|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Q..wa co się dzieje? |
Autor |
Wiadomość |
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-05-2007, 12:32 Q..wa co się dzieje?
|
|
|
Wczoraj nie chciał zapalić na LPG no to mu Pb i w drogę na stację napoić jakby nie miał nic w butli. Po tankowaniu przełącznik na wypalenie Pb i jadę,jadę, jadę...... w końcu zdziwiony zajechałem do domu i pod maskę. Wyciągnołem przyłączki prądowe wszystkich trzech elektrozaworów a on dalej pali .Dziś coś przyświrował i w pewnym momencie zgasł na skrzyżowaniu paliłem PB noi niechciał zapalić .Mam cykora czy dojadę do domu.
Poradźcie coś Panowie. |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-05-2007, 14:24
|
|
|
Jeżeli nie da się wypalić beny,to pewnie zaciął się elektrozawór od benzyny,więc pasiło by go rozebrać i zobaczyć czego się nie zamyka.
W tym momencie nie przełączaj na gaz bo na dwóch paliwach będziesz zalewał silnik. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 15-05-2007, 15:04
|
|
|
Zielony dobrze mówi. Najlepiej wsadz kogoś do auta i niech przekręci kluczyk na zapłon. Posłuchaj czy elektrozaworki (od LPG i Pb pstrykają). Zapewne zaworek któryś nie trzyma. Zaworki na dole mają pokrętła i można manualnie zamknąć przepływ któregoś z nich. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-05-2007, 16:35
|
|
|
Tez potwierdze. Miałem tak, pewnie padł ci elektrzawór od benzyny i benzyna jest podawana cały czas a jak włączyłeś na gaz to były podawane oby dwa paliwa a gaz i benzyna jest mieszanka trudno palną stąd problem z uruchomieniem auta... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-05-2007, 20:23
|
|
|
Ale ja je sprawdziłem! Każdy z osobna klepie i ma przejście tzn.oporność. |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 16-05-2007, 06:30
|
|
|
Cewki może i masz dobre,ale to nie ma znaczenia.Zaworki w spoczynku są zamknięte,więc gdy by były spalone to nie podawało by Ci paliwa lub gazu.W twoim przypadku jest na odwrót,więc może zaworek się zawiesił lub coś podeszło i nie może się zamknąć. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-05-2007, 06:48
|
|
|
Mam przywieszony lub wypracowany el-zawór do LPG.Wczoraj wieczorem poczułem koło auta ten charakterystyczny zapach gazu .Zaglądam pod maskę a tam w parowniku coś "bulka".No i śmierdzi. Tak w ogóle to można taki zawór jakoś zregenerować ,naprawić,a jak przyjdzie do zakupu to ile to ustrojstwo kosztuje? Instalacja BRC- T-100. |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-05-2007, 14:48
|
|
|
elektrozaworek to koło 20 zeta zazwycaj, wymienić możesz raczej cewkę jeśli np pęknie obudowa i warunki atmosfer zrobią swoje (cewka pójdzie) , ale jak się zawiesza trzpień w środku (niestety zdarza się po latach) to raczej nie uratujesz, zawsze będą jaja, lepiej nowy i mieć spokój... np u ojca było to samo....
** Dodano: 17-05-2007, 16:50 **
a! nim ojciec kupił nowy to woził chyba młotek, jak p..ął to odskakiwał zawór zazwyczaj i można był jechać... było to w BMie starszej... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-05-2007, 21:22
|
|
|
unknown napisał/a: | jak się zawiesza trzpień w środku (niestety zdarza się po latach) to raczej nie uratujesz |
Nie zawsze. Często właśnie zbiera się tam syf z "chrzczonego" gazu w postacji tak jakby smoły i ona właśnie blokuje swobodne poruszanie się trzpienia. Miałem bardzo podobny problem - rozebrałem, wyczyściłem, zmontowałem i wszystko z tym jest ok. |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-05-2007, 05:50
|
|
|
to jeśli ewidentnie jesz syf,szlam... ale widziałem zaworki po czyszczeniu co i tak się blokowały po czasie znów, tak jakby się odkształciły (trzpień) nieco, nie wiem czy przez pracę w 'ciasnocie' jak był tam syf czy przez co, ale nie chciały wrócić do życia w pełni... zależy jak leży dobrze, że w razie czego majątek nie kosztuje... a jak może wyczyścić to niech próbuje.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|