i dokładnie obejrzyj kolumnę kierowniczą. Też obstawiam że poszło coś w regulacji wysokości. Innej możliwości raczej nie ma. Łożysko naprawdę ciężko uszkodzić. Są jeeszcze przeguby, ale ich uszkodzenie nie dawałoby takich objawów. |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2011, 00:06
|
|
|
Moze gwint w kierownicy ;p |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|